Zobacz pełną wersję : odmulenie D14Z3
Witam. Ostatnio kupiłem Aerodecka '00 z silnikiem D14Z3 (75KM). Chciałbym zwiększyć jego moc do 90KM. Znalazłem tu podobne posty ale dotyczące silników D14A5/D14A7. Czy:
- D14Z3 również da sie odmulić w podobny sposób, usuwając zwężkę w dolocie?
- nie wystąpi później próblem z falowaniem na niskich obrotach?
- konieczna jest ingerencja w elektronikę silnika?
Proszę o pomoc i nie ukrywam najbardziej pomocna by mi była instrukcja krok po kroku. Może ktoś z Was rozgryzał już podobny temat?
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Mam taki sam silnik i swego czasu zwiększyłem mu moc przez usunięcie blaszanej zwężki. W miejsce zwężki wstawiłem uszczelkę wyciętą z kartonu. Ważne jest żeby w uszczelce wyciąć taki mały kwadracik, taki sam jaki jest w tej blaszanej zwężce. W elektronice nic nie zmieniałem. Trzeba tylko zrobić reset komputera. Początkowo miałem problem z falowaniem obrotów, ale po kilku dniach wszystko wróciło do normy. Wydaje mi się, że gra jest warta świeczki, auto staje się trochę żwawsze.
jaki karton? ten patent jest na - :D
milymily jak chcesz to szybko zrobić i polecieć po kosztach to kup w jakimś sklepie motoryzacyjny mate pod uszczelki (taka gumowa do wycinania)
Wytnij uszczelkę na wzór starej tylko z większym otworem załóż na jakimś uszczelniaczu typu sylikon termoizolacyjny
skasuj ECU i w drogę ;]
Na cięciu kosztów mi nie zależy. Raczej na zastosowaniu oryginalnych części w miarę możliwości. Z D14Z4 ta uszczelka będzie pasować? Nemo, jaką funkcję spełnia ten mały kwadracik o którym napisałeś?
Wcześniej użytkowałem D14A8 i teraz brakuje mi tej mocy.
Na cięciu kosztów mi nie zależy. Raczej na zastosowaniu oryginalnych części w miarę możliwości. Z D14Z4 ta uszczelka będzie pasować? Nemo, jaką funkcję spełnia ten mały kwadracik o którym napisałeś?
Wcześniej użytkowałem D14A8 i teraz brakuje mi tej mocy.
domyślam się że o doprowadzenie pow. do map sensora mu chodzi
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.