Zobacz pełną wersję : Przejście z OBD2 na OBD1 ej6
Witam.W niedalekiej przyszłości planuję parę modyfikacji silnika, które będą wymagały strojenia i stąd muszę przejść na OBDI.Wiem,że do takiej modyfikacji będzię mi potrzebny komputer p28 lub p30,przejściówka OBD2-OBD1 lub przeróbka wiązki przy kompie.Mam pytanie co jeszcze będzie potrzebne lub co będę musiał wymienić z osprzętu silnika?
Silnik to D16Y7
Pozdro
Jesli nie bedziesz mial VTECa to nie potrzebujesz P28/P30, starczy P06. Nie wiem co robisz, ale prawdopodobnie będziesz potrzebował jeszcze silniczek krokowy z OBD1 i małą modyfikacje wtyczki.
Nad VTEC właśnie myślę.A powiedz mi czy jakbym dał ssaka z Y8 oraz minime też z Y8 to czy wszystko dałoby się ogarnąć?Jak rozwiązać sprawę krokowego w ssaku z Y8?Z tego co się orientuję to Y8 ma krokowy na przepustnicy tak?Musiałbym mieć przepustnicę z krokowym OBD1?A czy wogóle były takie przepustnicę bo np.Z6 ma krokowca na ssaku a nie na przepustnicy?
wszystko da sie ogarnac, kwestia kosztow
jak chcesz zrobic minime na Y8 to dokladasz 2 kabelki do swojej wiazki, fajnie by bylo jak bys jeszcze skrzynie od y8 dorwal albo hybryde
Hybryda już siedzi :D A przy minime na Z6 więcej roboty niż przy Y8?
robota ta sama, tyle ze z6 ma juz krokowy z obd1
A jak rozwiązać sprawę krokowego na obd1 przy ssaku z Y8?
Y8 ma również krokowy na tzw obd1 czyli 2 przewodowy :)
Y8 ma również krokowy na tzw obd1 czyli 2 przewodowy :)
Kurcze zawsze myślałem że ma OBD2 :p a powiedzcie mi jeszcze czy krokowy jest na kolektorze czy na przepustnicy(mowa o Y8)?
y8 ma krokowy na kolektorze
Dzięki lopi83 :) Co byłoby jeszcze do wymiany aby przejść na OBD1?Jak sprawa z wtryskami?
wtryski swoje możesz zostawić, właściwie tylko kostki przy ecu musisz zmienić ( lutownica i 2h roboty na spokojnie :) )
A mój alternator pod OBD1 podejdzie?
wtryski w Y7 sa mniejsze 190cc, jesli ma jezdzic bez strojenia na jakims seryjnym P28 czy zwyklym remapie to dobrze by bylo zmienic wtryski na 240cc
Co do lutowania... Z tego co wiem nie powinno się lutować żadnych wiązek silnikowych (lut zmienia oporność kabla), większość, jak nie wszystkie czujniki działają na zasadzie oporu.
Furious popraw mnie jeśli się mylę, ale w manualu jest jasno napisane że nie lutujemy, jak i np. w instrukcji montażu Apexi.
Będę was jeszcze męczył pytaniami :p Czy mój aparat zapłonowy bez minime podejdzie pod OBD1?Jeśli tak to czy podejdzie też pod głowicę Z6?Wydaję mi się że kiedyś gdzieś widziałem że można rozwiercić mocowanie ale nie mogę teraz znaleźć tej informacji.Proszę o pomoc
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.