Zobacz pełną wersję : Doprezyc D14A4?Logiczne ?
Witam
Zastanawiam/y sie nad doprezeniem.
obecny setup :
Glowica D16Y7 (splanowana 0.3 uszelka 0.4 +porting +walek 272)
Po wszystkich modach 128 KM
Jakie tloki?Zmieniac korby,jakie?Bo blok lezy i moze cos da sie wymyslic.
mamy niekompletne B7,D16Z6,A9,D14A1,C1 <bag> moze by cos z tego zlozyc:p:p:p
JEST WOGOLE SENS ?
I czy sa jakies korby grubsze od D14 pasujace w ten blok?:cool:
Z tego co wiem to nie ma grubszych korb pasujacych do D14.
A tloki to metoda prob i bledow bo w zadnych kalkulatorach info o doprezaniu D14 nie znajdziesz.
krzysiek civic
28-12-10, 09:58
Witam
Zastanawiam/y sie nad doprezeniem.
obecny setup :
Glowica D16Y7 (splanowana 0.3 uszelka 0.4 +porting +walek 272)
Po wszystkich modach 128 KM
Jakie tloki?Zmieniac korby,jakie?Bo blok lezy i moze cos da sie wymyslic.
mamy niekompletne B7,D16Z6,A9,D14A1,C1 <bag> moze by cos z tego zlozyc:p:p:p
JEST WOGOLE SENS ?
I czy sa jakies korby grubsze od D14 pasujace w ten blok?:cool:
ladny wynik 128 kucy mozesz podac caly setup?? jak z NM;>
Setup jest znany poszukaj ;)
Choc nie uaktualniany od dawna a CR mam 11
Ogolnie to auto *******...
krzysiek civic
29-12-10, 16:42
wlasnie suzkam i nic bedzie ktos tak mily i poda?
skolopendra
30-12-10, 12:30
Zastanawiam/y sie nad doprezeniem.
więcej sensu nie ma ,wysra uszczelkę i zabawa od nowa
kalkulatorów brak a cr jest juz przyzwoite, sprawdzanie to tylko chyba organoleptycznie
http://www.d-series.org/forums/engine-building/112586-n-y7-build-3.html
jak przekroczysz cr 12.5 mozesz miec powazny problem z wystrojeniem
do takiego setupu az sie prosi o glowe z d16z6 z ostrym walkiem :)
Szkoda czapki Y7 tam wszystko nowe...Kupiona byla okazyjnie dla walka ale z uszczelniacze padly w A4 to poszla do robienia by bez auta nie zostac na czas remontu^^
Ale pomysl z plastelina zacny panie :p:p no chcialbym w 12 sie jakos wstrzelic bo roznica jaka odczułem z 9 na 11 jest jak dla mnie kolosalna :D
Mialem problem z gwaltownym ruszaniem na jedynce:p:p z poczatkow.
Ale pomysl z plastelina zacny panie no chcialbym w 12 sie jakos wstrzelic bo roznica jaka odczułem z 9 na 11 jest jak dla mnie kolosalna
Mialem problem z gwaltownym ruszaniem na jedynce z poczatkow.
wiem i rozumiem i łączę się w bólu, bo choć setup u mnie inny, to cr podobne:)
Masz stukowe?:p Jezdze na 98 i Vpower ale i tak mam wrazenie ze stuuuka.
by temu zaradzic tylko strojenie?Czy z ustawieniem zaplonu kombinowac?
wiecej info na temat D14 http://www.dodo-upgrades.nl/
to forum juz padlo dawno temu.Wlasciciel buja ITR :D
Dalej nie wiem co ze stukowym przy ostrej jezdzie odpala sie na dokladce:cool: i jest Kat czy jezdzic dalej.
ja od razu stroiłem, także pojęcia stuku nie znam, Pb98
za malo dlubnieta na strojenie jeszcze jest:cool: i w D14 z tym problem duzy:rolleyes:
skolopendra
05-01-11, 12:43
i w D14 z tym problem duzy
dajesz prosiaka i zero problemów
ja slyszalem ze swinka to nie tak "hop siup" przynajmniej z ecumaster.
Skolopendra pokieruj mnie:D jakiego ?:cool: przerabiales D14stke dac to samo co TY ?:o
skolopendra
06-01-11, 11:01
takiego
http://www.zastec.pl/elektr.html
masz wrażenie, ze stuka? Albo słychać w kabinie piasek, albo nie słychac. Najlepiej jeszcze przejazd ze stetoskopem. Jednak skok z 9 na 11 bez strojenia - stuka na pewno i nie wróżę długiego żywota tłokom :) Jaki wałek siedzi?
delta 272...ogolnie auto teraz stoi :D myslalem by dac walek OEM jakis Y7 lub W3 ale to raczej nie rozwiąże problemu.
Panie stuka i strzela z wydechu bez silencera.
przed zmianami tloki byly idealne zero zatarc rant ok.maly przebieg byl dlatego postanowilem dlubnac:p
a link zastec nie dziala.
myslalem nad ECUmaster.
to jaką komorę spalania mają głowice w d14? 38.00cc czy większą? Jakie wartosci mają tłoki seryjne w d14 (Dome i Comp Height )?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.