PDA

Zobacz pełną wersję : 1/4 mili klasa mini do 1550ccm co jeszcze podkrecic?

MaciusCivic
27-12-10, 22:02
Witam przymierzam się do 1/4 mili klasa do 1550ccm mam civic 6gen hataback 1.5 vtec 115hp.
Na wstępie zakupione:
Kolektory wydechowe 4.2.1 układ wydechowy lepsze kable zapłonowe + świece dolot simoty.
Dalej potrzebuje fachowej pomocy co dodac jeszzce zeby podkrecic moc.. Czy mozna założyć wieksza przepustnice pasujaca bez komplikacji?? i od czego?
koło zamachowe lżejsze warto?? czy da cos?? i co byscie jeszcze radzili .
Potrzebuje rady bo wiadomo beda powykręcane cieniasy i seincento o wadze 700kg a mocy 120 hp bez turbo:rolleyes:
I jeszcze pare pytan bo jestem początkujący trzeba miec kask?
i czy nie doczepia się ze np wywale tylnie kanapy i pare innych gratów?? wiadomo zawsze pare kg ;]

Budziniak
27-12-10, 22:06
skrzynię krótką zainstaluj bo na tej to od każdego po dupie dostaniesz

maniak2007
27-12-10, 22:14
Czy mozna założyć wieksza przepustnice pasujaca bez komplikacji?? i od czego?

moza, np od B16, b18 lub h22

warto, zawsze coś daje!

i czy nie doczepia się ze np wywale tylnie kanapy i pare innych gratów?? wiadomo zawsze pare kg ;]

to chyba zalezy od regulaminu.

ziolek19990
27-12-10, 23:05
skrzynię hybrydę załóż będzie znaczna poprawa bo masz chyba najdłuższą , lekkie koło zamachowe , splanowanie głowicy a dalej nie wiem niech się inni wypowiedzą :)

tyniek
27-12-10, 23:23
Podnieś kompresję, zmień ssaka, komputer+strojenie, ogólnie masa masa rzeczy abyś mógł pozamiatać klasę.

zakit
27-12-10, 23:49
jesli myslisz ze pozamaiatasz klase to jeszcze troche ci brakuje ;) napewno wagi do urwania...

jesli myslisz o zawodach SSS, to przeczytaj poprostu regulamin to sie wszystkiego dowiesz. jedyne co jest wymagane w klasie mini, to jak do tej pory deska rozdzielcza, siedzenie kierowcy, i swiatla stopu. nic więcej.

psemeq
27-12-10, 23:55
po pierwsze - dieta ;) kilka kilo zejdzie ;) ja na poprzedni sezon z 80 do 70 spadłem :p