Zobacz pełną wersję : 1/4 mili klasa mini do 1550ccm co jeszcze podkrecic?
MaciusCivic
27-12-10, 22:02
Witam przymierzam się do 1/4 mili klasa do 1550ccm mam civic 6gen hataback 1.5 vtec 115hp.
Na wstępie zakupione:
Kolektory wydechowe 4.2.1 układ wydechowy lepsze kable zapłonowe + świece dolot simoty.
Dalej potrzebuje fachowej pomocy co dodac jeszzce zeby podkrecic moc.. Czy mozna założyć wieksza przepustnice pasujaca bez komplikacji?? i od czego?
koło zamachowe lżejsze warto?? czy da cos?? i co byscie jeszcze radzili .
Potrzebuje rady bo wiadomo beda powykręcane cieniasy i seincento o wadze 700kg a mocy 120 hp bez turbo:rolleyes:
I jeszcze pare pytan bo jestem początkujący trzeba miec kask?
i czy nie doczepia się ze np wywale tylnie kanapy i pare innych gratów?? wiadomo zawsze pare kg ;]
skrzynię krótką zainstaluj bo na tej to od każdego po dupie dostaniesz
maniak2007
27-12-10, 22:14
Czy mozna założyć wieksza przepustnice pasujaca bez komplikacji?? i od czego?
moza, np od B16, b18 lub h22
koło zamachowe lżejsze warto?? czy da cos?? i co byscie jeszcze radzili .
warto, zawsze coś daje!
I jeszcze pare pytan bo jestem początkujący trzeba miec kask?
i czy nie doczepia się ze np wywale tylnie kanapy i pare innych gratów?? wiadomo zawsze pare kg ;]
to chyba zalezy od regulaminu.
ziolek19990
27-12-10, 23:05
skrzynię hybrydę załóż będzie znaczna poprawa bo masz chyba najdłuższą , lekkie koło zamachowe , splanowanie głowicy a dalej nie wiem niech się inni wypowiedzą :)
Podnieś kompresję, zmień ssaka, komputer+strojenie, ogólnie masa masa rzeczy abyś mógł pozamiatać klasę.
jesli myslisz ze pozamaiatasz klase to jeszcze troche ci brakuje ;) napewno wagi do urwania...
jesli myslisz o zawodach SSS, to przeczytaj poprostu regulamin to sie wszystkiego dowiesz. jedyne co jest wymagane w klasie mini, to jak do tej pory deska rozdzielcza, siedzenie kierowcy, i swiatla stopu. nic więcej.
po pierwsze - dieta ;) kilka kilo zejdzie ;) ja na poprzedni sezon z 80 do 70 spadłem :p
z dolotem - pamiętaj o dolocie zimnego powietrza. dobry chwyt albo na wyścigi zdemontuj prawe światło. odpowiednio lekkie koła dużo dadzą - mniejsza masa wirująca. dalej to co wyżej. hybryda, lekkie koło, przepustnica, kompresja, jak masz kasy na zbyciu może stageowy wałek, strojenie i jazda
ogólnie to 6gen jest ciężki, lepiej kupić 4 gena i modzić.
a jak już sie bawić tak jak koledzy to na początek, hybrydowa skrzynia biegów, lekkie koło zamachowe i walka z masą:)
psycholoog
28-12-10, 00:51
ssacy z d16z6, walek i klawiatura, do tego strojenie i gitara:)
a może uzyskasz coś podobnego :o http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?91931-Civic-MA8-D15Z6-Salvadore
powiem ci ze jezeli chcesz pozamiatac klase mini ( tylko teraz Drag czy Street ) jak Drag to mozesz zapomniec chyba ze bedziesz mial nieograniczony budzet zeby sie w to bawic , badz poprostu auto bedzie tylko do tego.
Street to juz inna bajka ale najleprze czasy daje MASA < MASA
Podstawowe mody Skrzynia , silnik jakies 160-170 koni
No i bardzo dobre ogarnianie autka.
Ale z tego co wiem teraz na WST pozmienial sie regulamin ( niewiedomo czy bedzie klasa MINI )
SSS - tutaj jest inna bajka , klasa STREET auta FWD . wiec startujac w tej klasie niema podzialu na N/A badz T czyli masz swoja Honde jakies 150KM obok staje UNO turbo i masz pozamiatane .
SSS - Drag < szukaj sponsora >
Ogolnie mozesz pobawic sie w 1/4 ale teraz jezeli chcesz osiagnac jakies sukcesy musisz miec zasobny portfel
Looknij sobie moja specyfikacje do klasy Mini mi starczylo to co mam..
http://delta.home.pl/chip/projekty.html#22
MaciusCivic
28-12-10, 18:45
dzieki panowie :cool: wałki mnie ciekawaia ;) przepustnicy to juz szukam ale ciężko z tym ^^
Witam przymierzam się do 1/4 mili klasa do 1550ccm mam civic 6gen hataback 1.5 vtec 115hp.
Na wstępie zakupione:
Kolektory wydechowe 4.2.1 układ wydechowy lepsze kable zapłonowe + świece dolot simoty.
Dalej potrzebuje fachowej pomocy co dodac jeszzce zeby podkrecic moc.. Czy mozna założyć wieksza przepustnice pasujaca bez komplikacji?? i od czego?
koło zamachowe lżejsze warto?? czy da cos?? i co byscie jeszcze radzili .
Potrzebuje rady bo wiadomo beda powykręcane cieniasy i seincento o wadze 700kg a mocy 120 hp bez turbo:rolleyes:
I jeszcze pare pytan bo jestem początkujący trzeba miec kask?
i czy nie doczepia się ze np wywale tylnie kanapy i pare innych gratów?? wiadomo zawsze pare kg ;]
Mierz siły na zamiary.
6 gen to słaby wybór na budowanie ścigacza na 1/4 mili, zwłaszcza w klasie mini.
Pytasz czy trzeba mieć kask, czy możesz wyjąć wnętrze - ale o jakich ty zawodach / wyścigach mówisz?
Przeczytałeś (albo może czy widziałeś chociaż) regulamin tych zawodów? Idę o zakład, że jest tam wszystko podane.... Jakie czasy chcesz osiagnąć?
Musisz (niestety dla Ciebie, jesli nie lubisz czytać) bardzo wgłębić się w tematykę tuningu Hondy, bo to jest temat rzeka.... Nikt Ci rozwiązania na talerzu nie poda.
Temat został załozony w złym dziale (oj nie lubi autor czytać....)
Zapraszam do lektury działu Tematyczne -> Turbo NA Swap
skolopendra
04-05-11, 11:24
lżejsze
lżejsze warto ,lecz tylko budę tak o 300kg
i możesz wtedy śmiało startować IV genem
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.