Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Modyfikacje w EJ2 D15B7

greatstar2010
27-12-10, 02:47
Przeczytałem juz kilka tematów o modyfikacjach tego silnika ale nadal mam pytania i brakuje mi konkretów.
Nie jestem mechanikiem więc mało z tego rozumiem, a wszystkie modyfikacje będe
przeprowadzał na jakimś zwykłym warsztacie.

Najbardziej interesujące mnie modyfikacje:
- dolot ze stożkiem
- sportowy kolektor i przelot
- zmiana skrzyni na krótszą
- zmiana kolektora ssącego
- zmiana koła zamachowego i sprzegła
- mini me
- zmiana elektroniki (czy daje to przyrost mocy?)

Prosze kogoś żeby dokładnie mi opisał z czego składają się te modyfikacje, konkretnie , krok po kroku.
- jakie częsci potrzebuje
- gdzie je kupie
- jaki to wydatek
- ile da mi mocy
- czy zwykły mechanik da rade to zrobić

Zależy mi żeby auto po modyfikacjach nie było głośne, a same modyfikacje nie były bardzo drogie.
Chciałbym uzyskać ok 130KM , licze że spalanie drastycznie nie wzrośnie (?)

Bardzo prosze o konkretne odpowiedzi, podesłanie linków do sklepów i aukcji, a nie odsyłanie do jakiś tematów czy rzucanie haseł których nie rozumiem,
tak żeby ten temat stał się wzorem i kopalnią wiedzy dla innych laików chcacych cos wykrzesać z tego silnika.

Z góry dziękuje za pomoc i prosze o wyrozumiałość

kamix666
27-12-10, 08:34
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?6078-Jak-zbudowa%E6-szybkie-D15B7-opis-dowiadczenia-wykresy
wystarczylo poszukac troszke dalej i masz wszystko opisane

greatstar2010
27-12-10, 11:09
Właśnie tego tematu wczoraj szukałem..
Szkoda że w tym temacie nie ma w ogóle podanych kosztów.

1. Kolektor
http://allegro.pl/sportowy-kolektor-4-2-1-civic-crx-del-sol-d16-i1361379975.html
Może być ten kolektor, czy nie da tyle mocy co te firmowe kolektory (SuperSprint , DC-SPORT)

2. Skrzynia biegów z silnika D13B2
Czy założenie tej skrzyni nie odbije się na jej żywotności ?
Czym różni się ona od mojej aktualnej skrzyni ?
Jak kupić w 100% sprawną skrzyniem na co patrzeć przy zakupie ?