polololo21
03-01-07, 00:28
witam zrobiłem dziś samodiagnostyke i wyskoczył bład 1 oraz 43 czyli wnioskuje walnięta sonda przejrzałem chyba wszystkie tematy z tym związane mimo to nie znalazłem odpowiedzi więc pytanie
czy do lpg dobrze bęzie działała uniwersalna sonda np walkera ???( może powinna spełniąć jakieś kryteria do lpg)
a i jeszce jedno w rónych postach znalazłem różne metody resetu komputera jedni mówią aby zaplic auto i poczekąc az sie właczy i wylączy wiatrak a nastepnie jazda po miescie w róznych zakresach obrotów a ini zapalić i obroty do 3 tys i poczekac az sie właczy wiatrak i wyłaczy dodatkowo mozna jazda na kazdym biegu z obr 2,5 tys którą metode stosowac co radzicie ??? i jka powinna byc rezystancja grzałki
[ Dodano: Sro 03 Sty, 2007 ]
:wink: nikt nie zmieniał sondy na lpg????????/
czy do lpg dobrze bęzie działała uniwersalna sonda np walkera ???( może powinna spełniąć jakieś kryteria do lpg)
a i jeszce jedno w rónych postach znalazłem różne metody resetu komputera jedni mówią aby zaplic auto i poczekąc az sie właczy i wylączy wiatrak a nastepnie jazda po miescie w róznych zakresach obrotów a ini zapalić i obroty do 3 tys i poczekac az sie właczy wiatrak i wyłaczy dodatkowo mozna jazda na kazdym biegu z obr 2,5 tys którą metode stosowac co radzicie ??? i jka powinna byc rezystancja grzałki
[ Dodano: Sro 03 Sty, 2007 ]
:wink: nikt nie zmieniał sondy na lpg????????/