Zobacz pełną wersję : Dym z silnika
el_tomasso
25-12-10, 09:44
Na wstępie chciałem wszystkich powitać świątecznie i życzyć Wesołych Świąt.Jeżeli chodzi o moja hondę to problem polega na tym,że wczoraj jechałem sobie spokojnie raptem samochód szarpnęło, zgasł silnik i poszedł dym z okolic silnika,Akumulator i rozrusznik kręci normalnie ale nie chce zapalić,co mogło się ciekawego stać.Z góry dzięki za odpowiedź,pozdrawiam.
piotrstrojek
25-12-10, 10:27
A jak kręci? Pasek rozrządu przypadkiem Ci nie strzelił?
Ale czy w takim przypadku by dymiło się z pod maski ? Może podaj więcej konkretów jaki silnik i tym podobne. U mnie w D13b2 jak zerwał się pasek to nic nie nie zadymiło. Po prostu podczas jazdy obrotomierz spadł na 0 oczywiście silnik zgasł i tyle.
oglądnij wiązke elektryczną czy sie gdzies kable nie potopiły i czy nie widac jakichs pęknięc na słupku
Sprawdz instalacje elektryczna :)
moze dym byc jak pasek strzeli.. jak sie przypali.. ja tak mialem przy alternatorze ze pasek sie zjaral i strzelil nie koniecznie musi to byc instalacja
el_tomasso
26-12-10, 10:27
Jest to honda 92 r silnik 1,5 16 V.Silnik kręci nadal normalnie tak jakby miał problem z zapłonem,poprostu nie dostaje zapłonu po tym fakcie.Słyszałem też ,że to może być moduł zapłonowy skoro kręci a nie chce zaskoczyć,bo z tego co wiem jakby pękł pasek to wogóle by silnik nie kręcił.Nie wiem co teraz zrobić popatrze ten moduł bo dym poszedł spod silnika od strony podszybia.
no a z kąt miał polecieć przecież przez maskę dym nie przeniknie. Sprawdź ten pasek bo jak staje któraś rolka rozrządu to kopci pasek potem pasek pęka a na końcu gaśnie silnik. Teraz możesz nie odpalić silnika bo zaworki się podgięły. Sprawdź czy masz iskrę.
miałem podobny problem kiedyś
żadna to instalacja na pewno , podpal jakiś stary kabel i zobacz ile z tego dymu jest? , pasek tez raczej nie
Dym u mnie pojawił sie przy odpaleniu , raz było go bardzo duzo poleciał jak by z prawej strony
Miałem maske zamknieta i naprawde wygladało to jak by wszytskie spaliny wymuchał przez maskę
A ostatnio po długim postoju to samo tylko dymu bardzo mało gdzieś jakby z pod kolektora albo z bagnetu oleju
I nie ma dziurawego kolektora
Reaktor może olej Ci się gdzieś sączy i na kolektorze albo reszcie wydechu się zbiera. Po nagrzaniu się wydechu widzisz efekty wycieku
tylko że to było przy odpaleniu na zimnym , a i najwaznijsze ze to sie zadżyło jak nie odpala równo czyli np. 2-3 gary łapie i dopieropo chwili odpala równo , czy jak aku słabe i trzeba dłużej pokręcić.
Wtedy sie jakies dziwne rzeczy dzieją jak by wydmuchiwał dołem z komory spalania
ale generalnie wszystko gra, pracuje dobrze tylko remont bo olej żłopie
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.