Zobacz pełną wersję : Mb3 d15z8+vtec wykres-za dobry.
Wielki Szu
22-12-10, 16:32
Witam.
Poniżej wykres mojego auta.
http://img88.imageshack.us/i/civicpomiar.jpg/
Krótki opis auta:
SILNIK: D15Z8+ VTEC
Silnik i głowica doprężona
Ostry wałek STG.2 Comp Cams
Regulowane koło rozrządu Vision
Modyfikacje: Mr. SAREN-SLG.
Dolot:
Seryjna puszka z filtrem KN, doprowadzone zimne powietrze
Kolektor Ssacy – D16y2
UKŁAD WYDECHOWY:
Kolektor 4-2-1
Wydech 2,25" + 2 tłumiki przelotowe
ELEKTRONIKA:
P28 – OBD1 Strojenie - STROJENIA.pl
UKŁAD NAPĘDOWY:
Krótka skrzynia + główne przełożenie 4,25
Jestem realistą i wiem, że takie wyniki są nie możliwe?
Więc niech ktoś mądry napisze skąd takie wyniki.
Widzę, że diagnosta to chyba nie był trzeźwy, albo robił to pierwszy raz i nie za bardzo był w temacie, jedź na inną hamownię. Powiedz diagnoście na ile masz ustawioną odcinkę w kompie (zapytaj ile masz tych co Ci auto stroili) i na pewno wyniki wtedy wyjdą dobre...
Drugi przelot w miarę realny... Ale posłuchaj jogala i zmierz gdzie indziej :)
Wielki Szu
22-12-10, 17:59
Drugi był robiony na 4 biegu, a hamuje się na 3 (z tego co wiem).
Nie ma reguly, zalezy od hamowni i samochodu.
Co do wykresu to po prostu jedna wielka niekompetencja i nierzetelnosc operatora hamowni. Jak w ogole mozna wziac kase i dac taki wykres?? Zenada. Ale w sumie firma mowi wszystko...
między pomiarami 1,3 i 2 aż 60 Kucy różnicy ! Ciekawie :)
Kreator wykazał się po raz kolejny.
Nic nowego nie napiszę - odwiedź kolejną hamownie.
Nikt nie zauważył co się dzieje ze stratami?..
koleś za późno sprzęgło naciska i stąd te efekty... Hamuje się na 4 biegu...
Nikt nie zauważył co się dzieje ze stratami?..
No przeciez wlasnie dlatego mowie, ze niekompetencja operatora. Zeby brac kase a potem wciskac klientowi taki wykres.
o ja jeeee.e ale różnica ^^
Kreator Mocy to nie jest dobra hamownia. Kiedyś qreku był właśnie z kimś schamować Civic'a to koleś się pytał czy Civic pisze się przez K.
Nie byłem nigdy na tej hamowni ale spotkałem w necie (a czytam bardzo dużo na forach internetowych) że Kreator to nie jest miarodajna hamownia - każdy zawsze pisał że zawyża. I tak jak poprzednicy piszą hamuje się na 4 biegu do odcinki a potem trzyma sprzęgło aż hamownia wypluje wynik ;)
Na 4 biegu?? Taki aksjomat, tak?? Musi tak byc bo wy tak twierdzicie??
Powiedzcie to np. Doktorowi w ECU...usmieje sie setnie.
Tutaj blad NIE POCHODZI od hamowania na zlym biegu, jak rany...
Kolega WielkiSzu nienapisal o profilu opony jaki ma teraz na aucie z tad moga byc tez te przeklamania straszne...
Badz typek co obsluguje to ustrojstwo wogole niema pojecia otym co robi ...
Co ma profil opony do tego? Kazdy operator hamowni ( z jakim dotychczas bynajmniej sie spotkalem...) sczytywał przełożenie z próbnego przejazdu przy danej prędkości obrotowej.
to sie zapytaj ???
czy ten szczytal z probnego przejazdu,
--- jezeli taki wogole sie odbyl ??
nie bede sie nikogo pytał bo widać po kreskach, że profil opony nie ma tu nic do rzeczy.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.