PDA

Zobacz pełną wersję : Mb3 d15z8+vtec wykres-za dobry.



Wielki Szu
22-12-10, 16:32
Witam.
Poniżej wykres mojego auta.
http://img88.imageshack.us/i/civicpomiar.jpg/

Krótki opis auta:

SILNIK: D15Z8+ VTEC
Silnik i głowica doprężona
Ostry wałek STG.2 Comp Cams
Regulowane koło rozrządu Vision
Modyfikacje: Mr. SAREN-SLG.

Dolot:
Seryjna puszka z filtrem KN, doprowadzone zimne powietrze
Kolektor Ssacy – D16y2

UKŁAD WYDECHOWY:
Kolektor 4-2-1
Wydech 2,25" + 2 tłumiki przelotowe

ELEKTRONIKA:
P28 – OBD1 Strojenie - STROJENIA.pl

UKŁAD NAPĘDOWY:
Krótka skrzynia + główne przełożenie 4,25

Jestem realistą i wiem, że takie wyniki są nie możliwe?
Więc niech ktoś mądry napisze skąd takie wyniki.

jogal
22-12-10, 17:16
Widzę, że diagnosta to chyba nie był trzeźwy, albo robił to pierwszy raz i nie za bardzo był w temacie, jedź na inną hamownię. Powiedz diagnoście na ile masz ustawioną odcinkę w kompie (zapytaj ile masz tych co Ci auto stroili) i na pewno wyniki wtedy wyjdą dobre...

arekgr
22-12-10, 17:56
Drugi przelot w miarę realny... Ale posłuchaj jogala i zmierz gdzie indziej :)

Wielki Szu
22-12-10, 17:59
Drugi był robiony na 4 biegu, a hamuje się na 3 (z tego co wiem).

Kras
22-12-10, 18:04
Nie ma reguly, zalezy od hamowni i samochodu.

Co do wykresu to po prostu jedna wielka niekompetencja i nierzetelnosc operatora hamowni. Jak w ogole mozna wziac kase i dac taki wykres?? Zenada. Ale w sumie firma mowi wszystko...

lozek
22-12-10, 18:38
między pomiarami 1,3 i 2 aż 60 Kucy różnicy ! Ciekawie :)

Kreator wykazał się po raz kolejny.

Nic nowego nie napiszę - odwiedź kolejną hamownie.

Fawor
22-12-10, 19:36
Nikt nie zauważył co się dzieje ze stratami?..

jogal
22-12-10, 19:45
koleś za późno sprzęgło naciska i stąd te efekty... Hamuje się na 4 biegu...

Kras
22-12-10, 19:52
Nikt nie zauważył co się dzieje ze stratami?..
No przeciez wlasnie dlatego mowie, ze niekompetencja operatora. Zeby brac kase a potem wciskac klientowi taki wykres.

DjHammer
22-12-10, 23:24
o ja jeeee.e ale różnica ^^

Lucas.FK2
23-12-10, 00:00
Kreator Mocy to nie jest dobra hamownia. Kiedyś qreku był właśnie z kimś schamować Civic'a to koleś się pytał czy Civic pisze się przez K.

sebas_g
23-12-10, 00:57
Nie byłem nigdy na tej hamowni ale spotkałem w necie (a czytam bardzo dużo na forach internetowych) że Kreator to nie jest miarodajna hamownia - każdy zawsze pisał że zawyża. I tak jak poprzednicy piszą hamuje się na 4 biegu do odcinki a potem trzyma sprzęgło aż hamownia wypluje wynik ;)

Kras
23-12-10, 08:41
Na 4 biegu?? Taki aksjomat, tak?? Musi tak byc bo wy tak twierdzicie??
Powiedzcie to np. Doktorowi w ECU...usmieje sie setnie.

Tutaj blad NIE POCHODZI od hamowania na zlym biegu, jak rany...

81saren
23-12-10, 10:23
Kolega WielkiSzu nienapisal o profilu opony jaki ma teraz na aucie z tad moga byc tez te przeklamania straszne...
Badz typek co obsluguje to ustrojstwo wogole niema pojecia otym co robi ...

Fawor
23-12-10, 11:30
Co ma profil opony do tego? Kazdy operator hamowni ( z jakim dotychczas bynajmniej sie spotkalem...) sczytywał przełożenie z próbnego przejazdu przy danej prędkości obrotowej.

81saren
24-12-10, 01:31
to sie zapytaj ???
czy ten szczytal z probnego przejazdu,
--- jezeli taki wogole sie odbyl ??

Fawor
24-12-10, 16:00
nie bede sie nikogo pytał bo widać po kreskach, że profil opony nie ma tu nic do rzeczy.