Zobacz pełną wersję : przekaznik pompy paliwa "cyka" - wymiana i znow to samo
Witam
od niedawna civic mnie nieustannie meczy drobnymi awariami. Kilka dni temu przy probie odpalenia auta słychać było cykanie przekaźnika pompy paliwa i auto nie odpaliło (nie ma znaczenia czy zimny czy ciepły silnik), pojechałem na szrot kopiłem taki przekaźnik założyłem i odpalił od razu. Dziś znów nie mogę odpalić auta objaw j/w. Nie chce znów kupować przekaźnika zęby za parę dni było to samo.
Niedawno mechanik wymieniał rozrząd. Może źle złożony rozrząd powodować takie objawy ? Może gdzieś nie ma masy ?
spotkał się ktoś z czymś takim ?
kody błędu check engine to 23-czujnik spalania stukowego(uszkodziłem przy swapie) i 91-cos tam z oparami w baku paliwa
Auto to ej6 po swapie na d16w4
Jedyne co przychodzi mi na myśl to to abyś wyczyścił dokładnie styki. Przekaźnik albo działa albo nie, możesz to w miarę łatwo sprawdzić. Nie za bardzo jest możliwość aby przekaźniki padały jeden po drugim w szczególności przy 12V.
Muzyk-Grzes
17-12-10, 19:13
Przekaźnika nie trzeba wymieniac a poprawić lutowanie w samym urządzonku A przy okazji to w/g manuala główny przekaźnik a nie jak mylnie nazywacie przekaźnik pompy paliwa.
wstawiłem auto do garażu i po 30min odpalił, ale tylko raz
stary przekaźnik próbowałem reanimować, poprawiłem luty - nic to nie dało, nadal nie działa
nowy przekaźnik okazał się sprawny a przyczyna musi być gdzie indziej + myślę ze ujemna temperatura
po resecie kompa i odpaleniu wykazuje teraz błędy:
22-Wyłącznik ciśnieniowy oleju ustawienia zaworów - czujnik vteca, no ale bez tego honda palic powinna
auto znów nie chce zapalić - iskra jest, paliwo dochodzi, napięcie na wtryskiwaczach jest a cos go blokuje, kreci ale w ogóle nie załapie
nie mam immobilisera i jakiś alarmów z blokada
Muzyk-Grzes
18-12-10, 09:40
Hymmm, ja miałem błędy vtec (21) i czujników położenia 1 cylindra i GMP kiedy po konwersji na vtec pasek (przy kółku Y7) był źle założony, ale auto odpalało normalnie więc to raczej nie to.
dziś znów walcze z hondą
iskra jest, ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej jest, wszystkie masy silnika są
sprawdzałem napięcie na wtykach wtryskiwaczy, przykładając do wtyczki i do masy samochodu na jednym przewodzie jest 13v na drugim przewodzie 6v, czy tak być powinno ?
nadal mruga błąd 22 pomimo wyjęcia wtyczki i przeczyszczenia, a jeszcze pare dni temu vtec smigal az milo :mad:
Muzyk-Grzes
18-12-10, 14:44
Komp steruje masą czyli + jest zawsze (przy połączeniu z masą) a w momencie wtrysku paliwa na wtyczce powinien pojawić się minus (czyli masa). A próbowałeś podmienić kompy?
kurcze nie mam za bardzo od kogo pozyczyc kompa obd2 w jajku mam ale obd1, wszyscy znajomi ociekają już od hond tylko ja się mecze :confused:
rozbierałem kompa, wzrokowo nie stwierdziłem upalonych scieżek wybulonych kondesatorów czy zapachu spalenizny, czy na kompie od non-vtec odpali auto z vteciem ?
powoli kończą się pomysły
Muzyk-Grzes
18-12-10, 15:27
Odpalić powinien po prostu nie bedzie sterował vitkiem
mam ten sam problem tylko ze w ej9 d14z1, tydzien temu spalil mi sie ten przekazniczek kupilem drugi pojezdzilem tydzien i znow sie spalil, gdzie moze lezec przyczyna? szukac najpierw w elektryce czy moze to wina jakas mechaniczna?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.