PDA

Zobacz pełną wersję : Silnik D15B7 - zalewany benzyną



krisii
15-12-10, 18:48
Witam

Panowie i Panie potrzebuję pomocy:) wytęrzcie swoję umysły i pomóżcie.

Silink zalewa benzyną dokładnie 1 i 3 cylinder i na 1 nie pracuję:mad:

Dajcie jakieś wskazówki- bo już 5 dzień stoi w warsztacie i nie bardzo wiem co mam robić.

JBC to komputer już sprawdziłem- sprawny.

Nie będę mówił co już zrobiłem żebyście się niczym nie wzorowali :) poproszę o pomoc


DLA OSOBY KTÓRA ODGADNIE TĄ ZAGADKĘ ZIMNY LECH ;)

Baracuzzz
15-12-10, 20:14
Jak zalewa to sprawdź wtryski. Jak nie pracuję na pierwszym bo świeca jest zalana to zwiększ trochę przerwę i zobacz czy zagada.

zakit
15-12-10, 22:11
nie zwieksz przerwe tylko poprostu wymien swiece, ew kable...

krisii
15-12-10, 22:52
Świece nowe już wymienione NGK, kable też NGK - nóweczki. Wtryski sprawdzone podają paliwo normalnie. Każdy jest sprawny po podaniu impulsu el. otwiera się i podaję paliwo:(

Także próbujmy dalej :(:confused:

jasiek09
16-12-10, 00:01
cewka albo moduł, zabrudzona kopułka,palec ? na wszystkich cylindrach jest iskra?

krisii
16-12-10, 11:59
Jest iskra, było sprawdzane. Dziś kupiłem komplet uszczelek do góry zobaczymy co będzie. Kompresja na każdym też jest. Na 1 słabsza ale w normie.:confused:


Zagadki ciąg dalszy...

Baracuzzz
16-12-10, 12:15
Chodziło mi żeby sprawdził czy ma przerwę przynajmniej 1,1 mm bo jak jest mniejsza a zalewa to iskra może nie przeskakiwać ale nieważne.
Płynu ci nie ubywa? Może uszczelkę wydmuchało przez to kompresja słabsza i świeca mokra nie od paliwa ale od płynu.

mayday-82
16-12-10, 14:25
Baracuzzz ma racje sprawdż płyn chłodniczy czy go nie ubywa ja miałem taką sytuacje, że uszczelke wydmuchało i na tłoki płyn szedł i na dzień dobry na 3 gary chodziła po przepaleniu płynu szła juz normalnie na 4 ale to by ci kopciła na biało i temperatura szła do góry wiec chyba raczej odpada, restet kompa robiłeś??? nie pomaga nic???

Baracuzzz
16-12-10, 16:32
Przy uszczelce nie zawszę wywala temp. Przeważnie przy jakiejś dłuższej trasie gdy zrobi już takie ciśnienie w układzie że wywali płyn na zbiornik i zaczyna go brakować w obiegu. Jak ktoś dolewa płynu i nie jeździ w dalekie trasy to temp. przeważnie aż tak nie szaleje przy tym typie układu chłodzenia. No chyba że przedmuch jest już jakiś strasznie duży.

krisii
16-12-10, 16:55
Mam kartonik za chłodnicą i temperaturka jest w pożądku . Reset kompa robi się sam przy wyjęciu aku. Więc można powiedzieć że tak.
Dzis zakupiłem wszystkie uszczelki na górę i jestm luźniejszy 260 PLN :mad: Zobaczymy czy to uszczelki- jeśli tak to super jeśli nie to


ZAGADKI CIĄG DALSZY...:confused:

Roslina
17-12-10, 13:48
Przy przedmuchanej uszczelce, nawet bardzo delikatnie, smierdzi spalonym plynem chlodniczym i wali bialy dym. Nawet jesli bardzo niewiele bierze tego plynu. Silnik moze normalnie chodzic. No chyba, ze rzeczywiscie na tyle zalewa zeby nie palil. Jak plyn chlodniczy to 1 cylinder, a co z 3cim? Jak wygladaja swiece? Masz moze je okopcone przy porcelance?

krisii
18-12-10, 23:07
Zagadka rozwiązana :) cewka zapłonowa i kopułka aparatu zapłonowego nie działały :)

Dziękuję serdecznie wam wszystkim za pomoc ;):o i poświęcony czas

Wesołych Świąt:):)


Temat uważam za zakończony. Proszę MOD-a o zamknięcie.