Zobacz pełną wersję : B-seria
Pomyślałem że kogoś może zainteresować:
http://img406.imageshack.us/img406/6617/skanuj0001bt4.th.jpg (http://img406.imageshack.us/my.php?image=skanuj0001bt4.jpg) http://img214.imageshack.us/img214/3279/skanuj0002gt5.th.jpg (http://img214.imageshack.us/my.php?image=skanuj0002gt5.jpg) http://img223.imageshack.us/img223/5215/skanuj0003ib6.th.jpg (http://img223.imageshack.us/my.php?image=skanuj0003ib6.jpg)
Słowa kluczowe:
B-seria, seria B, tuning B-serii, zwiększyć moc,
Musialem to przeczytac :D:D
w sklepie co do literki przeczytalem.
Honda Rules !!!
spox tego nam tu tez potrzeba
ogolnie fajny artykol :)
dziex Cairo
Pochłonąłem ten numer GT jak tylko się ukazał.. fajny opis B-serii :mrgreen:
Ciekawy artykuł.. szkoda że przy opisie b16a2 zostało pominięte b16a z eg6 SiR JDM.
No i gratuluje świetniej reklamy ;)
Fajny artykuł tylko mam wrażenie, że w Stage 2+ na obrazku jest kolektor od K-series ;)
Fajny artykuł tylko mam wrażenie, że w Stage 2+ na obrazku jest kolektor od K-series ;)
czy to ważne?
czy to ważne?
W sumie nie, bo artykuł fajnie napisany a i tak wiem, że w ecu co jak co ale znają się na rzeczy. A i ten układ dolotowy też jakoś mi nie podchodzi do B :P
Lepszego dolotu niz ice box nie moge sobie wyobrazic....
Ale mi chodzi o to, że on też bardziej do K niż do B ;)
bARDZO FAJNY ARTYKUL :idea:
błąd merytoryczny. W b16a2 vtec zapina się przy 5400 rpm. Przy 6000 to jest w b18c6...
Obrotek ITR to wielki optymista :mrgreen:
5800 :)
Na obrotomierzu pewnie z 6000
w c4 tez jest 5800 i jakos tak samo obrotek mi pokazuje wtedy
W B16A2 przy 5500.
hmmm, u mnie tak jakby przy 5400...
kwestia wskazań i poprawnego odczytania... :wink:
W B16A2 przy 5500. akty prawne (http://aktyprawne.wordpress.com/)
hmmm, u mnie tak jakby przy 5400...
5500 na 100% :idea:
Ale mowimy o B16A2 5gen czy 6 gen? :)
hmmm , o 5 i 1/2 generacji, ja mam silnik z 6 gen w 5 gen :D .
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.