Nestor
13-12-10, 22:48
Witam wszystkich,
Jestem Nestor i mam Civica 5D 02/97, D15Z3 90km V-Tec.
Nie jestem wielkim fanem motoryzacji ani amatorem tuningu, lubie swoj samochod, ale nie na tyle zeby dlubac w nim cale dnie ;-)
W czym tkwi moj problem? Jakies poltora roku temu odpadl mi klej, ktorym byl sklejony moj kolektor, i samochod strasznie pierdzi przy obciazeniu. Do tej pory jezdzilem z dziurawym kolektorem, ale nadszedl czas najwyzszy zeby to naprawic.
Przewertowalem troche watkow tutaj i na innych forach (gdzies nawet widzialem tutaj straaasznie dlugi watek o wydechu, ale nie moge go znalezc). Nie chce 4-2-1 z ebaya, strumienicy, ani niczego takiego.
Moj problem polega na tym ze w tym (poniemieckim) D15Z3 jest kolektor z wbudowanym katalizatorem. Jako ze ten CAT mam wbity w dowod, a lokalny przegladacz okresowy zawsze bada poziom spalin, nie mam zamiaru sie bawic w wynalazki typu rura z ebay'a i sciemnianie ze wszystko jest ok.
Do rzeczy, na allegro znalazlem fajny kolektor z civic coupe '98, D16Y7, 78k przebiegu, na zdjeciach wyglada obiecujaco. Pytanie - czy bezproblemowo zaloze go do mojego D15Z3 ? Cena ok 200pln, wydaje sie ze jest tego wart.
PS. Wiem ze tematy o kolektorze sie pojawiaja caly czas, ale nie znalazlem tutaj niczego do czego moglbym sie podczepic na ostatnich 10 stronach, zakladam wiec ze mozna wskrzesic ten temat.
Pozdrawiam.
Jestem Nestor i mam Civica 5D 02/97, D15Z3 90km V-Tec.
Nie jestem wielkim fanem motoryzacji ani amatorem tuningu, lubie swoj samochod, ale nie na tyle zeby dlubac w nim cale dnie ;-)
W czym tkwi moj problem? Jakies poltora roku temu odpadl mi klej, ktorym byl sklejony moj kolektor, i samochod strasznie pierdzi przy obciazeniu. Do tej pory jezdzilem z dziurawym kolektorem, ale nadszedl czas najwyzszy zeby to naprawic.
Przewertowalem troche watkow tutaj i na innych forach (gdzies nawet widzialem tutaj straaasznie dlugi watek o wydechu, ale nie moge go znalezc). Nie chce 4-2-1 z ebaya, strumienicy, ani niczego takiego.
Moj problem polega na tym ze w tym (poniemieckim) D15Z3 jest kolektor z wbudowanym katalizatorem. Jako ze ten CAT mam wbity w dowod, a lokalny przegladacz okresowy zawsze bada poziom spalin, nie mam zamiaru sie bawic w wynalazki typu rura z ebay'a i sciemnianie ze wszystko jest ok.
Do rzeczy, na allegro znalazlem fajny kolektor z civic coupe '98, D16Y7, 78k przebiegu, na zdjeciach wyglada obiecujaco. Pytanie - czy bezproblemowo zaloze go do mojego D15Z3 ? Cena ok 200pln, wydaje sie ze jest tego wart.
PS. Wiem ze tematy o kolektorze sie pojawiaja caly czas, ale nie znalazlem tutaj niczego do czego moglbym sie podczepic na ostatnich 10 stronach, zakladam wiec ze mozna wskrzesic ten temat.
Pozdrawiam.