ukaszo
13-12-10, 18:14
Witam
Jako że moja Hania ma problem z pochłanianiem oleju, zdecydowałem się na zrobienie z tym porządku. Na początku chciałem zrobic remont (pierscienie, uszczelniacze, etc), teraz jednak coraz bardziej przychylam sie do swap-u - oczywiście przeczytałem o tym większość wątków na forum - choć i tak nie rozwiały one moich wątpliwości, bo połowa osób poleca remont (bo wiadomo wtedy co sie juz ma) a inni wlasnie swap. Mam wlasnie pare pytan odniosnie tego drugiego:
1)Jaką inna (oczywiście większa:cool:) jednostkę (myślałem nad którąś z 1.6 z vtec-iem) można by zaadaptować w to miejsce - ale chodzi mi tu o jak najnizszy koszt- aby wymieniać jak najmniej rzeczy, aby zostawić seryjną skrzynie i jak najwięcej gratów z d15z8
2)Oraz gdzie najlepiej rozgladac się za silnikiem (aby nie kupic takiego samego jak mam teraz) - allegro ( może macie jakiś polecanych, godnych zaufania sprzedajacych) czy lepiej rozgladac się po szrotach?
Jako że moja Hania ma problem z pochłanianiem oleju, zdecydowałem się na zrobienie z tym porządku. Na początku chciałem zrobic remont (pierscienie, uszczelniacze, etc), teraz jednak coraz bardziej przychylam sie do swap-u - oczywiście przeczytałem o tym większość wątków na forum - choć i tak nie rozwiały one moich wątpliwości, bo połowa osób poleca remont (bo wiadomo wtedy co sie juz ma) a inni wlasnie swap. Mam wlasnie pare pytan odniosnie tego drugiego:
1)Jaką inna (oczywiście większa:cool:) jednostkę (myślałem nad którąś z 1.6 z vtec-iem) można by zaadaptować w to miejsce - ale chodzi mi tu o jak najnizszy koszt- aby wymieniać jak najmniej rzeczy, aby zostawić seryjną skrzynie i jak najwięcej gratów z d15z8
2)Oraz gdzie najlepiej rozgladac się za silnikiem (aby nie kupic takiego samego jak mam teraz) - allegro ( może macie jakiś polecanych, godnych zaufania sprzedajacych) czy lepiej rozgladac się po szrotach?