Zobacz pełną wersję : Swap h22a do ej1
KrzysHonda
12-12-10, 18:20
Wiec na samym starcie , szukalem po forum i nie moglem znalesc odpowiedzi ktore by mnie zadawalaly.
Jezeli chodzi o lapy, ktore najlepiej zastosowac (ktore beda najlepiej pasowaly i ktore beda w takim polozeniu aby silnik byl jak najwyzej <<< chodzi o przeswit pomiedzy miska a gleba).
1. jakies no name
2. INNOVATIVE
3. hasporty
4. Avid
Drugie pytanie jakie polosie zastsowac , gotowce z ebaya czy rzezbic jakies inne ( z czego?). Powiedzmy ze np. kupie gotowe z ebaya obecnie z przodu mam tarcze 262 4x100 na jakis czas niestety beda musialy zostac ale w przyszlosci napewno beda 4x114,3 282 wtedy polosie tez beda pasowaly p&p?
Te polosie beda dawaly rade? >> http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Honda-Civic-H22A-Swap-Axles-Halfshaft-Mounts-EG-92-95-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem483de05b6fQQitemZ31027 5758959QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccesso ries
Odnosnie chlodnicy , najlepiej z B seri czy da rade wpasowac z H seri?
Z gory dzieki za odpowiedzi.
Rozumiem że musisz znaleźć temat o wsadzeniu h22a do ej1,bo jak będzie temat np. h22a do eg4 to już Cie nie dotyczy i szukasz dalej ?
Powiedzmy ze np. kupie gotowe z ebaya obecnie z przodu mam tarcze 262 4x100 na jakis czas niestety beda musialy zostac ale w przyszlosci napewno beda 4x114,3 282 wtedy polosie tez beda pasowaly p&p?
Pytanie pomocnicze:
Jak robisz swap hebli,to zmieniasz półosie ?
KrzysHonda
13-12-10, 16:23
To prosze pokaz mi temat , ktory odpowie na moje pytania odnosnie lap , spedzilem na wyszukiwarce ponad 30min i nie znalazlem satysfakcionujacych odpowiedzi.
To prosze pokaz mi temat , ktory odpowie na moje pytania odnosnie lap , spedzilem na wyszukiwarce ponad 30min i nie znalazlem satysfakcionujacych odpowiedzi.
No to widocznie słabo szukasz.
Łapy INNOVATIVE lub hasport, półosie dorabiasz np. w motomax. Co do chłodnicy to ja mam grubą połówkową z aluminium i spokojnie daje rade.
KrzysHonda
13-12-10, 21:54
Tak ale chodzi mi glownie o przeswit miedzy miska a jezdnia , powiedzmy na tych lapach i glebie 4cm da sie jeszcze jezdzic przy twardym zawiasie?
A jakie macie opinie o h2b? skrzynia z b16a2 daje rade z h22a? i w ogole mozna to gdzies kupic w polsce?
Kostek_Junior
13-12-10, 22:52
czy to OEM łapy czy INNOVATIVE lub hasport miska jest nisko ale jak założysz odpowiednią felgę i i wyższą oponę to zyskasz trochę cm. Najlepiej to gwint mieć z regulacją wysokości i twardości :)
KrzysHonda
13-12-10, 23:02
felgi beda 16 z 195/50 gwint mts technic no i myslalem zeby zglebic chociaz te 4cm , wiec mam nadzieje ze przy tym setupie bedzie mozna jeszcze pojezdzic.
dużo się interesowałem o h2b to powiem Ci jest to killer rozwiązanie silnik o sporej pojemności + skrzynia od 1.6 y21 i masz wyganiacza jakich mało musisz tylko kupić flanszę żeby Ci skrzynia pod silnik podeszła półosie od B-serii, od strony rozrządu zaślepić parę dziurek dajesz jakiemuś gościowi co spawa aluminium i jest git no i sprawa miski to najlepiej kupić od razu kaizenspeed'a ogólnie cały zestaw mają w swojej opcji:
http://www.kstuned.com/products/h22-products.html&Slug=h22-products&Sub=74&C=73&T=&Key=
http://www.kstuned.com/products/h22-products.html&Slug=h22-products&Sub=78&C=73&T=&Key=
http://www.kstuned.com/products/h22-products.html&Slug=h22-products&Sub=83&C=73&T=&Key=
http://www.kstuned.com/products/h22-products.html&Slug=h22-products&Sub=75&C=73&T=&Key=
jak coś to mam namiar do typa z polski co podobno robi własnej roboty taki zestaw oczywiście po innych kosztach pozdrawiam !
KOWAL ziom
16-12-10, 00:07
felgi beda 16 z 195/50 gwint mts technic no i myslalem zeby zglebic chociaz te 4cm , wiec mam nadzieje ze przy tym setupie bedzie mozna jeszcze pojezdzic.
taki ciekawy plan i mts? zastanów się nad 205/50/16 do tej mocy. co do gleby to trzeba ostrożnie bo h22 to nie d16 :) powodzenia
Wszystkie te łapy spowoduję,że miska będzie niziutko, najlepiej przykręć silnik do łapy przy rozrządzie, wypoziomuj i przespawaj mocowanie od skrzyni i tyłu. Będziesz musiał wyciąć albo spłaszczyć wzmocnienie od maski bo będzie się opierać o silnik. Ja tak mam i na obniżeniu -40 miska jest na bezpiecznej wysokości. A co do półosi,to zamówiłem na wymiar w motomaxie i jestem zadowolony. Chłodnice mam z preludy oryginalną, a przy swapie hamulców nie musisz zmieniać półosi. A zamiast modzić ze skrzynią, to kup sobie lepiej U2Q7 z accorda typeR, jest krótka,pancerna i ma *****istą szpere.
ALE NA SAM POCZĄTEK,ZANIM ZACZNIESZ WKŁADAĆ SILNIK, ZAINWESTUJ W HAMULCE!!! bo to badziewie co masz to się może nadaje do solniczki i tam będzie *****iste,ale w civie z H22 to usmażysz to w moment.
KrzysHonda
19-12-10, 17:01
Jeszcze mam dwa pytania
1. Jak to jest z gotowymi polosiami np. hasporta bo slyszalem od jednego z uzytkownikow ze zamowil wlasnie takie i mial skrzynie ze szpera i ona jest podobno o 1,5cm dluzsza i polos prawa juz nie pasuje.
2. Poczytalem troche tez o lapach noname i podobno na nich bez problemu mozna jezdzic i nie ma jakies roznicy pomiedzy np. innovative czy hasport i tez nie trzeba nic ciac.
Czekam na wasze opinie
Powiem tak jeśli chodzi czy skrzynia jest ze szperą czy bez, półosie są takiego samego wymiaru, a jeśli chodzi o łapy to sam jeżdzę na ebayowych już 2 lata i wszystko jest ok.;) Pozdro
po co Ci taka zabawa zrób sobie swapa na H2B problemów nie masz z przerabianiem zmiany biegów i problemami z jakimi się to wiąże nasz biegi na cięgna jak w oryginale półosie także tylko musisz mieć flanszę i parę drobiazgów moim zdaniem prostsze rozwiązanie
KrzysHonda
20-12-10, 16:06
Zrobil bym ale to sa dodatkowe koszta i nie male , caly zestaw 1200$ dolarow , koles z polski za 3000tys robi a trzeba jeszcze kupic skrzynie+polosie. A tak kompletny swap moge juz miec za 3000-3500zl+polosie i lapy.
Jeszcze mam dwa pytania
1. Jak to jest z gotowymi polosiami np. hasporta bo slyszalem od jednego z uzytkownikow ze zamowil wlasnie takie i mial skrzynie ze szpera i ona jest podobno o 1,5cm dluzsza i polos prawa juz nie pasuje.
2. Poczytalem troche tez o lapach noname i podobno na nich bez problemu mozna jezdzic i nie ma jakies roznicy pomiedzy np. innovative czy hasport i tez nie trzeba nic ciac.
Czekam na wasze opinie
1. Ze szperą czy bez,nie ma żadnej różnicy. Ten sam wymiar półosi,nie wiem kto Ci takich bajek naopowiadał
2. Z ebayowymi jest poprostu loteria. Jeden kupi będzie git,zamówisz następne i silnik będzie na nich krzywo wisiał,albo leżał na kielichu od rozrządu itp. Poprostu mega powtarzalnośc wyrobu ;) Zamawiasz hasporta,płacisz więcej,ale jesteś spokojny że wsio będzie pasić i przy okazji ładnie wygląda :)
...Bartuś...
20-12-10, 20:08
Zrobil bym ale to sa dodatkowe koszta i nie male , caly zestaw 1200$ dolarow , koles z polski za 3000tys robi a trzeba jeszcze kupic skrzynie+polosie. A tak kompletny swap moge juz miec za 3000-3500zl+polosie i lapy.
Kto Ci takich rzeczy na opowiadał...Zestaw łap + flansza skrzyni kosztuje 850zł.Skrzynie biegów do B-serii możesz kupić już za 1000zł + półosie 500zł.oczywiście jak dobrze poszukasz.
Dobry swap to około 3500zł
Łapy + Półosie np.Innovative to min.1800zł
Koszt Swapa około 1800-2500zł
Dźwignia zmiany biegów + linki - 200zł (Chyba że dostaniesz ze swapem)
Oczywiście nie zapomnij o minusach jakie nie się za Sobą pełny swap na H22
-Ciężka i długa skrzynia H-series
-Wymiana zawieszenia na coś twardszego bo Mi samochód usiadł o dodatkowe 2cm w stosunku do tego jak miałem B18C4.
Dźwignia zmiany biegów + linki - 200zł (Chyba że dostaniesz ze swapem)
Powie że do cifa to dostanie u normanego sprzedawcy gratis,a jak nie to za 50 można wyrwać na llegro,sam miałem dwa komplety i po tyle sprzedawałem,więc zdzieraj sobie z kolegów gdzie indziej :rolleyes:
Oczywiście nie zapomnij o minusach jakie nie się za Sobą pełny swap na H22
-Ciężka i długa skrzynia H-series
-Wymiana zawieszenia na coś twardszego bo Mi samochód usiadł o dodatkowe 2cm w stosunku do tego jak miałem B18C4.
Różnica w wadze skrzyń między B a H około 3 kg,więc musiałeś mieć *****isty zawias jak od trzech kilo usiadł Ci 2cm ;)
Mi po zmianie z d15 na h22 aż tyle sie nie opuścił...
Oczywiście że h22 jest cięższy,ale nie pieprz że to przez skrzynie.
A czy skrzynia jest długa ? To wszystko zależy jaką kupi. Ja mam m2p4 i szczerze mówiąc do jazdy na codzień,mógłbym mieć dłuższą.
Jedyna rzecz,to sama zmiana biegów. Nie wiem,czy sama skrzynia B jest precyzyjniejsza,czy to tylko kwestia wybieraków,ale zmiana biegów to jest dla mnie jedyna rzecz dla której mialbym sie bawić w h2b. Tyle,że ja nie walcze z nikim o złote kalesony i setne sekundy przy zmianie biegów mi latają...
...Bartuś...
20-12-10, 21:23
Powie że do cifa to dostanie u normanego sprzedawcy gratis,a jak nie to za 50 można wyrwać na llegro,sam miałem dwa komplety i po tyle sprzedawałem,więc zdzieraj sobie z kolegów gdzie indziej :rolleyes:
Różnica w wadze skrzyń między B a H około 3 kg,więc musiałeś mieć *****isty zawias jak od trzech kilo usiadł Ci 2cm ;)
Mi po zmianie z d15 na h22 aż tyle sie nie opuścił...
Oczywiście że h22 jest cięższy,ale nie pieprz że to przez skrzynie.
A czy skrzynia jest długa ? To wszystko zależy jaką kupi. Ja mam m2p4 i szczerze mówiąc do jazdy na codzień,mógłbym mieć dłuższą.
Jedyna rzecz,to sama zmiana biegów. Nie wiem,czy sama skrzynia B jest precyzyjniejsza,czy to tylko kwestia wybieraków,ale zmiana biegów to jest dla mnie jedyna rzecz dla której mialbym sie bawić w h2b. Tyle,że ja nie walcze z nikim o złote kalesony i setne sekundy przy zmianie biegów mi latają...
Ja nie sprzedaje takich linek,a w czasie gdy był robiony mój swap kosztowało mnie to właśnie 200zł może teraz jest 50zł to super...
A waga skrzyni jest chyba większa skoro Y21 sam wkładam do samochodu,a M2B4 nie byłem w stanie.
Jak w każdym temacie każdy będzie zachwalał swoją opcje.
A waga skrzyni jest chyba większa skoro Y21 sam wkładam do samochodu,a M2B4 nie byłem w stanie.
tzn, że poprostu cienki jesteś i siły w ręcach nie masz,ot co :p
KrzysHonda
20-12-10, 23:29
Zestaw łap + flansza skrzyni kosztuje 850zł <<< pokaz gdzie za tyle takie cos mozna dostac;)
...Bartuś...
21-12-10, 00:15
tzn, że poprostu cienki jesteś i siły w ręcach nie masz,ot co :p
Widocznie nie jestem takim Pudzianem jak Ty ;)
Zestaw łap + flansza skrzyni kosztuje 850zł <<< pokaz gdzie za tyle takie cos mozna dostac;)
www.empireracing.pl W dziale nasze produkty masz łapy,a w projektach masz 2 CRX H2B
KrzysHonda
22-12-10, 16:04
Rozmawialem z nim jakis tydzien temu i pisal mi ze cena to okolo 3000zl;) za 800zl to jedyne co to mozna kupic sobie lapy same
kuba_guzik110
24-12-10, 09:51
po co stosuje sie te h2b ??
KrzysHonda
24-12-10, 10:51
Z tego co wiem to jest mniejsza strata mocy po przejsciu z silnika na skrzynie i tak jak ktos napisal wyzej nie trzeba sciagac polosiek czy przerabiac tylko stosuje sie te z Bseri , krotka skrzynia np. y21 +nie musisz przerabiac ciegien.
+ waga skrzyni z b serii, jej cena, dostep do czesci, szpera, oraz przelozenia..
S80 cena nie jest mała :)
S80 cena nie jest mała :)
s80 moze i nie, ale masz takze s9b i y21 i inne.
KrzysHonda
25-12-10, 17:17
Tak ale nadal nie wiadomo ile flansza+lapy do h2b , a poki co nie moge skontaktowac sie z Qowaxem.
W B serii jednak liczy się dobra szpera. A porządne H2B jednak też kosztuje. Niebawem porównamy co to daje.
Nie wiem jak h2b ale samych łap do crx-a na swap b serii qowax sprzedać nie chciał, tylko przy robocie u nich sprzedają :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.