Lagi
12-12-10, 11:00
Przez ostatnie kilka miesiecy myslalem nad zakluciem i uturbieniem swojego d16y7 lecz trafil mi sie kompletny b18c4 za smieszna kase z przebiegiem 160tyskm.
Silnik bedzie wsadzony do ej6 i teraz mam kilka pytan szukalem na forum ale nie znalazlem konkretnych odpowiedzi wiec chcialbym je tutaj uzyskac.
Glownei chodzi mi o kwestie elektryki gdyz mechanika to nie problem.
Posiadam kompletny silnik + skrzynia LSD + wiazka silnika + ecu.
I teraz mam kilka pytan:
1. Czy potrzebuje wiazki silnikowej + kabinowej z dawcy mb6??? Czy wystarczy ta co jest przy silniku + wiazdka d16y7 i jej przerobka.
2. Czy polosie podejda bez problemow ?? czy trzeba ja przerobic????
3. Co z IMO w ecu i czy pozsotac na obd2 czy przejsc na obd1???
Zaraz po swietach bede mial silnik i chcialbym pozbierac wszytkie graty ktore sa potrzebne i na wiosne chce wyrzucic d16y7 i wstawic ten.
Znalazlem poradnik na ebayu Honda Engines Swap czy warto to kupic ?????
Za wszelkie info dzieki.
Silnik bedzie wsadzony do ej6 i teraz mam kilka pytan szukalem na forum ale nie znalazlem konkretnych odpowiedzi wiec chcialbym je tutaj uzyskac.
Glownei chodzi mi o kwestie elektryki gdyz mechanika to nie problem.
Posiadam kompletny silnik + skrzynia LSD + wiazka silnika + ecu.
I teraz mam kilka pytan:
1. Czy potrzebuje wiazki silnikowej + kabinowej z dawcy mb6??? Czy wystarczy ta co jest przy silniku + wiazdka d16y7 i jej przerobka.
2. Czy polosie podejda bez problemow ?? czy trzeba ja przerobic????
3. Co z IMO w ecu i czy pozsotac na obd2 czy przejsc na obd1???
Zaraz po swietach bede mial silnik i chcialbym pozbierac wszytkie graty ktore sa potrzebne i na wiosne chce wyrzucic d16y7 i wstawic ten.
Znalazlem poradnik na ebayu Honda Engines Swap czy warto to kupic ?????
Za wszelkie info dzieki.