PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z wtryskiem paliwa i innymi zachowaniami silnik d15b7...



pabloDST
11-12-10, 13:01
Witam wszystkich chętnych do pomocy sprawa jest następująca w aucie tj honda civic coupe 94' 1,5 lsi na wakacjach został założony kolektor wydechowy 4-2-1 usunięty kat i na koniec Apexi n1, został wymieniony kolektor ssący z d15b7 na d16z6 do niego założona przepustnica z crx-a z dodatkowym podciśnieniem, stożek i wtryski z crx-a b16a2, nic się nie działo auto chodziło sprawnie do momentu zimy dzieje się tak: zaczęła znikać woda z chłodnicy wymieniłem termostat wiatrak i tak się nie załącza czujnik tez wymieniony wiatrak sprawny (przypuszczam ze uszczelka poszła ale mechanik nie możne tego ocenić póki auto nie będzie normalnie chodziło), auto zaczęło tracić moc w czasie jazdy tak jakby gasło chodziło nie równo na 2 gary i zaskakiwał na normalne obroty rożnie aż w końcu stanęło i nie chciało odpalić, wymieniłem kopułkę na nowa i świece działało ale znowu zaczęło się tak dziać i zdechło, iskra idzie na świece kable są ok, zaciągnąłem na warsztat mechanik powiedział ze ciągle zalewa świece przy odpalaniu kombinował ale stracił pomysły (mechanik zaufany) proponuje mi podpiąć pod kompa, do tego coś z odpowietrzeniem baku jest nie tak bo straszne ciśnienie idzie jak się korek odkręca gdzie się znajduje ten odpowietrznik czy on idzie może do tego czarnego filtra węglowego przy silniku?? mam spory problem przez auto potrzebuje dobrych rozsądnych rad proszę o pomoc

Muzyk-Grzes
11-12-10, 14:56
A czy przypadkiem płyn nie pojawia się w oleju? skoro znika a auto straciło moc to stawiam na uszczelke pod głowicą. Wykręć świece i sprawdź kompresję bedzie wtedy wiadomo co i jak.

Boniek87
11-12-10, 16:01
takie podciśnienie w baku to normalne jak odkręcasz korek, miałem 3 hondy i każda tak miała, i z tego co widziałem to u wszystkich znajomych którzy mają hondy tak jest

mordi
12-12-10, 19:03
jak nie pali a iskra jest sprawdz cewke albo modul zaplonowy, jak Ci plyn znika a wiatrak i czujnik ok to uszczelka pod glowica moze byc walnieta, sprawdz czy nie pojawiaja sie bombelki w zbiorniku jak jest silnik odpalony.

Roslina
14-12-10, 11:36
Mi sie tak dzialo jak zalozylem nowa uszczelke prz dolotowym, zle wyczyscilem po starej (spiekla sie) i przez to przez szczeline dostawal sie plyn do kanalu dolotowego. Po gruntownym czyszczeniu problem minal.

pabloDST
23-12-10, 10:02
wymieniona uszczelka pod głowicą, cały rozrząd z pompa wody, olej i filtr oleju, świece, układ chłodzenia wyczyszczony i zalany płynem, odpalony i dalej nierówno chodzi wkręca się na obroty i zdycha ciężko odpala, brakuje pomysłów, będzie jeszcze sprawdzany zapłon

skolopendra
23-12-10, 10:12
do tego coś z odpowietrzeniem baku jest nie tak bo straszne ciśnienie idzie jak się korek odkręca
tak ma być
i podmień kompa na innego

pabloDST
05-01-11, 02:40
został założony inny komp, wszystkie możliwe przekaźniki i dalej nic, wyminilismy głowicę wszystko poskładane i dalej lipa, kumpel już nie wie co jest grane mówi ze to jego zagadka życia pomocy...

amon
05-01-11, 06:11
wstaw starą listwę z wtryskamia i zobacz czy dalej jest tak samo.( oczywiście zrób reset kompa).