Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Pasek rozrzadu gates ???



damian7444
07-12-10, 20:43
witam. co myslicie o pasku GATES?? bd wymienial rozradz i nie wiem czy zakupic tak pasek czy inny? czy jest to bdb pasek czy polecacie inny?

bednar_ek35
07-12-10, 20:47
Plolecam ContiTech(Continentala)

damian7444
07-12-10, 20:48
Plolecam ContiTech(Continentala)

a ja slyszalem znowu ze to nie dobre paski do Hondy

lar
07-12-10, 20:49
jak najbardziej gates, contitech, mitsuboshi to dobre paski

bednar_ek35
07-12-10, 21:04
Mi kiedyś pan w sklepie powiedział że Gates daje ok 50 tyś gwarancji na pasek,Mitsuboshi ok 80 tyś,przy poprzedniej wymianie wsadziłem Mitsuboshi,chociaż pózniej na forum przeczytałem że mają tendencje do rozciągania się przejechałem 55 tyś i nic się nie działo.Teraz zrobiłem SWAPA na B16 i założyłem ContiTecan bo podobno najlepsze.

damian7444
07-12-10, 21:26
a ja wlasnei slyszalem ze ContiTecan do hondy nie polecaja... ze najlepsze to Gates...

***Marco***
07-12-10, 21:32
każdy poleca to co wkłada, wkładaj Gatesa i się nie zastanawiaj ;)

sivy
08-12-10, 16:52
ja mam mitsuboshi bo taki był zakładany fabrycznie

wykitajlo
08-12-10, 17:28
zdjęcie zapożyczone z Forum Honda Accord Klub Polska

paski do hondy robi albo Gates produkcji UK albo Unitta produkcji JP, balansowe (klima, alternator, wspomaganie) Bando, Mitsuboshi

http://img230.imageshack.us/img230/6965/bd77805326b36640.th.jpg (http://img230.imageshack.us/i/bd77805326b36640.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

damian7444
08-12-10, 19:56
zdjęcie zapożyczone z Forum Honda Accord Klub Polska

paski do hondy robi albo Gates produkcji UK albo Unitta produkcji JP, balansowe (klima, alternator, wspomaganie) Bando, Mitsuboshi

http://img230.imageshack.us/img230/6965/bd77805326b36640.th.jpg (http://img230.imageshack.us/i/bd77805326b36640.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

czyli Gatesa zakladac mozna spokojnie ???

daveese
08-12-10, 20:25
jasne :)

WaSSIL
09-12-10, 01:43
zakładaj gates'a i będzie dobrze Ja osobiście założyłem Conti i na razie jest ok i raczej być powinno bo to bardzo dobre paski ale mój zaufany mechanik co mi go montował wyraźnie mi zaznaczył że Conti są super ale nie do hond i zaleca wymianę przed upływem 60tys. Z tego co mi mówił Gates spokojnie wytrzyma 100tys. Robi koleś z hondami od zawsze więc na pewno ma pojęcie o tym co mówi

damian7444
09-12-10, 06:07
ok dzieki "WaSSIL" tak tez zrobie dzis zakupie Gatesa i spokoj. dzieki za info wszytskim ;)

TEMAT DO ZAMKNIECIA !!!

mozes
09-12-10, 08:43
Dodam tylko, że w Accordach VI Gates`a zakłada fabryka.
pozdr

skolopendra
09-12-10, 10:52
zis zakupie Gatesa

byle nie podróbkę

WaSSIL
09-12-10, 14:46
byle nie podróbkę
no to fakt bardzo ważne by się upewnić że nie jakieś made in France tylko koniecznie Japan

Gorliś
09-12-10, 21:23
Czemu Japan, skoro Gates to amerykanska firma?:P I w dodatku maja fabryke we francji.

szczypior88
10-12-10, 08:06
koledzy a co powiecie na temat pasków wzmacnianych Pipercams do b16/18 ? Bo widzialem że jeden z forumowiczów ma takowe na sprzedaz w dziale giełda ale nigdzie w necie nie znalazłem jakis konkretnych informacji jak to z tymi paskami jest. Oplaca sie bulic 110 zł ? Jak taki wzmocniony pasek sie zachowuje? Jakie są wady i zalety takiego paska? Pozdro

wykitajlo
10-12-10, 09:43
Czemu Japan, skoro Gates to amerykanska firma?:P I w dodatku maja fabryke we francji.

nie we francji tylko w uk

Gorliś
10-12-10, 15:16
To moze jednak doczytaj:cool:
Ja sie odnioslem do tego czemu made in france maja byc podroba skoro jest tam fabryka.
A to ze fabryki sa tez w UK, hiszpanii czy niemczech to nie bardzo ma sie do tematu.

mayday-82
14-12-10, 10:15
jak najbardziej gates, contitech, mitsuboshi to dobre paski
jestem jak najbardziej na tak w 3 przypadkach :D:D:D nie wiem co by musiało się stać żeby nowo założony pasek pęknął lub ile tysiecy km na nim było przejechane

Baracuzzz
14-12-10, 12:30
Każda z tych firm jest dobra ale moim zdaniem na pasku już nie fabrycznym to max 60-70 tys. km można zrobić. Koszt wymiany nie jest tak wysoki jak naprawa silnika po jego zerwaniu. Zresztą robiąc więcej nie masz pewności czy napinacz ci nie strzeli a efekt ten sam co zerwany pasek.

mayday-82
15-12-10, 15:11
zasada jest jedna zawsze wymieniamy komplet czyli pasek, napinacz i pompa wody :p:p:p najlepiej na czesciach OEM

sivy
15-12-10, 16:10
pompy nie trzeba wymieniąc zawsze ;) ale można :D

Baracuzzz
15-12-10, 19:39
Dobra pompa spokojnie wytrzyma co drugą wymianę w stosunku do paska. Ryzyko jakieś tam istnieje ale prędzej zacznie cieknąć nie łożysko padnie i narobi bałaganu.

WaSSIL
15-12-10, 23:41
zasada jest jedna zawsze wymieniamy komplet czyli pasek, napinacz i pompa wody najlepiej na czesciach OEM
ajtam ajtam z tą pompą to lekka przesada

spychu
16-12-10, 00:09
Dobra pompa spokojnie wytrzyma co drugą wymianę w stosunku do paska. Ryzyko jakieś tam istnieje ale prędzej zacznie cieknąć nie łożysko padnie i narobi bałaganu.
Ta bo faktycznie wydatek nawet nie wiem abstrahuję 200zł na pompę to faktycznie tak dużo, że nie można sobie na niego pozwolić raz na kilka lat, żeby mieć spokojną głowę i pewność, że nic zaraz nie zacznie cieknąć czy nie daj boże zatrze się łożysko i pier..... pasek, bo taki przypadek też znam.

RadekLwo
16-12-10, 00:34
przecietny uzytkownik nie odczuje roznic miedzy roznymi czesciami tzn wybranymi producentami czesci. po co przeplcac. kupic zalecane czesci nie koniecznie te najdrozsze i jezdzic do kosciola i z powrotem

skolopendra
16-12-10, 11:35
przecietny uzytkownik nie odczuje roznic miedzy roznymi czesciami tzn wybranymi producentami czesci. po co przeplcac.

użytkownik nie,ale auto jak najbardziej tak :)

spychu
16-12-10, 11:52
przecietny uzytkownik nie odczuje roznic miedzy roznymi czesciami tzn wybranymi producentami czesci. po co przeplcac. kupic zalecane czesci nie koniecznie te najdrozsze i jezdzic do kosciola i z powrotem
Nie każdy jeździ do kościoła i dla użytkownika jeżdżącego troszkę więcej czy używającego auto nieco inaczej niż ci przeciętni, te części nie spełnią jego oczekiwać i nie wytrzymają trudów eksploatacji.

Baracuzzz
16-12-10, 12:20
Nie chodziło mi że nie zalecana wymiana całego kompletu tylko o to że jak ktoś chce w ten sposób zaoszczędzić to może to zrobić na swoje ryzyko. Też znam przypadek jak w astrze II rozleciało się łożysko, pasek spadł no i z głowicy sieczka.

mayday-82
16-12-10, 14:08
własnie dokładnie mi o to chodzi to jest oszczędnosc granicy 200zł tylko ile straci jak mu pompa siądzie (zatrze się powodując zatrzymanie sie i peknięcie paska rozrządu) jakie będą koszta ;);););) ogólnie zdania zawsze są podzielone

RadekLwo
16-12-10, 20:50
no wlasnie..kurcze kolega pytal o pasek. Gates jest dobry tak samo jak Contitech i Mitsuboshi..zalecane czesci zaklada sie po to rzeby auto nie odczulo skutkow 'ubocznych' oszczednosci. ja zalozylem zalecane i narazie jest git i mam czyste sumienie :) ze moja ukochana nie bedzie stroila fochow ;)

WaSSIL
16-12-10, 22:48
osprzęt firmowy to ważna sprawa ale nie mniej od kwestii osoby która to montuje bo wydawać by się mogło że większość mechaników wymianę rozrządu potrafiłoby ogarnąć a wcale tak być nie musi Znam co najmniej dwa przypadki gdzie mechanik po całości zdupił montaż rozrządu i były kredki, więc proponuję zawozić auta do mechaników ogarniających japończyki

arti223
28-12-10, 23:57
Dodając pare groszy powiem że odnośnie pasków już jakieś 20 lat handluje tylko firmą gates (najpierw ojciec teraz ja) i paski jak dotąd zrywały się w około 95 procentach (żeby nie reklamować zbytnio) z powodów założenia ich do jakiś maszyn itp sprzętów do których nie są przeznaczone i dobierane były na oko typu "może da rade". Wiadomo nie ma ideałów firm że kupi się np. gatesa albo mitsuboshi i wszystkie będą idealne. Każdej firmie zdaża się zrobić coś w jakiś sposób wadliwego ale jest to niezwykle rzadkie. Starsi ludzie, którzy nie potrafią korzystać z internetu bądź nie mają czasu na jego przeglądanie, poprostu przynoszą często opakowania dawno zakupionego paska i mówią że nie chcą niczego innego do ręki brać tylko gates (szukanie wg katalogów jest często mylne więc z reguły nr paska jest potrzebny). Sumując gates moim zdaniem jest firmą której można ufać i dobierając odpowiedni dla danego auta pasek czy to klinowy czy rozrządu można się cieszyć długim i bezawaryjnym (bezzrywalnym) działaniem.
P.S. Oczywiście w żadnym wypadku nie mówie że Contitech i Mitsuboshi bądź inne firmy są złe, w żadnym wypadku. Ktoś kto je ma i się na nich przekonał też pewnie ich nie zamieni na inne ;)

mayday-82
29-12-10, 15:35
Dodając pare groszy powiem że odnośnie pasków już jakieś 20 lat handluje tylko firmą gates (najpierw ojciec teraz ja) i paski jak dotąd zrywały się w około 95 procentach (żeby nie reklamować zbytnio) z powodów założenia ich do jakiś maszyn itp sprzętów do których nie są przeznaczone i dobierane były na oko typu "może da rade". Wiadomo nie ma ideałów firm że kupi się np. gatesa albo mitsuboshi i wszystkie będą idealne. Każdej firmie zdaża się zrobić coś w jakiś sposób wadliwego ale jest to niezwykle rzadkie. Starsi ludzie, którzy nie potrafią korzystać z internetu bądź nie mają czasu na jego przeglądanie, poprostu przynoszą często opakowania dawno zakupionego paska i mówią że nie chcą niczego innego do ręki brać tylko gates (szukanie wg katalogów jest często mylne więc z reguły nr paska jest potrzebny). Sumując gates moim zdaniem jest firmą której można ufać i dobierając odpowiedni dla danego auta pasek czy to klinowy czy rozrządu można się cieszyć długim i bezawaryjnym (bezzrywalnym) działaniem.
P.S. Oczywiście w żadnym wypadku nie mówie że Contitech i Mitsuboshi bądź inne firmy są złe, w żadnym wypadku. Ktoś kto je ma i się na nich przekonał też pewnie ich nie zamieni na inne ;)

mądre słowa ;););)