PDA

Zobacz pełną wersję : d13b2 nie pali (paliwo, iskra jest)



ironman
04-12-10, 15:38
A wiec po wymianie uszczelki pod głowicą, auto nie chce odpalić. Zastosowałem uszczelkę od d16y8(została usunięta z niej jedna warstwa) oraz wałek od d15b7 + el pompka. Całość złożona do kupy, kręci, podaje paliwo, jest iskra. Gdy kręcę ją naprawdę długo to słychać że już jest blisko, ale niestety dupa. Ma ktoś jakieś pomysły?

skolopendra
04-12-10, 15:43
została usunięta z niej jedna warstwa)

fatalny pomysł :confused:

ironman
04-12-10, 15:50
Też tak zaczynam myśleć, ale nic nie stuka nic puka :D jedynie nie pali. To co biorę na chwilę obecną pod uwagę to:
właśnie uszczelka i całkowita strata kompresji
oraz to że po zapodaniu el. pompki gaźnik wymaga przeregulowania

Piotrex4
04-12-10, 21:28
nie zaczynając nowego tematu mam pilne pytanie civic 94r d13b2 auto paliło bez problemu w ciepłe dni no czasami trzeba było dłużej kręcić..niestety auto stoi 7 dni dzisiaj pół dnia próby odpalenia na darmo bo nie udało się uruchomić akumulatory 2 sprawne i naładowane nie zdałały odpalić mimo kilkuminutowych prób kręceniem rozrusznikiem..po wykręceniu świec mokre,iskra jest,samostart nie pomógł,przewody nowe bo mają pół roku..już nie wiem co można robić bardzo proszę o pomoc od czego mogę zacząć bo już pomysłów nie mam..silnik nawet na chwilę nie daje oznak życia..

djwafel
04-12-10, 23:45
nie zaczynając nowego tematu mam pilne pytanie civic 94r d13b2 auto paliło bez problemu w ciepłe dni no czasami trzeba było dłużej kręcić..niestety auto stoi 7 dni dzisiaj pół dnia próby odpalenia na darmo bo nie udało się uruchomić akumulatory 2 sprawne i naładowane nie zdałały odpalić mimo kilkuminutowych prób kręceniem rozrusznikiem..po wykręceniu świec mokre,iskra jest,samostart nie pomógł,przewody nowe bo mają pół roku..już nie wiem co można robić bardzo proszę o pomoc od czego mogę zacząć bo już pomysłów nie mam..silnik nawet na chwilę nie daje oznak życia..

Możliwe, że czujnik położenia wału padł ;/

Muzyk-Grzes
05-12-10, 07:56
Jeśli by padł czujnik połozenia wału to samodiagnostyka by wykazała problem,warto sprawdzić.

Piotrex4
05-12-10, 09:16
no na pewno warto lecz nie wiem jak dokładnie to zrobić bo w d14a2 to miałem check obok wskażnika ładowania i wskażnika oleju a tutaj takiej kontrolki nie ma i nie wiem jak zacząć bo nie mogę znaleść nigdzie opisu gdzie to wszystko jest w d13b2 94r

djwafel
05-12-10, 09:49
Warto poszukać :) Trochę czytania i masz gotowe http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?27707-Samodiagnostyka-w-5-gen&highlight=samodiagnostyka+d13b2

Piotrex4
05-12-10, 10:19
znalazłem wreszcie http://www.civic5g.yoyo.pl/silnik.php?art=samodiagnostyka no i tam nie ma czujnik połozenia wału więc jak można to sprawdzić??ogólnie to przydał by się opis bo dużo osób szuka kabelków aby je połączyć a jak czytałem w powyższym linku w d13a2 nie ma czegoś takiego..

Muzyk-Grzes
05-12-10, 11:24
Zworki serwisowej? nie ma w D13B2, a komp pokazuje błędy po włączeniu zapłonu.b

ironman
06-12-10, 13:56
ogarnąłem swój problem, dobrze strzelałem problem leżał po stronie regulacji gaźnika. Elektryczna pompka paliwa ma inną charakterystykę pracy, ale przeregulowanie dawki paliwa pomogło.

yautja
06-12-10, 16:58
Rozumiem, że regulowałeś poziom paliwa w komorze pływakowej?

ironman
06-12-10, 19:04
si

Skoti
07-12-10, 13:39
D13b2 nie ma czujnika położenia wału. pamiętajcie też że d13b2 ma inne kody błędu niż inne D serie.