PDA

Zobacz pełną wersję : Korek do spuszczenia płynu chłodniczego w bloku silnika D14A4/D14A3. Gdzie termostat?

Borek29
30-11-10, 18:52
Mógłby ktoś dokładnie opisać lub zrobić zdjęcie gdzie znajduję się korek do spuszczenia płynu chłodniczego w bloku silnika D14A4/D14A3. Wiem, że na pewno nie tam gdzie w większości czyli za kolektorem wydechowym.
I jeszcze jedno pytanie w którym miejscu znajduje się termostat (tak, tak można być tak głupim by tego nie wiedzieć :D, znaczy chyba wiem gdzie, ale wolę się upewnić).
I tak przy okazji, nie mogę zdjąć tej gumy/fajki co jest na świecy. W jaki sposób to zdjąć? Normalnie ciągnąć, nic się nie urwie?

Z góry dzięki ;)
PS: Jestem laikiem, więc wybaczcie (ale skuter jakoś umiałem rozłożyć na części pierwsze i go potem złożyć :D)

skolopendra
30-11-10, 19:33
tak, tak można być tak głupim by tego nie wiedzieć

nie cukruj sobie, tylko zaglądnij do manuala.tam jest wszystko opisane i z obrazkami

Paputek
30-11-10, 20:26
odkrecasz śrube znajdujaca sie pod kolektorem ssacym tam gdzies kolo filtru oleju i masz caly plyn chodniczy wylany

rider143
30-11-10, 21:23
odkrecasz śrube znajdujaca sie pod kolektorem ssacym tam gdzies kolo filtru oleju i masz caly plyn chodniczy wylanyi jeszcze spustowy z chłodnicy :cool:

zakit
30-11-10, 22:04
termostat jest tam gdzie w kazdej hondzie, za aparatem zaplonowym na koncu grubego weza.

Borek29
30-11-10, 23:07
skolopendra, a wiesz może skąd tego manuala wziąć? Ściągałem z http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?2045-Instrukcje-serwis%F3wki-Honda-Civic&p=956415&viewfull=1#post956415 ale nie działa :/

Paputek
01-12-10, 07:56
idziesz do ksiegarni i kupujesz taka ksiazeczke :) ja kupilem i zaplacilem 46 zl wiec za taka ksiazke to nie duzo

DjMariush
01-12-10, 10:42
http://hondatech.info/downloads/Auto/Manuals/Civic/ <------- tutaj masz linki do manuali