Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : brak mocy muli help!!!!!!!!! co jest ??



polololo21
23-12-06, 00:32
witam mam problem otórz autko d15b7 jakoś sie strasznie ostatnio zamuliło niby chodzi normalnie ( nie szarpie nie gasnie chodzi rowno) ale przyspiesza strasznie wolno wyraznie brak mu mocy Taka sytuacja ma miejsce zarówno na benzynie jak i na gazie ( II gen od 10tys)przebieg 180tys
i teraz moje pytanie co jest tego przyczyna od czego zacząć szukanie usterki zacząłem od wymiany swiec i kabli ( nic nie dało ) jutro zdejme kopułke i palec rozdzielacza i obejrze ale co dalej gdzie szukać przychodzą mi jeszcze na myśl takie rzeczy jak coś z przepustnicą ( tylko co ) walnieta lambda przestawiony zapłon albo zapchany katalizator tylo jak te rzeczy posprawdzać????? i jesli to nie pomorze to co jeszcze
moze ktoś miał taki problem albo przynajmniej powie mi od czego zaczać szukanie usterki bede wdzieczny

mutaba
23-12-06, 01:59
... od niedawna mam podobny problem tj. zauwazyłem że auto na 3-4 biegu bardzo ładnie przyspiesza a na 5-tce jest zmulone ? (gaz do podłogi a samochód kiepsko jedzie) obroty 3-4 tys. i predkośc ok. 140km dalej cos słabo przyspiesza :sad: pozatym ostatnio po testach (na autostradzie) sprawdzających przyspieszenie zajechałem na stacje benzynową :D i czekając w kolejce do dystrybutora zacząłem odczuwać na wolnych obrotach lekkie drgania w środku auta (wczesniej tego nie było ?) po podniesieniu maski mam wrażenie że silnikiem też trzęsie (odczyty obrotów z zegara są ok i silnik w sumie chodzi też ok) czy to może być poduszka pod silnikiem ?
Nadmieniam że niedawno wymieniałem kolektor wydechowy i katalizator i podejrzewam że to może być przyczyną zmulania i drgania silnika - ale z drugiej strony zaraz po wymianie jezdziłem i samochód sprawował sie bez zarzutów ...
Prosze o ew. opinie, porady i podpowiedzi na w/w temat ...

artek0903
30-01-07, 13:27
Ja miałem podobny problm z brakiem mocy, ciezko bylo 150km/h osiagnać szukałem wszędzie, wymieniłem swiece, wszystkie filtry i przewody i nic, ale na szcescie padły mi oba tlumiki :aloha: i po ich wymianie (koncowy przelotowy) jak reką odjął, smiga jak szalona, bardzo szybko wchodzi na obroty (wczesniej jakby cos ja "trzymało")

maniek1982
30-01-07, 14:01
ja miałem to samo tylko w d16z6......pomogło mi przedewszystkim wypieprzenie katalizatora,przeczyszczenie przepustnicy i krokowego.wymieniłem swiece i filtr powietrza.
po tych zabiegach hania dostała wiatru w dupe :)
pozdro

stypall
24-05-07, 00:09
deko stary topick ale może.....


Auto D15B7 cholernie wnerwiajacy brak mocy..... ( nowa lambda, nowe przewody .swiece)
prawdopodobnie padnięty przekaźnik pompy paliwa i najważniejsze mam jeden tylko tłumik , koncowy tłumik i on jest dzurawy - czy to przyczyna braku mocy ??

cush
25-05-07, 22:28
REgulator ciśnienia paliwa. Sprawdzić ciśnienie na filtrze paliwa, czy w normie.

olo12
25-05-07, 23:12
Siemka
panowie 5 bieg jest nadbiegiem wiec wszystkie proby "toru" nalezy robic na nizszych biegach. Tez kiedys sie balem o hanie ale to nie problem :) bo na 4 zamkniecie budke :)

pozdrawiam

stypall
26-05-07, 02:17
a co to ma wspulnego zpostem ??

a_kowal
22-06-07, 18:15
Mam ten sam problem civic 1.4 97r.
Na 4 biegu dojdzie do 120 i na 5 biegu do niecałych 130.
Na 1 2 jest OK 3 jest wmiarę.
Wywaliłem katalizator wymieniłem świece i filtr powietrza próby jazdy z odłączoną sondą nie dają rezultatów.
Mechanicy rozkładają ręce i mówią że tak ma być.

Nie wiem co robić HH_EEE_LLLL_PPPPP...........!!!!!!

tomzy
23-06-07, 03:50
Trzeba przeczyscic przepustnice, wyregulowac zawory. Jak swiece i kable ok to jeszcze zostaje kopulka i palec, ew. cewka. Cisnienie paliwa jak wspomnial cush b. wazne!!!!! Wydech tez nalezy sprawdzic, czy przypadkiem cos ja nie dusi. Jak to nie pomoze to ciezka sprawa...

Grześ Jagielski
23-06-07, 08:45
Mam ten sam problem civic 1.4 97r.
Na 4 biegu dojdzie do 120 i na 5 biegu do niecałych 130.
Na 1 2 jest OK 3 jest wmiarę.
Wywaliłem katalizator wymieniłem świece i filtr powietrza próby jazdy z odłączoną sondą nie dają rezultatów.
Mechanicy rozkładają ręce i mówią że tak ma być.

Nie wiem co robić HH_EEE_LLLL_PPPPP...........!!!!!!



świece, filtry . kable wysokiego napiecia, ewentualnie zawory, wszystko ważne :) ale jestem pewien w 99% ze masz pasek rozrządu przestawiony o ząbek :agent: pocczytaj w instrukcji obsługi Hondy i sam sprawdź żeby nie płacić u mechaników, nie jest to trudne :piwo:

a_kowal
05-07-07, 16:57
Czy zapalona kontrolka srs może powodować drastyczny spadek mocy.
Wyczytałem na forum że komputer może się przestawić w tryb awaryjny.
Ale czy z powodu srs

mirasek
05-07-07, 18:56
Czy zapalona kontrolka srs może powodować drastyczny spadek mocy.
Wyczytałem na forum że komputer może się przestawić w tryb awaryjny.
Ale czy z powodu srs
:coo:
Absolutnie nie. Chyba ze kontrolke SRS masz podpiętą pod Check Engine ;)

boomer5
12-08-08, 00:24
a jak sprawdzić ciśnienie paliwa i jakie powinno być??!!

Dragan
29-01-09, 23:16
Odswiezam bo mam problem. Pacjent to B18C4 w EJ6. Ostatnio dziwnie sie zachowywal. Raz dzialal vtec, raz nie, raz po wrzuceniu piatki i wcisnieciu gazu zero reakcji, po zruceniu na luz gaz zareagowal i bylo wszystko ok. Dzisiaj samochod stracil moc powyzej 5k rpm. Zero vteca, tylko zmulenie. Do tego cos rozladowalo mi do zera akumulator. Ladowanie niby jest bo kontrolka od alternatora sie nei swieci. Gdzie szukac przyczyny spadku mocy i rozladowania akumulatora?

Ocin
05-02-09, 14:24
Podłacze sie do tematu, nie dawno zrobilem swap z d14a4 na d15z8, mam problem z mulowaniem sie silnika w 3000- 5000 obrotow, wyzej jest bajka ladnie sie wkreca ale w tym przedziale jest masakra, np. gaz opor i czuje sie jak sie muli, chce przyspieszac ma przeblyski ale muł... powyzej 5000 wszystko mija i leci jak szalone.

Czy ktos moze mi pomoc ??
p.s wymienione na nowe: kable, swiece, kopulka, palec, filtr paliwa (przy swapie)