hellfire
29-11-10, 00:14
Zastanawiam się nad zakupem Civica EK6 VTi żeby zbudować z tego rajdówkę.
Tak patrząc w ogłoszenia widzę że dość popularny jest swap w słabszych wersjach silnika VTi.
Teraz pytanie - jak rozpoznać swap, czyli jakie cechy powinien mieć oryginalny VTi których nie będzie miał egzemplarz po swapie. Może da się to rozpoznać po prostu po VIN?
I dokładnie to samo pytanie w celu wykrycia samochodu który z fabryki wyjechał z kierownicą z prawej strony.
Nie chodzi o to że mam coś przeciwko kupnie przerobionego samochodu, chodzi mi tylko o niezgodności z homologacją samochodu, które potem potrafią narobić dużych problemów formalnych.
Tak patrząc w ogłoszenia widzę że dość popularny jest swap w słabszych wersjach silnika VTi.
Teraz pytanie - jak rozpoznać swap, czyli jakie cechy powinien mieć oryginalny VTi których nie będzie miał egzemplarz po swapie. Może da się to rozpoznać po prostu po VIN?
I dokładnie to samo pytanie w celu wykrycia samochodu który z fabryki wyjechał z kierownicą z prawej strony.
Nie chodzi o to że mam coś przeciwko kupnie przerobionego samochodu, chodzi mi tylko o niezgodności z homologacją samochodu, które potem potrafią narobić dużych problemów formalnych.