Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Problem z odpalaniem po dłuższym postoju



Danio
28-11-10, 01:13
Witam,

przyszły minusowe temperatury a moja Honda ciężko pali... przy -10 na pewno nie zapali... juz po 5-6 godz przy temp. zblizonej lub ponizej 0 bardzo ciezko pali

olej wymieniony Mobil 2000 Super 10W40, filtry Filtron, akumulator w porządku, rozrusznik kręci...

mam podwyzszone obroty na zimnym silniku, jak sie rozgrzeje to jest ok - nie udalo mi sie tego zniwelowac, wyczyscilem krokowca, kanal w przepustnicy, zresetowalem sterownik przejechalem 30km i nic, mam benzyne w kolektorze ssącym

jak odpale auto i silnik pochodzi chociaz 2min to pozniej odpala bez problemu, mialem maly wyciek na listwie wtryskowej tu gdzie przewod wchodzi ale dokrecilem i juz nic nie cieklo - dzialo sie to jak jeszcz bylo cieplo... dodam, ze mam naderwany przewod masowy tuz przy karoserii - akumulator nie jest przymocowany ale daje dobre napiecie, i dobre napiecie tez dochodzi do poszczegolnych elementow auta

co mi poradzicie powoli mam tego dosc... powtarza sie sytuacja z zeszlej zimy kiedy to jezdzilem dieslem...

badyl12
28-11-10, 10:22
sprawdz moze czy zasysa powietrze przez kolektor ssacy bo moze jest jakas nieszczelnosc pomiędzy ssacym a głowica i dupa
miałem tak w fiescie i w zime ni ch***oja zapalic nie chciala

Danio
28-11-10, 10:55
wydaje mi się, że nie w tym rzecz, mam sporo beznzyny w kolektorze a tak nie powinno być, coś się pewnie dzieje z wtryskami lub jak przeczytalem na pewnym forum


Witam,

jakiś czas temu zauważyłem, że auto ma problemy z odpalaniem i zacząłem czuć smród paliwa . Na zimnym silniku Essi potrafił szarpnąć parę razy, ale po zagrzaniu było już ok. Po moich oględzinach okazało się, że nieszczelny jest regulator ciśnienia paliwa i przepuszcza paliwo. Kupiłem używkę i wymieniłem, ale pojawiły się inne problemy. Paliwo co prawda nie ciekło, ale zaczęły falować mi obroty. Okazało się, że paliwo regulatora wędruje wężykiem do kolektora, co nie powinno mieć miejsca. Złożyłem reklamację. Panowie z warsztatu twierdzą, że fakt wycieku paliwa nie może być winą regulatora, ponieważ zakładali już 3 inne i ciągle to samo. Proszę o jakieś podpowiedzi.


to cos jak u mnie...


Tak, to było paliwo. Po wymianie listwy wtryskiwaczy na razie wszystko jest ok.
Slawko, dzięki za zainteresowanie.

obstawiacie rowniez wtryski/cala listwe wtryskową ?

sprawa jest pilna bo idą konkretne mrozy i w ogóle nie odpale auta

skolopendra
30-11-10, 09:30
co mi poradzicie powoli mam tego dosc...

sprawdź kompresje

Danio
02-12-10, 00:00
sprawdź kompresje

chodzi o cisnienie na tlokach ?

przewody sa ok, świec nie sprawdzałem bo mi auto nigdy nie szarpie i ma swoja moc, kopułka jak i palec oryginalne Hondy jeszcze były, styki zjechane, grafit również, palec też, wymienilem kopułkę i palec, po ok. 6 godz. auto dalej ciężko pali, coś rozrusznik słabo kręci... kabel masowy wymieniony na nowy, kilka razy grubszy

wkurzyłem się bo niepotzrebnie wsadzilem 90zł... może przydałoby się zregenerować rozrusznik ? pewnie wymaga tego...

Muzyk-Grzes
02-12-10, 00:03
Albo akumulator pada .... mimo ze jest w porządku.

Danio
02-12-10, 00:06
napięcie przy zgaszonym i włączonym silniku jest prawidłowe, zrobię jeszcze pomiar po dzisiejszej nocy przed odpalaniem i w czasie odpalania, bo wydaje mi się, że napięcia nigdy nie mierzyłem po mroźnej nocy a tylko w dzień

Kirk01
02-12-10, 11:17
ja mam to samo nie odpala po dluzszym postoju czyli np 3 dni postoi i dupa a jak jezdze to pali. Ale to na pewno aku.Jak ci nie odpali zabierz podladuj aku i wloz i sprawdz czy odpala jak tak to aku. Ja tez mialem napiecie 12,7V przed odpaleniem i nie odpalil poszedlem podladowalem go kilka godzin i cyknal od razu.