Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Stukanie / maglownica - prośba o opinie

jaskul
26-11-10, 19:00
Jestem po zakupie 5d przedlift (97). Kupując samochód mechanik sprawdzał i mówił że napierdziela końcówka drążka, teraz gdy mu dałem auto do zrobienia mówi, że to jednak maglownica. Stuk jest przy ruszaniu, hamowaniu, zmianie biegów itd. Przy ruszaniu kierownicą nie ma.

Jako że nowa kosztuje majątek, zamiennik też, polecił mi zamówić na allegro używkę. Tylko, że ja nie znam się na takich rzeczach w ogóle, czy da radę coś powiedzieć o tym poniżej?

http://allegro.pl/maglownica-listwa-przekladnia-honda-civic-95-00-5d-i1317124304.html
http://allegro.pl/maglownica-listwa-przekladnia-honda-civic-95-00-5d-i1317124341.html
http://allegro.pl/maglownica-listwa-przekladnia-honda-civic-95-00-5d-i1317124440.html
http://allegro.pl/maglownica-listwa-przekladnia-honda-civic-95-00-5d-i1317124469.html

Czy uszkodzenie tego ustrojstwa można potwierdzić na szarpakach?

mafia35
26-11-10, 19:13
Jeśli to maglownica (chociaż wątpię) to można jej luz wyregulować. Rok temu miałem problem przy lekkim stukaniu na nierównościach typu kostka brukowa. Trzeba mieć jedynie wyprofilowany klucz. W ASO mówili, że należy wymienić. Zajechałem jednak do zakładu, który robi jedynie Hondy od 15 lat i znają je na wylot. Mechanik miał taki klucz (samoróbkę) i wyregulował to w 1 minutę. Koszt śmieszny - "na piwo" :)

psycholoog
26-11-10, 19:19
Jedź na szarpaki, ja bym powiedzial ze te stuki to gumy w przednich wachaczach przy mocowaniu do ławki.

jaskul
26-11-10, 19:32
@mafia35, no to się tu tłucze niemiłosiernie, lekkie stukanie to na pewno nie jest. Pojadę na "konsultację" do innego zakładu. Dziwne to, bo zawsze mi się wydawało, że usterki przekładni czuć na kierownicy, a ta tutaj chodzi idealnie.

rafal86
26-11-10, 20:08