sivy
25-11-10, 18:39
witam, przewertowałem mnóstwo tematów i nadal nie znalazłem odpowiedzi już pisze co jest takj a co jest nie tak.
silnik d16z6 honda civic eg
jak odpale go rano czyli po całej nocy postoju silnik pracuje bardzo nerwowo
odpalam go i chodzi równiutko 1200obr/m mniej wiecej potem schodzi do nromalnych ale..
jak dodam gazu i puszcze obroty spadają i nawet silnik potrafi zgasnac. regulowałem zawory i ustawiałem zapłon rozrzad itp
jak uda mi sie już jechać to jadac na jedynce (przyspieszam bardzo powoli silnik potrafi przerwać tzn jakby odcina zapłon na ułamek sekundy i dalej jedzie taka sytuacja trwa niedługo bo po przejechaniu jakiś 500-1000metrów juz jest wszystko ok
btw wkurza mnie to i tak nie moze byc zauważyłem jeszcze ze gdy silnik jest juz nagrzany i pracuje na wolnych obrotach czasem tak delikatnie przerywa a czasem obroty mu lecą do góry powiedzmy o 200rpm i tak stoi po czym znów spadają do normalnych i wiekszośc czasu jest dobrze ale ma takie dziwne odchyły
teraz napisze co jest w silniku zrobione własciwie silnik seria przebieg 60tyskm założóna przepustnica z b18c4
mam silnik z crx del sol niedawno zmieniałem i jak podłączałem weże do ssącego to zabrakło mi wejścia na jeden waż z przepustnicy wychodzi kruciec na dole i jest założony wąż i zaslepiony bo nie miałem gdzie go podłączyc. patrzyłem na schemat połączenia węzy wodnych i znalazłem ze sa dwa krućce na dole pod kolektorem ssacym jedem na wysokości aparatu a drugi od strony rozrządu.
zastanawiam sie czy te węze w ssącym dobrze ogarnąłem moze to byc przyczyną?
a jak nie to o co kaman?
btw moje poprzednie z6 bardzo dobrze przyspieszało i jest taki sam setup jaki był a ten silnik jakiś taki zmulony robi mnie ek3 z parówa i wydechem 2,25mtech to chyba coś nie halo
doczytałem sie ze te króćce odpowiadają za podgrzewanie przepustnicy i w zime moze być problem ale w lato był taki sam problem
dodam jeszcze ze zaraz po odpaleniu itd jest smród dziwny a potem sie uspokaja
Mili Państwo czy ma ktos jakas rade na to co dzieje sie w tym moim silniku/aucie?
bardzo prosze o pomoc, Pozdrawiam
silnik d16z6 honda civic eg
jak odpale go rano czyli po całej nocy postoju silnik pracuje bardzo nerwowo
odpalam go i chodzi równiutko 1200obr/m mniej wiecej potem schodzi do nromalnych ale..
jak dodam gazu i puszcze obroty spadają i nawet silnik potrafi zgasnac. regulowałem zawory i ustawiałem zapłon rozrzad itp
jak uda mi sie już jechać to jadac na jedynce (przyspieszam bardzo powoli silnik potrafi przerwać tzn jakby odcina zapłon na ułamek sekundy i dalej jedzie taka sytuacja trwa niedługo bo po przejechaniu jakiś 500-1000metrów juz jest wszystko ok
btw wkurza mnie to i tak nie moze byc zauważyłem jeszcze ze gdy silnik jest juz nagrzany i pracuje na wolnych obrotach czasem tak delikatnie przerywa a czasem obroty mu lecą do góry powiedzmy o 200rpm i tak stoi po czym znów spadają do normalnych i wiekszośc czasu jest dobrze ale ma takie dziwne odchyły
teraz napisze co jest w silniku zrobione własciwie silnik seria przebieg 60tyskm założóna przepustnica z b18c4
mam silnik z crx del sol niedawno zmieniałem i jak podłączałem weże do ssącego to zabrakło mi wejścia na jeden waż z przepustnicy wychodzi kruciec na dole i jest założony wąż i zaslepiony bo nie miałem gdzie go podłączyc. patrzyłem na schemat połączenia węzy wodnych i znalazłem ze sa dwa krućce na dole pod kolektorem ssacym jedem na wysokości aparatu a drugi od strony rozrządu.
zastanawiam sie czy te węze w ssącym dobrze ogarnąłem moze to byc przyczyną?
a jak nie to o co kaman?
btw moje poprzednie z6 bardzo dobrze przyspieszało i jest taki sam setup jaki był a ten silnik jakiś taki zmulony robi mnie ek3 z parówa i wydechem 2,25mtech to chyba coś nie halo
doczytałem sie ze te króćce odpowiadają za podgrzewanie przepustnicy i w zime moze być problem ale w lato był taki sam problem
dodam jeszcze ze zaraz po odpaleniu itd jest smród dziwny a potem sie uspokaja
Mili Państwo czy ma ktos jakas rade na to co dzieje sie w tym moim silniku/aucie?
bardzo prosze o pomoc, Pozdrawiam