bcn
23-11-10, 11:02
ostatnio honda wywalila blad EGR; po skasowaniu pare dni bylo ok, ale potem znow wywalilo. Wymienilem zawor na inny (uzywany) i jeszcze tego samego dnia znowu sie pojawil blad.
Wzialem sie za czyszczenie EGRa, ale powiedzcie mi jak on w zasadzie dziala? rozumiem, ze spaliny wlatuja tym podluznym otworem, a wylatywac maja poprzez zawor - ale jak? on sie wysuwa? bo nie mozna go wcisnac, jedynie mozna go obrocic - mowie o tej czesci, ktora wyglada jak imbusowa sruba (okragly otwor).
http://i16.photobucket.com/albums/b42/berberoglu/minituneup4.jpg
da sie to rozebrac jakos bardziej? bo wyczyscilem tylko to, co widac - gniazdo i oba otwory
[zdjecie z netu, moj jest teraz troche czystszty]
Wzialem sie za czyszczenie EGRa, ale powiedzcie mi jak on w zasadzie dziala? rozumiem, ze spaliny wlatuja tym podluznym otworem, a wylatywac maja poprzez zawor - ale jak? on sie wysuwa? bo nie mozna go wcisnac, jedynie mozna go obrocic - mowie o tej czesci, ktora wyglada jak imbusowa sruba (okragly otwor).
http://i16.photobucket.com/albums/b42/berberoglu/minituneup4.jpg
da sie to rozebrac jakos bardziej? bo wyczyscilem tylko to, co widac - gniazdo i oba otwory
[zdjecie z netu, moj jest teraz troche czystszty]