Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : kupno radyjka z mozliwa rozbudowa, plany na przyszlosc

mclimak
18-12-06, 13:26
Hejka,
jestem kompletnym laikiem w temacie car audio ale pogooglalem troche na ten temat plus archiwum i mam pytanko czy dobrze mysle....

Na dzien dzisiejszy ma starego kaseciaka Clarion crn23 i seryjne glosniki na przod i tyl pioneer.
W najblizszym czasie kupie radyjko Alpine CDE 9846... Nie planuje narazie zmienic glosnikow wiec zmiany jakosci pewnie nie odczuje ale wybralem to radyjko bo moze kiedys bede chcial zmienic przednie glosniki na jakies lepsiejsze i byc moze do nich doloze wzmacniacz. Wiem ze radyjko ma 1 wyjscie 2 kanalowe i na nim moge podpiac dwa przednie glosniki (jak je kiedys zmienie) a tylne glosniki wtedy podpialbym pod samo radio. W sumie wszyscy pisza by zajac sie przednimi glosnikami a tylne to dopelnienie wiec mysle ze dobrze kombinuje i nie zmienialbym ich z seryjnych. Nie planuje tez montowac z przodu gwizdkow (ani z tylu suba) wiec chyba wtedy odpada mi uzywanie zwrotnicy no bo i tak wszystko podejdzie na przednie glosniki, dobrze mysle? Jeszcze pytanko, dlaczego wszyscy montuja wzmaki z tylu? brak miejsca upchnac to w przodzie pod deska ? Bo w moim przypadku chyba wystarczy zwykly wzmacniacz 2 kanalowy z przodu (pod deska) i podpiete pod nie glosniki przednie, nie?
Nie jestem audiofilem wiec nie potrzebuje nic mocniejszego, pytanie czy dobrze kombinuje i czy moj plan jest dobry by kiedys dokupic glosniki na przod i wzmacniacz 2 kanalowy? zawsze jakis plan na przyszlosc :) Zaczalem od polozenia sobie nowych kabli glosnikowych (przod) i teraz czas na radyjko :)
pozdro

maly187
18-12-06, 14:20
z mojego doświadczenia (bo tez mam alpinkę tylko model 7876rb)to jak masz seryjne głośniczki to samo radyjko ci wystarczy nie trzeba żadnego wzmacniacz bo radio jest naprawdę mocne ,moje radyjko ciągnie 2x165mm phonocary z przodu z serii yellow line ,a na tył niebawem przyjdzie 2 x hertz es200 ale wzmacniaczu juz do nich nabyłem JBL-a