PDA

Zobacz pełną wersję : K20A3 w 6 genie



Kriss91
18-11-10, 17:53
Witam,
pytanie jest następujące: czy dużo roboty jest z wrzuceniem silnika K20A3 do 6 gena coupe? Co jest wymagane przy takim swapie, czy ktoś się tego podejmował itd. itp.
Z góry dzięki za odpowiedzi.

Kras
18-11-10, 18:34
Witam,
pytanie jest następujące: czy dużo roboty jest z wrzuceniem silnika K20A3 do 6 gena coupe? Co jest wymagane przy takim swapie, czy ktoś się tego podejmował itd. itp.
Z góry dzięki za odpowiedzi.
Tyle samo roboty i kosztow co z wsadzeniem K20A2. Czyli duzo.
Raczej nikt nie robil bo wsadzenie A3 to idiotyzm.

Kriss91
18-11-10, 19:01
wsadzenie A3 to idiotyzm
Chyba, że ma się okazję dosyć tanio wyrwać taki silnik.

Tyle samo roboty i kosztow co z wsadzeniem K20A2. Czyli duzo.
Można to jakoś rozwinąć?

kielu
18-11-10, 20:01
Chyba, że ma się okazję dosyć tanio wyrwać taki silnik.


Rozumiem że ktoś daje Ci silnik plus 20 tyś pln skoro sie zastanawiasz :p

Kriss91
18-11-10, 20:09
W takim razie co składa się na te 20 kawałków? Chcę wiedzieć.

Kras
19-11-10, 08:23
Bylo nieraz na forum, nawet z wyliczeniem czesci.
Z takich podstawowych to mocowania silnika, zabawa z custom polosiami, kolektor wydechowy dla K w 6gen., przekladka wiazki, hondata, zestaw adaptujacy mechanizm zmiany biegow, chlodnica...i pewnie masa *******ek o ktorych zapomnialem.
Nawet majac po taniosci silnik to jest glupi pomysl. Bo to tylko 160 zupelnie nierozwojowych (poza doladowaniem) koni. To juz lepiej doladowac to co masz. Albo swapowac K20A2 i wtedy powiedzmy, ze ma to ciut sensu.

Furious
19-11-10, 08:38
20tys to nie, ale 10tys PLN to trzeba miec na swap K-seri do 5,6-gena. Głowne koszty to poduszki silnika, wiązka, kolektor wydechowy, półosie, chłodnica, mocowanie lewarka zmiany biegow, ew. hondata plus duzo mniejszych pierdółek.

Aaa.. no i do tego jeszcze koszty robocizny jesli ktos sam nie robi.

spychu
21-11-10, 22:28
Jesli chcesz to zrobić na markowych gratach i chcesz, żeby wszystko co było wcześniej w aucie działało, to zapomnij, że zmieścisz się w 10k za swapa bez silnika i wymieniłeś dość mało głównych kosztów przy swapa K do 6gena.

Wg mnie bez 30k (licząc całościowo, silnik, graty, robota) do tematu K nie ma co podchodzić.

Nie wymieniłeś np.
- wózka z wahaczami dolnymi + jakimś stabilizatorem i maglem od 5gena bo nie zmieścisz kolektora przy wózku z 6gena
- kitu do przeróbki sprzęgła
- kitu do przeróbki układu paliwowego
- kitu do przełożenia klimy z lewej na prawą
- kitu do wspomagania

Kriss91
22-11-10, 18:26
Hehe. No dobra. Schodzimy na ziemię.
Na razie mini-me, a w przyszłości może swap na B-serię.
Dzięki za odpowiedzi.

Lucas.FK2
27-11-10, 21:09
A K20Z4 w UFO? Swap z 1.4I-dsi. Chodzi mi głównie czy jakieś by były komplikacje. Koszta już wiem jakie by wyszły tylko co trzeba by było zrobić. Omijamy temat hamulców i zawieszenia.

Saiti
28-11-10, 00:01
Taniej będzie odciąć przód i dospawać do tego tył 6-gena :P

Arturvf500
28-11-10, 02:59
Taniej będzie odciąć przód i dospawać do tego tył 6-gena :P

nie da sie; szerokosc;]

Kras
28-11-10, 08:53
A K20Z4 w UFO? Swap z 1.4I-dsi. Chodzi mi głównie czy jakieś by były komplikacje. Koszta już wiem jakie by wyszły tylko co trzeba by było zrobić. Omijamy temat hamulców i zawieszenia.
To jest najwiekszy bezsens swiata. Wladujesz mase kasy tworzac samochod, ktory istnieje fabrycznie. Po prostu kup FN2.

Lucas.FK2
28-11-10, 18:50
Kolego,żaden bezsens jeśli masz do kupna Civa,który (bedzie) w przystępnej cenie. Wyjdzie taniej niż oryginalne FN2 i masz 5D. Poczekaj to kwestia czasu kiedy swapy bedą właśnie w nich.

Kras
29-11-10, 09:33
Taaaa, super opcja. Juz widze potem wartosc przy odsprzedazy.
Wyjdzie taniej?? Jakos nie sadze - dodaj sobie zawias, hamulec, fotele, krotszy magiel i pare innych bajerow...no chyba, ze ktos chce tylko silnik ale na serii zawiasie 5D i tym zenujacym hamulcu 282mm to naprawde bedzie rewelacja:confused::confused::confused:

Swapy beda wlasnie w nich?? No jakos nie widze swapow K20 w poprzedniej budzie 5D...ciekawe czemu...przeciez takie 5D 1.4 to sie juz za grosze kupuje.

KOWAL ziom
29-11-10, 10:33
Taaaa, super opcja. Juz widze potem wartosc przy odsprzedazy.
Wyjdzie taniej?? Jakos nie sadze - dodaj sobie zawias, hamulec, fotele, krotszy magiel i pare innych bajerow...no chyba, ze ktos chce tylko silnik ale na serii zawiasie 5D i tym zenujacym hamulcu 282mm to naprawde bedzie rewelacja:confused::confused::confused:

Swapy beda wlasnie w nich?? No jakos nie widze swapow K20 w poprzedniej budzie 5D...ciekawe czemu...przeciez takie 5D 1.4 to sie juz za grosze kupuje.

oczywiście, dobrze kolega prawi sam silnik to nie wszystko. Ja zacząłem od hamulców, co pochłonęło spore środki, teraz będzie zawias... itd. i dopiero na szarym szarym końcu, jak autko będzie wstanie przyjąć na swe barki ponad 200km, zrobi się swapa na k20 i ma to jeszcze o tyle sens, że w mojej budzie k20 nie występowało!

Lucas.FK2
01-12-10, 12:50
Oj gadacie...Poczekajcie jeszcze trochę http://www.naszecytrusy.pl/forum/images/smiles/cwaniak.gif