Zobacz pełną wersję : Komputer P28 - problem z błędem
Mam zrobione minime (D15B2 -> D16Z6), wiązka była przerabiana na Z6, komputer P28 i wywala mi błąd 20. Podobno jest to komp z wersji kanadyjskiej automat i to jest jakoś z tym powiązane. Wie może ktoś z Was jak to usunąc ?
"
20 . Electrical Load Detector
Czujnik obciazenia elektrycznego
(Problem with electrical load detector circuit )
"
Mozna:
1. Olac
2. Przerobic kompa i wgrac mape bez eld
3. Poszukac innego kompa p28 bez eld
4. Szukac skrzynki bezpiecznikow z czujnikiem eld
przerobiony i w mapie wyłączony ELD , przy samodiagnostyce i tak pokazuje błąd 20
Na amerykanskich/kanadyjskich komputerach zawsze bedzie ten blad na samodiagnostyce. Wylaczenie czujnika w mapie nie ogarnia tematu.
Proponuje olać ten blad bo nie ma on zadnego znaczenia.
przerobiony i w mapie wyłączony ELD , przy samodiagnostyce i tak pokazuje błąd 20
podobno właśnie tak jest :(
a da to się w ogóle zrobić/przerobić ?
że się tak podłącze. Czyli wynika na to że normalnie można przeszczepić p28 z wersji automatycznej skrzyni biegów do wersji z manualem i nic się przy tym nie dzieje ?? bo będę ogarniał taki temat i nie wiem czy kupować kompa z wersji manualnej czy pozostać przy tym kompie z wersji automat. I jeszcze mam pytanie czy będzie to wszystko chodziło jak należy bez żadnych przeszkód ?? i czy jakoś wiązki silnikowe różnią do siebie (wersja automat a manual)
dzięki za odpowiedź
komputer z automata moze byc, latwo i szybko sie go przerabia na wersje manual
komputer z automata moze byc, latwo i szybko sie go przerabia na wersje manual
a ma ktoś schemat jak to przerobić ? bo to może jest u mnie problemem z tym błędem.
ELD to ELD i wersja auto/manual nie ma tu znaczenia
a wie ktoś ile to kosztuje i gdzie ewentualnie moża to wykonać ?? to jest kwestia wgrania innej mapy czy jakaś mechaniczna ingerencja w komputer??
Ingerencja, ale raczej elektroniczna niz mechaniczna. Patrz podpis ponizej.
Wydaje mi się, że nie obedzie się bez ingerencji mechanicznej. Ja niby mam na kości wyłączony ten błąd a świeci :(
Wydaje mi się, że nie obedzie się bez ingerencji mechanicznej. Ja niby mam na kości wyłączony ten błąd a świeci :(
Szukasz sam sobie na siłę problemów. W czym Ci ten błąd przeszkadza? On się świeci tylko jak robisz diagnostykę a nie podczas normalnego używania auta, więc w czym Ci on przeszkadza?
Zresztą ten błąd akurat nie ma żadnego znaczenia dla prawidłowego działania silnika a jest tylko od układu zmniejszania napięcia alternatora przy pracy bez dodatkowego obciążenia, co przy jeździe cały dzień na światłach nie nastąpi nigdy.
http://civic5g.pl/viewtopic.php?t=2508
Szukasz sam sobie na siłę problemów. W czym Ci ten błąd przeszkadza? On się świeci tylko jak robisz diagnostykę a nie podczas normalnego używania auta, więc w czym Ci on przeszkadza?
Zresztą ten błąd akurat nie ma żadnego znaczenia dla prawidłowego działania silnika a jest tylko od układu zmniejszania napięcia alternatora przy pracy bez dodatkowego obciążenia, co przy jeździe cały dzień na światłach nie nastąpi nigdy.
Nie szukam problemów tylko chcę usunąć ten który mam. U mnie kontrolka 'check engine' pali się cały czas przez ten błąd. Trochę zaczyna mnie ona irytować.
http://civic5g.pl/viewtopic.php?t=2508
dzięki :D
Nie szukam problemów tylko chcę usunąć ten który mam. U mnie kontrolka 'check engine' pali się cały czas przez ten błąd. Trochę zaczyna mnie ona irytować.
dzięki :D
Nie może się przez ten błąd palić kontrolka cały czas, bo on nie jest zgłaszany w innym trybie niż diagnostycznym. Widocznie masz jeszcze jakiś inny błąd, albo źle podłączoną kontrolkę. Miałem już wiele kompów i na żadnym ten błąd nie powodował zapalenia się checka przy normalnym użytkowaniu. Zresztą otwórz sobie manual i masz tam napisane które błędy powodują zapalenie checka a które nie. Błąd ELD nie zapala checka.
A u mnie się pali check a po podłączeniu samodiagnostyki wyświetla 20
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.