Zobacz pełną wersję : s9b lsd vs s4c starty
jak w temacie pytanie odnosnie startow np. na 1/4 czy s4c nie bedzie gorzej startowac z jedynki na suchym niz s9b? bo ogolnie rzecz biorac z s4c powinno lepiej jechac b18 ale czy napewno? brak szpery moze spowodowac problemy z trakcja az takie ze bedzie duzo gorzej niz na s9b?
Taka szpera to przy startach na wprost na rownej i przyczepnej nawierzchni nie zrobi zadnej roznicy.
i o taka odpowiedz mi chodzilo :P
czyli reasumujac jezeli chodzi o 1/4 s4c bedzie lepsza?
Na to nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Zalezy jakie opony, jaka nawierzchnia, jakie mody w silniku. Generalnie im mocniejszy to tym bardziej zyska na s9b, im slabszy tym lepiej bedzie na s4c.
A powyzej pewnej mocy, badz ponizej pewnej przyczepnosci na obu nie bedzie jedynki:cool:
nie no setup puki co bedzie taki b18 + wydech , dolot , ssak blox + przepustnica rozwiercona , moze jakies reg. kołeczko i wystroic to
To bym wolal miec krotsze przelozenia. Ale ze szpera wiec zostaje hybryda;)
wlasnie tylko wez wytrzasnij te przelozenia ;/ nie widzi mi sie kupowac skrzyni s4c za 1500zl dla przelozen ;/
No to na razie nie kombinuj, zostan z tym co masz a potem zobaczysz...moze za jakis czas zobaczysz, ze juz sie nie opyla ogarniac takiej skrzyni tylko na przyklad od razu FD z ITRa.
ogolnier to ten zlom mnie w****ia kto chce kupic za 5 tys :( ?
Powiem Wam tyle - D16T skręcone na jedynce na 0,5bara musi ruszać z ledwo ponad 4k rpm bo powyżej mieli. Te same R888 przełożone po chwili do C4 na sofcie z S9B - konieczny STRZAŁ z prawie 6k bo inaczej zamuła. Inną C4 NA z S9B też mi się na ulicy o wiele fajniej startowało niż innymi bez szpery. Także chyba coś to jednak działa.
niuniek - wezme nawet jutro :P
Nie porownuj tutaj setupu na T, bo to i laga i dziure i doladowanie wzgledem obrotow trzeba uwzgledniac. A w temacie mamy klasyczne B18 NA z malymi modami...czyli niuta z tego nie bedzie, czyli potrzebuje mozliwie krotkich przelozen. Moze faktycznie poza jedynka, ale tutaj nie zrobisz lepiej...co zyskasz na poczatku z S9B stracisz pozniej.
Ja u siebie zauważyłem różnicę po zmianie na skrzynię z LSD- przełożenia zostały z s4c. Lepiej się zbiera na starcie na suchym, na mokrym lepiej wchodzi w zakręty, na suchym zresztą też.
Patrz, a ja majac 270Nm na FWD nie zauwazylem ZADNEJ roznicy przy starcie na suchej i rownej nawierzchni, bylo tak samo beznadziejnie jak bez szpery. Natomiast na mokrym albo na zakretach to wiadomo.
Za dużo masz panie szmocy ;)
miałeś, ta szpera nie ogarnia tych 270 Nm :p
Nie ma znaczenia. Ogarniac badz nie to ona sobie moze na zakretach. Na startach na wprost zostawialem dwa piekne czarne slady czyli oba kola dostawaly duzo momentu. Niewazne czy byla tam ta szpera OEM, czy jej nie bylo czy bylby najmocniejszy plytkowy Kaaz, efekt wyszedlby taki sam - dwa czarne slady i brak trakcji. Gdy jest rowna przyczepnosc dla obu kol (czyli wlasnie rowny asfalt) i chcesz jechac na wprost to szpera nie pomoze.
Ale koniec końców, nawet na uślizgu, zawsze z dwóch kół będziesz miał więcej przyczepności niż z jednego, może u Ciebie jest to niezauważalne ale ja tam różnicę odczuwam.
No ale to wlasnie staram sie Ci przekazac - czy szpera byla czy jej nie bylo to zostawialem dwa grube czarne slady (takie same albo bardzo podobne) czyli nawet nie majac szpery mielilem oba.
są szpery 100% spoola do dragu
Na pewno swietne sa na codzien, zwlaszcza w FWD:D
A hybryde ze skrzyni b16a1 czyli y21 oplaca sie robic ? reasumujac wlozyc 1,2,3,4 do s9b ?
jedynka będzie taka sama więc sam start się nie zmieni, a tematów o hybrydzie skrzyń w b serii było juz sporo w tym dziale, poszukaj.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.