Zobacz pełną wersję : Jaki wałek do d15b7??
tak jak w temacie jaki walek?
Są tacy co wkładają od d16z2/d16a6 podobno się sprawdza. Ja mogę potwierdzić, że miałem ten silnik i ma bardzo mocny dół jak na D serię i góra też daje radę. Ogólnie jeździ super. Miałem też b7 i do pięt nie dorastał z2, także chyba może pomóc.
walek od z2 powiadasz... a do tego przydalo by sie chyba regulowane kolo prawda??
albo z VI gena żeby zniwelowac róznice pół ząbka
ale z ktorego silnika? od b7 nie moze zostac mam rozumiec?
albo z VI gena żeby zniwelowac róznice pół ząbka
Jak chcesz z VI gena wsadzić. Przecież inna głowica (świece z przodu między konikami wydechu). Chyba, że mówisz o d16 w 5d przed liftem, były jakieś takie 115 KM na starej głowicy. Ale to dalej d16 więc nie wiem czy coś zniwelujesz. A z kółkiem to nie wiem szczerze mówiąc czy trzeba.
bylo gdzies napisane ze walek z2 i kolo y7 a czy pasek zostaje ten sam??
moze znacie kogos na forum co robil takie cos??
Jak chcesz z VI gena wsadzić. Przecież inna głowica (świece z przodu między konikami wydechu). Chyba, że mówisz o d16 w 5d przed liftem, były jakieś takie 115 KM na starej głowicy. Ale to dalej d16 więc nie wiem czy coś zniwelujesz. A z kółkiem to nie wiem szczerze mówiąc czy trzeba.
aleś się rozpisał a ja napisałem o kółku a nie o wałku, pasek ten sam
Ja robiłem i szczerze szału po tym nie czuje ;) Jest trochę lepiej, ale nie od razu WOW. I tak ponoć ma być, że odczuwalną różnicę czuć dopiero po strojeniu.
Ja mam wałek Z2 i regulowane kółko, przyrost hmm...może 3 KM. U mnie ciężko wyczuć bo mialem przy okazji robiony remont silnika i zakładana przepustnice Z H22a i inne zabawki :D
moj tez po remoncie...;p mam lekkie kolo zamachowe kolektor 4-2-1 caly przelot 2" teraz planuje walek z2 ssaka z6 i przepustnice h22 i ile kosztuje strojenie czegos takiego mniejwiecej??
Możesz zapłacić 400, a możesz i 800.
ps. fajnie byłoby gdybyś zrobił hamowanie przed i po strojeniu i wkleił wyniki :)
No to widzę że mody podobne do mojego :D
U mnie remont, planowana głowica, rozwiercenie powiększenie co się da, ssak Z6, wałek Z2, regulowane kółko, przepustnica H22A, wydech 2 cale+4-2-1, tłoki D13B2, parówa simoty.
Pod koniec miesiąca hamownia bez strojenia, potem jadę do kumpla na strojenie i zobaczymy ile wtedy pokaże hamownia :)
Nie spodziewajcie sie jakis szalonych wynikow, zreszta samo spojrzenie na parametry tego walka to wyklucza. Jest troche ostrzejszy niz B7 i to wszystko.
Ten VI gen 5d przed liftem to d16y3 to jest identyczny silnik jak z2 tylko na obd1 ,wkładajac jego wałek do b7 nic nie trzeba zmieniać tylko prawidłowo ustawić rozrząd
No to widzę że mody podobne do mojego :D
U mnie remont, planowana głowica, rozwiercenie powiększenie co się da, ssak Z6, wałek Z2, regulowane kółko, przepustnica H22A, wydech 2 cale+4-2-1, tłoki D13B2, parówa simoty.
Pod koniec miesiąca hamownia bez strojenia, potem jadę do kumpla na strojenie i zobaczymy ile wtedy pokaże hamownia :)
to jak bedziesz znal wyniki to sie podziel:D mam w piwnicy d13b2 ale tloki zostaly d15b7 ;p
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.