Zaloguj się

Zobacz pełn± wersję : Swap z d14a2 na b18c5



btrl
10-12-06, 14:28
Planuje zakupic b18c5 type R lsd itp :P
Posiadam hondke civic z 96 5D d14a2 bodajrze(90km)
jakie trudnosci moga mie napotkac !?
co powinienem zmienic
prosze o jakies sensowne porady
z gory dzieki
pozdrawiam

Rikoo
10-12-06, 14:35
chyba B18C6

i poczytaj forum wiekszosc pisze co i jak

btrl
10-12-06, 14:41
no wlasnie chodzi mi o b18c5 a nie o b18c6
jesli ktos bedzie chcial napisac cos konkretnego w zwiazku z tym to zapraszam

tomi
10-12-06, 16:30
c5 to w stanach byly a jezeli chcesz wiedziec cos konkretnego to uzyj opcji szukaj taki swap niczym sie nie rozni od np b16

kosiniak
10-12-06, 16:36
chyba B18C6
C5 to z integry acury, poszukaj sobie swap na serie B bo generalnie to zawsze to samo, ten c5 to chyba obd1?? tak mi sie wydaje, wiec szukaj a znajdzisz, bylo tego multum :)

Tomac
10-12-06, 16:52
Tu jest trochę tego:
http://www.hondatech.pl/viewforum.php?f=14&sid=b2932491ac1dd2105978d1c8d010da0f

btrl
10-12-06, 18:58
To mowicie ze swap jest taki sam jak z b18c6 .
wiem napewno ze bende musial wymienic wydech
a jak to jest z ukladem chlodzenia?
PS
dzieki za odp :mrgreen:

TENCIO
12-12-06, 19:05
chlodnicy nie "bendziesz" musial wymienic, twoja swobodnie da sobie rade z b-seria

LIO
12-12-06, 20:09
dnicy nie "bendziesz" musial wymienic, twoja swobodnie da sobie rade z b-seria

ja bym jednak nie ryzykowal
nie ma zapewne nówki sztuki, więc nie jest w 100% wydajna. Skoro dawali do Bserii wieksze chlodnice to zapewne z jakiegos powodu. I nie polegalbym na opinii, ja nie zmienialem, to nie trzeba. Zmieniac i juz :!:

TENCIO
12-12-06, 20:43
na poczatku bym sie ograniczyl do kontroli wskaznika temp, jezeli bedzie podchodzic do gory to wtedy kupowalbym juz chlodnice dedykowana.

kuki
12-12-06, 21:25
chyba B18C6
C5 to z integry acury, poszukaj sobie swap na serie B bo generalnie to zawsze to samo, ten c5 to chyba obd1?? tak mi sie wydaje, wiec szukaj a znajdzisz, bylo tego multum :) Wcale ze nie obd1 a obd2 w dodatku sa roznice miedzy C5 a C6. C5 ma skrzynie z FD 4.4, mniejsza kompresje jest po prostu gorsze od C6

TENCIO
12-12-06, 21:29
no i masz info od realnego usera! :P

btrl
12-12-06, 22:37
widze ze wreszcie jakies konkrety :P
a jesli chodzi o nowa chlodnice to orientujecie sie jaka to kasa jest?

TENCIO
12-12-06, 22:41
250-300zł

tomi
12-12-06, 22:43
A np. w b18c4 jest taka sama chlodnica jak np d15z8 i pewnie taka sama jak w 1.4 troche to dziwne ale tak jest i widoczne wieksza nie jest potrzebna bo u mnie nigdy sie jeszcze nie przegrzal i zawsze trzyma stala temperature

TENCIO
12-12-06, 23:03
w d14 mozliwe ze pasuje w oryginalmne mocowania, ale bedzie wezsza. tak przynajmniej jest z moja stara chlodnia z d15b7 w porownaniu z b16a2 z 6gen

kuki
13-12-06, 01:11
A np. w b18c4 jest taka sama chlodnica jak np d15z8 i pewnie taka sama jak w 1.4 troche to dziwne ale tak jest i widoczne wieksza nie jest potrzebna bo u mnie nigdy sie jeszcze nie przegrzal i zawsze trzyma stala temperature Trzymac stala temperetue a miec bardizej wydajna chlodnice to dwie odrebne sprawy. Ja jak mialem 1.6(B16A2) to na poczatku mialem wlasnie chlodnice od 1.5 i tez niby z temp bylo ok ale wiatraki w lecie duzo czesciej sie wlaczaly a i silnik po odpaleniu duzo szybciej sie nagrzewal wiec wieksze ryzyko przegrzania. Obecnie do 1.8 lekko zmlodzone mam chlodnice z B16 i jest ok wiec proponuje taka modyfikacje. Pozdro

tomi
13-12-06, 01:35
Mam porownanie z d15z8 w ktorym to pomimo ze posiada ta sam± chlodnice co w b18c4 to uklad w d15 jest mniej wydajny niz v vti silnik nagrzewa sie do duzo szybciej jak i wentylator w korkach wlacza sie czesciej (szczegolnie w lecie z wlaczona klima co chwile sie zalacza )

Ale koniec Ot mam pytanie do brlt jak domniemam chcesz sciagnac silnik ze stanow za jakie pieniadze wypatrzyles sobie owe b18c5 i czy orientowales sie jak wyglada sprawa wysylki oraz cło :?:

LIO
13-12-06, 10:48
1.5 jest mniejszym silnikiem, ma mniejszy uklad chlodzenia niz 1.8
chlodnica wymiarami jest taka sama, badz podobna, ale budowa i wydajnoscia sie rózni.

Antilag
14-12-06, 23:24
kto juz robil d14 na b18 swapa tutaj?

btrl
17-12-06, 18:15
DZieki za odp
mam jeszcze pytanko w wsprawie zawieszenia i ukladu hamulcowego.
od civica d5 b18c4 beda pasowac wszystkie czescie do b18c5?
a jesli nie od tego modelu to co proponujecie z zwiezku z tym??
z gory dziex :twisted:

tomi
17-12-06, 19:53
d5 b18c4 beda pasowac wszystkie czescie do b18c5?

tzn. ??

btrl
17-12-06, 21:13
chodzi mi o czesci z modelu vti 1.8 5d(b18c4) taki jak ma tomi!
Czy to zawieszenie w zypelnosci wystarczy by wsadzic bez problemow b18c5 lub c6??
czy pol osie beda pasowac itp.
Napiszcie co wiecie o tym
dzieki za pomoc z gory

Octane
20-12-06, 13:26
Wszystkie el zawieszenia beda pasowaly, badyl wsadzil tylny zawias od angola do 3d 6 gen i jest zadowolony. To samo dotyczy polosiek, po za tym musisz je wsadzic.Od strony technicznej od angola pasuje wszystko.

btrl
29-12-06, 00:08
DZiejki za odp.
a jesli chodzi o wiazki obd?
jesli sie roznia to co musze zrobic
sa jakies swiche, przejsciowki a jesli tak to gdzie to moge dostac?!
a i jeszcze jedna sprawa
nie bedzie problemow ze sprzeglem?

[ Dodano: Pi± 29 Gru, 2006 ]
sorki poprawka
chodzilo mi o skrzynie a nie o sprzeglo
:P