nonVtec
02-11-10, 21:04
Witajcie ;)
Panowie i Panie ;) chciał bym z Panstwem pogdybac na temat doładowania silnikow seri D.
D15B2 wydaje mi sie najpopularniejszym silnikiem wsrod 4 oraz 5 generacji Civica.
na ebay.com znajdziemy bez problemu tłoki, korby, panewki dostosowane pod doładowania, ale do silnikow D16Z6.
1.Pierwsze moje pytanie brzmi czy jest ktos wstanie poprawnie mi policzyc stopien sprezania ktory otrzymam w wyniku montarzu korbowodow oraz tłokow przystosowanych do D16Z6 w bloku D15B2 + wał z D15B2 (jest pewne ale, na ebay sa sprzedawane tłoki i korby kute obnizajace stopien sprezania, w wyniku czego montujac te tłoki i korby z ebaya w D16Z6 otrzymujemy 8.5:1)
2.Czy jest sens montowania głowicy z D16Z6?? Czy swap MPFI z D15B7 nie jest lepszym wyborem??(mniejsze koszta) (jako ze do Turbo potrzebny nam jest pełny wtrysk) Wiem ze potrzebne sa wieksze wtryski oraz sterowanie.
Prosze o powstrzymanie sie o wypowiedzi "wujek google, kupic B serie, podawanie linkow do stron na ktory moza obliczyc stopien sprezania itp."
Panowie i Panie ;) chciał bym z Panstwem pogdybac na temat doładowania silnikow seri D.
D15B2 wydaje mi sie najpopularniejszym silnikiem wsrod 4 oraz 5 generacji Civica.
na ebay.com znajdziemy bez problemu tłoki, korby, panewki dostosowane pod doładowania, ale do silnikow D16Z6.
1.Pierwsze moje pytanie brzmi czy jest ktos wstanie poprawnie mi policzyc stopien sprezania ktory otrzymam w wyniku montarzu korbowodow oraz tłokow przystosowanych do D16Z6 w bloku D15B2 + wał z D15B2 (jest pewne ale, na ebay sa sprzedawane tłoki i korby kute obnizajace stopien sprezania, w wyniku czego montujac te tłoki i korby z ebaya w D16Z6 otrzymujemy 8.5:1)
2.Czy jest sens montowania głowicy z D16Z6?? Czy swap MPFI z D15B7 nie jest lepszym wyborem??(mniejsze koszta) (jako ze do Turbo potrzebny nam jest pełny wtrysk) Wiem ze potrzebne sa wieksze wtryski oraz sterowanie.
Prosze o powstrzymanie sie o wypowiedzi "wujek google, kupic B serie, podawanie linkow do stron na ktory moza obliczyc stopien sprezania itp."