PDA

Zobacz pełną wersję : LPG w silniku VTEC

marcinb86
02-11-10, 14:27
Witam.

Za wszelkie bledy z gory przepraszam,jestem nowicjuszem na forum hondy.
Mocno zastanawiam sie nad zakupem hondy civic z silnikiem vtec, ale licze sie z zalozeniem gazu.pytanie do osob ktore maja taki motor z lpg:czy polecacie taki manewr do takiego silnika?czy cos sie dzieje z nim zlego?jak sie sprawuja na lpg wasze hondy?aha i jaka instalacje polecacie(i jaka cena).

dziekuje i pozdrawiam.

jonek002
02-11-10, 14:45
jakie auto i jaki silnik przede wszystkim. konkretnie powiedz to mozna coś pomyślec. ale to nie są silniki do gazowania, aczkolwiek jak musisz to zakładaj...
ale ja bym tego nigdy nie zrobił

jasiek09
02-11-10, 15:04
nie takie furki latają w gazie, na tym forum również, poszukaj było pisane w tym dziale jakie elementy instalacji są polecany aby służyły długo i bezawaryjnie

Skowron48
02-11-10, 15:22
człowieku jak chcesz pisać coś o Hondach to naucz się, że piszę się "VTEC" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! czy to takie trudne?? wujek google, ąś, czy wiki...tyle źródeł

jasiek09
02-11-10, 15:32
po co się tak spinasz każdy mógł się pomylić i można na to zwrócić uwagę normalnie a nie przez 500 wykrzykników..

Skowron48
02-11-10, 16:43
normalnie napisałbym gdyby to może było na forum BMW :p ale nie tutaj. Kolega zapewne patrzył strony o Hondach (skoro piszę, że mocno zastanawia się nad Hondą), więc ten symbol jest unikatowy dla H. To jakby na maturze pisać zamiast "już" to "jusz" :) Niby to samo, ale nie tak piszę się i dość karygodne.

marcinb86
03-11-10, 09:05
Skowron48 wyluzuj troche kazdemu moze sie pomylic, nie spinaj sie bo w necie kazdy anonimowy w internecie jest kozak!

a wracajac do tematu.civic VI generacji, silnik głównie 1.6 vtec 125KM, ewentualnie 1.5 16v 114KM, lub 1.6 113, 115 , 125KM generalnie to co ma powyzej 100KM. wiec ktory z tych byscie polecili do LPG?

dzieki

KOWAL ziom
03-11-10, 19:57