Zobacz pełną wersję : zmulony do 3000 obr/min
witam , mam taki problem z silnikiem D15B2, zamusla sie do 3000 obr potem jak strzała idzie, chyba to wtryskiwacz bo komputer mi pokazuje kod błedu 16, nie chce ich wyjmowac bo nie wiem ktory jest od nizszych obr a ktory od wyzszych, miał ktos taki przypadek? dzieki, pozdr
człowieku.. masz normalne objawy.. tak powinno byc..
hania dobiero powyzej 3-4 tys sie dobrze wkreca..
Fakt ze wkreca sie dopiero od okolo 3000 rpm... u mnie dostaje pierwszego strzala na 3000 rpm a drugiego konkretnego na 4500, 4700 rpm... ale skoro CPU wywala Ci błąd to napewno nie jest OK.
jak dodaje gazu ponizej tych 2800-3000 to czuje ze za duzo powietrza dostaje , zwalnia az, moze nie az tak mocno ale da sie wyczuc, nie dostaje paliwa chyba tak mysle. no ale wole sie spytac moze ktos miał cos takiego, tragedii nie ma ale wiecie... skoro moze byc lepiej :)
[ Dodano: Pią 08 Gru, 2006 ]
moze i macie racje, bo ja w zasadzie chciaem sie przestawic na spokojna jazde bo jakos ponad 12 mi paliła, i moze nie znam ja za bardzo z tch niskich obrotów, ja raczej biegi przeciagałem do 5 zawsze i to moze tez jest to ze nie znam jej , ale czuje ewidentnie ze brakuje jej paliwa, PS ktory wtryskiwacz w d15b2 jest od tych obrotów ponizej 3000
podpinam sie do tematu - mam to samo !!
brat ma civ 1,4 - reaguje na gaz blyskawicznie - na luzie jak wcisnie gaz to obrotomierz podskakuje jak wystrzelony z procy -podczas jazdy podobnie na biegu 1 i 2. Ja mam d16y8 i jest tragedia - bardzo wolno sie wkreca czy na luzie czy podczas jazdy - nie zbiera sie za dobrze na 1 i 2 a powinien chyba lepiej niz 1,4 - nie sadzicie ? Powyzej 3 tys jest ciut lepiej (ale i tak 1,4 lepiej) dopiero od 5,5tys pokazuje pazurki :) - no i ten dzwiek :)
Silnik ma oryginalny przebieg 120tys. po sprowadzeniu wymienilem: kpl. rozrzad, swiece, wszystkie filtry i plyny, stozek k/n w zderzaku, wydech dobrej marki, kat. zastapiony rurka. Dzis mechanik regulowal zawory i czyscil "gardziel" (zwezki brak) - nie pomoglo....
Jaka moze byc przyczyna ??
p.s. ale sie podpialem - 2 lata temu walkowane :P
ja u siebie w 1,4 jak na luzie wcisne gaz do oporu to przez sekundę nie ma reakcji, trochę szarpnię i dopiero się wkręca ale wtedy już szybko - jakieś pomysły co to może być
ja mam to samo alu nauczylem sie operowac pedalem gazu i problem jak reka odjal, niewystarczy wcisnac do dechy trzeba tez umiec to zrobic np. na 2 razy ,co nie znaczy ze sie wolniej wkreci czy cos takiego :PP
ja mialem to samo dopóki nie wymieniłem filtru paliwa ;]
ja mam to samo na benzynie i na gazie (sekwencja) - jak wcisnę gwałtownie gaz na luzie to aż szarpnie silnikiem zanim wejdzie na obroty - w moim starym Kadecie silnik reagował momentalnie....
halo, ale z 1,4 wchodze do vtec'a i czuje sie jak na rowerze :P tak samo wciskam gaz w jednym i drugim a reaguja roznie - 1,4 blyskawicznie i szybko wskazowka "lata" a 1,6 jakby zmulony ....
p.s. gdzie znajde gniazdo do podpiecia pod komp ?
wydaje mi się że to źle ustawiony zapłon
hmm. tez o tym myslalem....
wedlug danych powinien byc 12 (+/-2) i ustawiony jest dobrze...
dzis dokladnie przeczyszczona cala przepustnica, przeplywomierz sprawdzony (OK), silnik krokowy wyczyszczony,wpadlem na pomysl, ze moze aparat zaplonowy ma przebicie (moze kable od swiec) i mam zamiar go zastapic nowym....? Albo moze lapie gdzies lewe powietrze... ?
Ciezka sprawa
acha zmierzone cisnienie na cylindrach - ok - prawie 10 do pierwszego strzala...
p.s. gdzie znajde zlacze do podlaczenia kompa ??
dzis zdemontowalem dol silnika - panewki w oplakanym stanie.... - 2 zaczynaly sie rozwarstwiac .... - czy to moglo byc przyczyna ?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.