Zobacz pełną wersję : chip tuning silnika 1.8 benzyna
Czy ktoś coś wie na ten temat. Jest kilka firm w Polsce z ofertą dla tego silnika.
Na przykład:
http://vtech.pl/chiptuning-samochodow-japonskich
Warto się w to pakować ? Czy ktoś z szanownych kolegów ma podrasowane auto ?
Jak ma się sprawa z gwarancją ?
Generalnie zależy mi na doświadczeniach w zwiększaniu osiągów tego silnika w civicu type-S bez zmian w zawieszeniu, układzie kierowniczym i hamulcowym... turbo chyba jest przesadą, a może nie :rolleyes: ?
zapewne chodzi ci o wystrojenie silnika na hamowni. Powiem tak: zapłacisz 1.500pln a dostaniesz za to 2KM (jeśli reszta gratów seria). Także nie ma sensu :) Co innego jakbyś zrobił cały dolot, wydech i może jakieś wałki lub coś innego to wtedy wystrojenie dałoby ci może z 5-7KM...
Lepiej zrobisz jak za tą kase co masz wydac na strojenie, założysz dolot + wydech - napewno odczujesz różnicę a wydasz tyle samo :rolleyes:
1.8 wyjezdza z fabryki tak wystrojony, ze zaden tuner ci nie wyciagnie z tego silnika 1KM, jak chcesz podbijac kuce to wymien auto na 2.2 albo kup Type-R :cool:
jedyne co może to przynieść, to wyrównanie krzywych, inną charakterystkę itp. choć wedle mojego wykresu nasze silniki mają bardzo dobrą charakterystykę i stosunkowo mocny dół (o ile można te 150-170NM nazwać mocnym dołem) ;)
chyba lepiej czekać na Hondate do wersji EDM, na razie jest do USDM.
jakby ktoś wiedział ze hondata już dostępna dajcie znać.wydech w jakiej firmie byście polecili?
jedyne co może to przynieść, to wyrównanie krzywych, inną charakterystkę itp. choć wedle mojego wykresu nasze silniki mają bardzo dobrą charakterystykę i stosunkowo mocny dół (o ile można te 150-170NM nazwać mocnym dołem) ;)
Właśnie, to 170 NM jest smutne ... zastanawiałem się nad Type-R przed zakupem Type-S ale zawieszenie mnie zniechęciło... cóż poczekam na IX gen ;)
zastanawiałem się nad Type-R przed zakupem Type-S ale zawieszenie mnie zniechęciło
:)
Ja polecam wydechy Home-Made. Słyszałem, że są najlepsze :) Osobiście też będę zakładał taki wydech bo jest najtańszy ;)
hmm, jest wydech Invidia: http://www.avb-sports.be/honda/civic/2006-2009_3/exhaust/cat-back-system/16359
dedykowany pod 1.8, na civinfo sa o nim pozytywne opinie
hmm, jest wydech Invidia: http://www.avb-sports.be/honda/civic/2006-2009_3/exhaust/cat-back-system/16359
dedykowany pod 1.8, na civinfo sa o nim pozytywne opinie
Jest też Ulter i Remus:)
Ale Remus i Ulter to chyba tylko tłumiki końcowe, a Invidia to cały układ wydechowy od katalizatora do końca
Zawsze mnie fascynowało to zakładanie końcówek, filtrów K&N czy innych pierdołowatych ulepszaczy żeby coś tam zyskać co w praktyce nie ma nic wspólnego z polepszeniem osiągów a jest jedynie ułudą. Po prostu jak chcesz mieć kopa to sprzedaj 1.8 i kup CTR i po sprawie. Po co to całe gadanie o niczym??
Tu bardziej chodzi o dźwięk,niż o przyrost mocy,choć kompletny układ wydechowy INVIDIA może podniesie moc o jakieś 10 KM
dobrze zrobiony dolot i wydech może znacząco poprawić osiągi ( to się akurat nie tyczy R18A2 ) ale h16v, spójrz na starsze "konstrukcje" Hondy, w małym vtec'u d16z6 wydechem i dolotem ze 125KM robi się bez problemu 135KM, znajomy z Kielc w CRX D16Z5 wydechem, dolotem i wałkami ze 124KM zrobił 169KM.... Wszystko da się zrobić tylko czy to się opłaca. Civic 8gen. jest jeszcze młodym autem, do R18 nie ma tak duzego dostepu do czesci dlatego są one drogie a wiele nie dają.... Na forum 8thcivic.com jest wszystkim dobrze znany TypeS i ma coś około 160KM... aby to osiągnąć - trzeba wydac troche $$$$.... skórka za wyprawkę !!
dobrze zrobiony dolot i wydech może znacząco poprawić osiągi ( to się akurat nie tyczy R18A2 ) ale h16v, spójrz na starsze "konstrukcje" Hondy, w małym vtec'u d16z6 wydechem i dolotem ze 125KM robi się bez problemu 135KM, znajomy z Kielc w CRX D16Z5 wydechem, dolotem i wałkami ze 124KM zrobił 169KM.... Wszystko da się zrobić tylko czy to się opłaca. Civic 8gen. jest jeszcze młodym autem, do R18 nie ma tak duzego dostepu do czesci dlatego są one drogie a wiele nie dają.... Na forum 8thcivic.com jest wszystkim dobrze znany TypeS i ma coś około 160KM... aby to osiągnąć - trzeba wydac troche $$$$.... skórka za wyprawkę !!
Co w crx-ie ze 124km na 169km dobre :) dobrze znam te silniki i jest to niewykonalne
http://img505.imageshack.us/img505/2236/img1349vx9.jpg
http://forum.honda-kielce.pl/viewtopic.php?t=469 miłej lektury zycze ;)
http://img505.imageshack.us/img505/2236/img1349vx9.jpg
http://forum.honda-kielce.pl/viewtopic.php?t=469 miłej lektury zycze ;)
To zwracam honor jak ja jezdzilem crx-ami to duzym wyczynem bylo w tym silniku osignac moc silnika B16A1. Jak widac czasy i mozliwosci sie zmieniaja :)...pozdrawiam
niestety,ale R18A2 tak jak napisano to świeży motor, trzeba trochę poczekać będzie, ale jak widać kolega ze Stargardu Szcz. już dokonał niezłej sztuki uturbienia tej bestii:). Ciekawe jak to wpłynie na żywotność silnika i osprzętu.
Jak wydech to polecam robiony pod wymiar u chłopaków z MG Motorsport, na pewno ogarną profi :D
Witam
mysle ze te filtry kolektory i tlumiki dla tego silnika nic nie znacza ale biorąc pod uwage ze kolektor wydechowy jest od przodu samochodu i jest sporo miejsca miedzy silnikiem a zderzakiem a i katalizator dalo by sie dac troche nizej to aż sie prosi o jakies małe turbo i chlodnice no i jest przewod recyrkulacji spalin ktory by sie dalo wykorzystac i według mnie to jedyny i sensowny tuning dla tego silnika :)
przewod recyrkulacji spalin ktory by sie dalo wykorzystac
możesz rozwinąć.... ?
hmm pomyslalem ze do przewodu recyrkulacji spalin mozna by podlaczyc turbine przez chodnice miedzystopniowa i zamiast podawac spaliny na dolot to troche doladowac ?
a co sądzicie o ulterach do hanki? nie brzmi to jak jakiś wieś tuning?
chodzi Ci o końcówki czy wydech? cena w porównaniu do invidia cat-backa to dość spora przepaść, a za tym raczej idzie jakość. Silniki R18A2 są dość mało podatne na mody i w sumie nie jestem pewien czy taki tłumik by podniósł moc, może trochę zmieni dźwięk, ale co do mocy byłbym ostrożny bo takie wynalazki mogą ją nawet zmniejszyć. Ale lepiej niech wypowie się ktoś bardziej doświadczony, ew. może ktoś już na forum ma założony.
na mocy mi nie zalezy, bo bez zmodowanego motoru wydech raczej sluzy tylko do zabawy akustycznej :) z dawnych aut supersprint dawal fajny rajdowy odglos :)
Jeśli nie zależy Ci na mocy, to wydechy Ultera podobno dają trochę tego basowego pomruku w okolicach 2,5-3,5k obr., na innych forach raczej nie jada po nich bardzo, ale wytrzymałość tych wydechów to jakieś 2 lata, potem robią sie po prostu dziurawe. mimo wszystko to gdyby założyć wydech + dolot np. K&N Typhoon, to jednak jakiś przyrost mocy może dałoby się zauważyć.
Witam
Panowie, ja założyłem stożek simoty i zrobiłem nowy kompletny wydech na dwóch przelotach z kolektorem w SSG powiem wam, że różnica jest ogromna, na seryjnym filtrze i wydechu to auto się dusiło jak nie wiem, teraz jest ogromna róźnica!
Polecam zdecydowanie zmianę "oddechu" :) przekonałem się na własnej skórze że było warto!! :D
a do 1.4 poza wywalenie katalizatora cos można uskutecznić? :p
Jaki konkretnie wydech masz założony?
a do 1.4 poza wywalenie katalizatora cos można uskutecznić? :p
Wszystko to co koledzy wyżej pisali, czyli dolot, wydech. Pytanie tylko czy warto ??
KOWAL ziom
31-08-11, 12:45
Witam
Panowie, ja założyłem stożek simoty i zrobiłem nowy kompletny wydech na dwóch przelotach z kolektorem w SSG powiem wam, że różnica jest ogromna, na seryjnym filtrze i wydechu to auto się dusiło jak nie wiem, teraz jest ogromna róźnica!
Polecam zdecydowanie zmianę "oddechu" :) przekonałem się na własnej skórze że było warto!! :D
czy jest opcja z jakimś wykresem?
Panowie, ja założyłem stożek simoty i zrobiłem nowy kompletny wydech na dwóch przelotach z kolektorem w SSG powiem wam, że różnica jest ogromna, na seryjnym filtrze i wydechu to auto się dusiło jak nie wiem, teraz jest ogromna róźnica!
Polecam zdecydowanie zmianę "oddechu" :) przekonałem się na własnej skórze że było warto!! :D
Z tego co przeczytałem w twoim topicu w dziale Nasze Hondy to masz chyba zrobiony na zamówienie wydech od SSG, a on jest już na pewno klasy tej invidi jak nie lepszy, nie wiadomo jednak jak by spisały się te wydechy od Ultera.
a do 1.4 poza wywalenie katalizatora cos można uskutecznić? :p
Tak błąd "check engine"... jak wywalisz katalizator:D
Do 1,4 chyba najlepszym rozwiązaniem byłby kompresor ale pewnie koszty są zbyt duże.
PS między innymi ze względu na słabą moc sprzedałem ufo 1,4 obecny diesel 143 km i 320Nm dopiero daje mi frajdę z jazdy:)
Tak błąd "check engine"... jak wywalisz katalizator:D
Nawet bez wycinania mi sie świeci:D aku ma niskie napięcie i wywala błąd.
A tak na poważnie po wycięciu katalizatora jest opcja żeby ten błąd skasować? Z wydechem bym chętnie cos zmienił ale boje sie buczenia bo dosyć dużo jezdze i myśle że łęb może pęknąć.
Panowie, przeglądając allegro natknąłem się na tą aukcję. Honda 1.8 175KM (http://allegro.pl/honda-civic-r-2007-1-8-175km-benzyna-z-f-vat-i1955595028.html)
Pisałem do sprzedawcy i w odpowiedzi dostałem, że był on montowany w salonie hondy i koszt koło 8k. Ktoś coś wie więcej na ten temat czy to jakiś fake.
Panowie, przeglądając allegro natknąłem się na tą aukcję. Honda 1.8 175KM (http://allegro.pl/honda-civic-r-2007-1-8-175km-benzyna-z-f-vat-i1955595028.html)
Pisałem do sprzedawcy i w odpowiedzi dostałem, że był on montowany w salonie hondy i koszt koło 8k. Ktoś coś wie więcej na ten temat czy to jakiś fake.
Dla mnie jakaś sciema
To auto już było raz na allegro. Wersja sport a halogenów nie ma, do tego sztandarowy tekst "użytkowany przez kobietę". No i ten chiptuning. ściema i tyle.
nie realne aby z wolnossącego 1.8 wydusić samym programem +35KM. Ściema
175 to ma moment obrotowy, a koni dalej 140
czego to ludzie nie robią, żeby sprzedać samochód :) Żenada...
Swoją drogą 8kpln za1 Nm to niezła promocja :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.