Zobacz pełną wersję : naprawa czy wymiana na inny silnik
fastfurious1
27-10-10, 13:43
a wiec, padl mi silniczek, d15b2, co chwile mi wody ubywa, i nie wiem czy bawic sie w naprawe czy wymienic na inny, co polecacie, a jesli wymiane to na jaki inny silniczek tam wrzucic, d15b2 czy moze jakis inny, zdaje sie na was
a padla jakas diagnoza ? bo jesli tylko płynu ci ubywa to mozesz miec zwyczajnie dziure w chlodnicy czy jakies inne nieszczelnosci ...
gdyby każdy z nas tutaj zmieniał engine po takiej usterce to co 2 miesiące każdy z nas zmieniałby jednostkę. Sprawdź gdzie to ubywa i zrób. Może to uszczelka pod głowicą.
w razie gdybys się zdecydował na zmiane- mam silnik B7, możemy się dogadac, graty potrzebne do montażu tez posiadam...
pozdro
a moze uszczelka pod głowica jak nie pali oliwy to zrobic to i jezdzic dalej
Witam, mój d15b2 spala już za duże ilości oleju, kopci na niebiesko.Za ok miesiąc planuję coś z tym zrobić, ale co?
Szukać silnika na SCPL-zakładam że nie zostanę oszukany co do stanu:) , czy remontować(uszczelnić) stary?Sam ani nie wymienię ani nie uszczelnię więc jeszcze dochodzi koszt mechanika.
P.s. dodam że chcę na to przeznaczyć ok 1tyś, i jeszcze w tym roku chcę zrobić mpfi-b7.
Proszę o jakieś podpowiedzi-sugestie-uwagi.
cześci oem do remontu to tysiąc ;) chyba ze bardzo skromny remont uszczelka głowy uszczelniacze i na tym koniec
Za 1tyś. to remontu raczej nie zrobisz, wymienić silnik też będzie ciężko za taka kwotę.
skolopendra
16-02-11, 10:16
przeznaczyć ok 1tyś,
kupisz w dziale giełda za tą kwotę ,lecz wymienić będziesz musiał sam żeby ciąć wydatki :o
d15b2 kupi za ok.600-700zł, ale 300 zł na wymianę może nie starczyć.
Za 1tyś. to remontu raczej nie zrobisz, wymienić silnik też będzie ciężko za taka kwotę.
Chodzi głównie o uszczelnienie, bez rozrządu, nie zmieści się?
d15b2 kupi za ok.600-700zł, ale 300 zł na wymianę może nie starczyć.
Plusem jest to że stary sprzedam choćby za parę złotych.
Za tą kwote to wymieni uszczelke pod głowica i uszczelniacze zaworowe + robocizna.
Jak już ściagasz głowice to przydało by sie wymienić: pierścienie, panewki, uszcz.głowicy, uszczelniacze - 1tyś. to zdecydowanie z mało
Edit:
co chwile mi wody ubywa,
Najpierw to sprawdz czy nie ma wycieków z chłodnicy, przewodów
Za tą kwote to wymieni uszczelke pod głowica i uszczelniacze zaworowe + robocizna.
Jak już ściagasz głowice to przydało by sie wymienić: pierścienie, panewki, uszcz.głowicy, uszczelniacze - 1tyś. to zdecydowanie z mało
Edit:
Najpierw to sprawdz czy nie ma wycieków z chłodnicy, przewodów
Sprawdzam z wodą ok ale silnik zarzygany, przy uszczelce głowicy, uszczelce pokrywy zaworów-zmiski nawet nie kapie.
Chyba będę się skłaniał ku wymianie.
Nie chce też remontować na byle jakich częściach.
Jak chcesz tanio i dobrze to tylko słupek D14/D16 z 6gena na tym osprzęcie który masz. Silnik z wymiana zamknie się w 1k Pln i bardzo możliwe że jakieś dzięgi zostaną (choć nie koniecznie) :] Stary silnik rozbierasz na złom i część się zwraca.
No dobra a jeśli bym zrobił swap na jakieś d16-jaki byłby koszt około?
Bo biorąc pod uwagę wymianę silnika i przeróbkę mpfi b7-to już jest ok 1700(zakładam że sam mpfi zrobię).Czy nie lepiej zaczekać uskładać całą kwotę i d16 zapodać?
silnik kupisz za 2-2,5koła (swap) i szukaj taniego swapera ale najmniej 500zł
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.