Zobacz pełną wersję : D14A2, MA8 - zasady wymiany częsci?
Witam, to mój pierwszy post. Mam na początek takie pytanie do tych co sie znają. Mam do wymiany tuleje (duży cukierek) w wahaczu tylnym prawym oraz do wymiany sworzen przedni prawy wahacza gornego przedniego. Pytanko...amortyzatory, tarcze hamulcowe czy klocki hamulcowe wymienia sie parami. A jak jest z innymi czesciami w aucie, co wymienia sie jeszcze parami? Ja mam do wymiany sworzen wahacza i tuleje wahacza ale z 1 ze stron? Czy mam wymienic tez parami mimo ze tamte sa dobre? Co nalezy w aucie wymieniac parami, a co mozna pojedynczo jesli tego nie wymaga...awhacze, sworznie, tuleje, przeguby, koncowki drazkow etc?
demonobiker
26-10-10, 21:19
pytanie trochę dziwne ciężko ogranąć naraz wszystko co i jak ogólnie z tego co rpzychodzi mi na myśl:
-cukierki x1
-tarcze x2
-klocki x2
-bębny x2
-wszelkie wachacze, gumy i tuleje x1
-przguby x1
-końcówki drążków x1
-opony x2 lub x4
-żarówki x2
jak coś mi jeszcze przyjdzie do głowy to napisze
Wszystkie żarówki parami wymieniasz... ? Ciekawe podejście.
Pewnie chodzi o H4. Jak kupowałem samochód to jedna była Tungsram a druga jakaś noname. Różnicę było widać od razu. Co innego jak masz komplet, a jedna się spali po miesiącu (wtedy jedna).
No właśnie bo rzecz w tym że mam do wymiany tuleje wahacza tylnego z prawej strony, a mechanik mi powiedzial że trzeba wymienic dwie bo wymienia sie parami nawet jak lewy jest jeszcze dobry?
Pewnie dlatego że żywotność obu jest podobna, ja zawsze wymieniam duże cukierki parami i parami się kończą :) poza tym po co dwa razy wyciągać narzędzia i się brudzić ;)
demonobiker
28-10-10, 10:07
żarówki np H4 razem, tylne razem bo jest różnica w świeceniu, jak wymianiałem podświtlenie zegarów i całej dechy to też wszystko bo nowa świeciła lepiej niż stare...
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.