Zobacz pełną wersję : pulsujący pedał od hamulca....
posiadam hondke civic coupe V gen. wymieniłem jej ostatnio z tyłu szczęki bo tarły, nawet przetoszyłem bębny, po założeniu nowych pedał mi pulsuje, tak szarpie.... i pod koniec hamowania słychać że w kole jaet takie tarcie co obrót koła, co to może być? może bęben jest jakoś luźno albo kżywo założony? nie wiem naprawde i prosze o porady..
źle przetoczone bębny
jeżeli bicie jest niewielkie to szczęki powinny dotrzeć bęben i bicie powinno ustąpić ale potrzeba troszkę czasu
Jeszcze nie spotkałem się z przypadkiem, żeby szczęki docierały bęben... One się niemal nie zużywają :wink: (bębny się znaczy)
Jeszcze nie spotkałem się z przypadkiem, żeby szczęki docierały bęben...
One się niemal nie zużywają :wink: (bębny się znaczy)
A jednak ja miałem podobnie ale w innym aucie fakt że kupiłem nowe bębny i też mi puslował pedał przy hamowaniu. Po kilkudziesięciu dobrych hamowaniach np. z górki przyhamowywałem auto troszkę na ręcznym i pulsowanie ustąpiło.
Dzida jak u Ciebię się bębny nie wycierają to pewnie masz niesprawne tylne hamulce :lol:
Jeszcze nie spotkałem się z przypadkiem, żeby szczęki docierały bęben...
One się niemal nie zużywają :wink: (bębny się znaczy)
A jednak ja miałem podobnie ale w innym aucie fakt że kupiłem nowe bębny i też mi puslował pedał przy hamowaniu. Po kilkudziesięciu dobrych hamowaniach np. z górki przyhamowywałem auto troszkę na ręcznym i pulsowanie ustąpiło.
Dzida jak u Ciebię się bębny nie wycierają to pewnie masz niesprawne tylne hamulce :lol:
No ja bym polemizował.
Bębny, które przejeździły 3 komplety szczęk w porównianiu z nowym są cieńsze tylko jak się przyjrzysz...
Bębny, które przejeździły 3 komplety szczęk w porównianiu z nowym są cieńsze tylko jak się przyjrzysz...
To od czego robi się "rant" na wewnętrznej stronie bębna? Wiadomo, że tylne hamulce zawsze będą się wolniej zużywać niż przednie
Bębny, które przejeździły 3 komplety szczęk w porównianiu z nowym są cieńsze tylko jak się przyjrzysz...
To od czego robi się "rant" na wewnętrznej stronie bębna? Wiadomo, że tylne hamulce zawsze będą się wolniej zużywać niż przednie
No robi się, ale IMO nie w takim czasie i stopniu żeby sobie bębny układać :)
Jak czuć pod pedałem to może nie być mało :)
u mnie okazało się że po zdjęciu kła bęben można ściągnąć rękami, jest luźno, cały czas myśle jak to naprawić
u mnie okazało się że po zdjęciu kła bęben można ściągnąć rękami, jest luźno, cały czas myśle jak to naprawić
A mój samochód hamuje po wciśnięciu hamulca. Też myślę co z tym zrobić... 8)
A tak legalnie to dobrze masz, u mnie to samo. Jak dokręcasz koło to automatycznie docikasz bęben, czym się przejmować? Przynajmiej nie masz problemów z demontażem :)
posiadam hondke civic coupe V gen. wymieniłem jej ostatnio z tyłu szczęki bo tarły, nawet przetoszyłem bębny, po założeniu nowych pedał mi pulsuje, tak szarpie.... i pod koniec hamowania słychać że w kole jaet takie tarcie co obrót koła, co to może być? może bęben jest jakoś luźno albo kżywo założony? nie wiem naprawde i prosze o porady..
mam podobny problemik w D15b2. Po wymianie szczęk i bębnów na nowe pojawiło się potworne bicie na kierownicy i pulsujący pedał podczas hamowania w zakresie 80 -> 30km/h. Występuje to przy "normalnym" hamowaniu, ale kiedy pedał docisne do oporu bicie znika. Szukałem takiego problemiku, ale nie znalazłem na forum.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.