Zobacz pełną wersję : witam chce kupic dopiero civica
lukasz2002
04-12-06, 17:22
Witam jestem z zielonej gory dotad jezdzilem nexia gtx 97 ale chce ja zmienic na civica po roku 92 z silnikime 1,4 3 drzwiowy interesuje mnie wersja lsi bo nie chce golej wersji i tu rodzi sie pytanie na co zwrocic uwage na co choruje te auta i jakie mam szanse ze mnie sie uda dzieki i pozdrawiam
w roku 92 nie wsadzali chyba 1,4 :D od 96?:)
Poczytaj to - http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=2089&start=0
No raczej na pewno nie wsadzali 1.4.
http://www.mistrzostwa-swiata.pl/honda-civic/dane-techniczne.jpg
A na co zwrócićuwagę... już było pełno takich tematów.
PS.
Co jest z tymi Nexiarzami, że się tak do Hond przesiadają...
Też miałem Nexusa wcześniej :P Był dobry bo na gaz, czy się jechało 90 czy 190 wpierniczał 11l gazu, git maszyna :D
lukasz2002
04-12-06, 19:48
Pron pamietam Cie z forum :) Nex jest super ale potrzebuje mniejszy i ekonomiczniejszy samochodzik
To też może pomóc:
http://www.civicklub.pl/fi/search.php
Przydatne urządzenie 8)
marcin EZG
04-12-06, 20:29
czesto ludziska piszą 1.4 zamiast 1.3 (D13b2 1342cm) szczyt szczytów japonskiej mysli technicznej,nic lepszego juz nie da sie wymyslec:))) zartuje heheh poprostu dobry silniczek
kolejny bezmyslny, powtarzajacy sie temat
leci z nami moderator tego dzialu ?
czesto ludziska piszą 1.4 zamiast 1.3 (D13b2 1342cm) szczyt szczytów japonskiej mysli technicznej,nic lepszego juz nie da sie wymyslec:))) zartuje heheh poprostu dobry silniczek
Jakieś to dziwne. Ja tam w swojej nic nie grzebałem poprzednik na pewno też niet a mam w D13B2 pojemność 1343 :P Nie żebym się jakoś czepiał ale kolega kilka linijek wcześniej wkleił tabelkę z danymi technicznymi i tam jest 1343. Więc nie wprowadzajmy nowicjuszy w błąd.
lukasz2002
05-12-06, 14:06