Zobacz pełną wersję : Problem z lampą - problem z reflektorem
Witam. Mam mały problem. W aucie przepaliła mi się żarówka z lewej strony. po wymianie żarówki okazało się,że nie świeci. Podłączyłem inne żarówki ( z 2giego auta) i też nie działały. Podłączałem kostkę żółtym do góry i do dołu ( ale wątpię by miało to znaczenie) Po kilku próbach przestało mi świecić nawet światło postojowe. Czy ktoś z Was miał może podobny problem? Czekam na pomoc. Bo z jednym światłem to trochę ciemno :(
Z góry dziękuje za pomoc.
jeżeli nie świeci po wymianie żarówki na nawą i sprawną to pewnie coś nie styka. Być może w kostce. Bezpiecznik pewnie jest OK jeżeli druga strona świeci. W ASO mogą sprawdzić instalacje ... tak mi się wydaje. Może ktoś z kolegów był w ASO na sprawdzeniu instalacji ???
A ja myślę, że może to być bezpiecznik. Ze względów bezpieczeństwa producenci nie umieszczają dwóch lamp pod tym samym bezpiecznikiem (żeby jedna zawsze świeciła).
Podjedź do elektryka i wszystko będzie jasne. U mnie ostatnio gasła postojówka ale naprawiła się sama:confused:
Mi przez zeszłą zimę nie działała prawa lampka podświetlenia tablicy, zima minęła i zaczęła świecić.
podłącze się pod temat: czy ktoś juz może wymieniał żarniki xenonowe w civicu z fabrycznymi xenonami?
u mnie jedna żarówka zaczeła migać i czasami gaśnie. z tego co wiem to są żarniki d2r. czy ktoś z Was juz sam to wymieniał? jakieś wskazówki mile widziane
nie jeszcze nie wymieniałem a z ciekawości buri po jakim czasie zaczęła ci migać ???
podłącze sie.
Próbowałem dzisiaj wymienić żarówke H7 z lewej strony. Jako że było ciemno zdjąłem tylko górna osłone kanału dolotowego, a chyba trzeba caly wyciagnac. Zrezygnowałem bo nie chciałem sie z tym szarpać. Można to jakoś wyciągnąć łatwo (i później włożyć)?
Zakłądam, że wymiana żarówki nie jest możliwa bez wymontowania tego.
Trochę potrenuj a łapa wejdzie bez zdejmowania, wiem że łatwiej bez dolotu, ale jak go wyciągniesz (po prostu ciągniesz do siebie, po środku dolotu jest gumowy zaczep który należy wyjąć z dziury) to zapomnij że go włożysz tak jak należy.
Odsuń trochę ako.
podłącze sie.
Próbowałem dzisiaj wymienić żarówke H7 z lewej strony. Jako że było ciemno zdjąłem tylko górna osłone kanału dolotowego, a chyba trzeba caly wyciagnac. Zrezygnowałem bo nie chciałem sie z tym szarpać. Można to jakoś wyciągnąć łatwo (i później włożyć)?
Zakłądam, że wymiana żarówki nie jest możliwa bez wymontowania tego.
Ja miesiąc temu wymieniałem, lewą. Nic nie demontowałem, nic nie wyjmowałem. Co prawda bawiłem się z tym z 20 min, ale koniec końców udało się :)
nie jeszcze nie wymieniałem a z ciekawości buri po jakim czasie zaczęła ci migać ???
za pare dni stuknie mu 5 lat ale juz raz byly zarowki wymieniane - bodajze w 2008
latwiej to na przebieg przelozyc pierwsze ok. 80kkm (ale wtedy ASO wymienialo), teraz jest 147 i chce to sam zrobic bo boje sie ze przegladu technicznego mi nie podbija jak zacznie migac podczas kontroli
Dzieki. Dobrze radziliscie zeby tego nie rozbierac. Udalo sie wymienic bez wiekszych problemow.
Wymiana żarnika jest bardzo łatwa.
W skrócie: ściągasz okrągły dekiel z tyłu lampy, odłączasz wtyczkę żarnika (trzeba ją przekręcić w lewo), odkręcasz plastikowy uchwyt żarnika (2 x śrubki torx) i wyjmujesz go z lampy.
Gdyby coś było nie jasne pisz :)
Dzieki za pomoc Atomek! zarowki juz wymienione, nic trudnego w sumie tylko rece troche poharatane zwlaszcza przy wymianie tej od strony kierowcy.
Poza tym nie ma koniecznosci odkrecania tech torxow - wystarczy przekrecic ta oslone bodajze w prawo, ale jak sie je poluzuje faktycznie jest latwiej.
Wymiana po stronie pasazera jest juz banalna - tu z pomoca przychodzi instrukcja bo trzeba wymontowac zbiorniczek wyrownawczy od plynu chlodniczego i wtedy jest mnostwo miejsca.
posilkowalem sie tez taka instrukcja znaleziona na civinfo:
1. Cover off
2. Base socket (Twist counter clockwise)
3. There are two torx screws ¨BUT¨ no need to unscrew screws... to loosen off either side of the bulb holding a supporting back plate on, a slight twist of the back plate and it should come off
4. And be carefull NOT to drop the bulbs!
Buri,
napisz proszę jaki koszt żarników i o jakiej barwie kupiłeś ?- (oryginał, zamiennik ?)
Ja juz wymienialem zarnik d2r na philipsa takie jak orginal. Daje rade wydawalo mi sie ze bedzie problem z odlaczeniem ale jeszcze latwiej niz z H7. Trzeba odlaczyc akumulator ja nie wyjmowalem udalo mi sie tak wykjac ale po stronie plynu chlodniczego niestety musialem lekko wyciagnac zbiorniczek ale tez dalo rade. Trzeba uwazac tylko przy wkladaniu zarnika bo ciezko jest utrzymac go w prawidlowej pozycji nooo ja sie chwilke pobawilem ale odlaczenie banalne :)
Ps:
Nie odkrecalem torxow.Cena zarnika 150zl
Pozdrawiam
Dzieki za pomoc Atomek! zarowki juz wymienione, nic trudnego w sumie tylko rece troche poharatane zwlaszcza przy wymianie tej od strony kierowcy.
Poza tym nie ma koniecznosci odkrecania tech torxow - wystarczy przekrecic ta oslone bodajze w prawo, ale jak sie je poluzuje faktycznie jest latwiej.
Wymiana po stronie pasazera jest juz banalna - tu z pomoca przychodzi instrukcja bo trzeba wymontowac zbiorniczek wyrownawczy od plynu chlodniczego i wtedy jest mnostwo miejsca.
posilkowalem sie tez taka instrukcja znaleziona na civinfo:
1. Cover off
2. Base socket (Twist counter clockwise)
3. There are two torx screws ¨BUT¨ no need to unscrew screws... to loosen off either side of the bulb holding a supporting back plate on, a slight twist of the back plate and it should come off
4. And be carefull NOT to drop the bulbs!
Kurde plaga jakaś. Wczoraj zobaczyłem, że siadł mi żarnik. Jestem przed wymianą więc dzięki Buri za opis.
Przebieg 70tys. Siadł jeden kompletnie. Wymienić chcę oba.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.