Zobacz pełną wersję : dolot ze stożkiem do d13b2
Jak w temacie jak to najprościej najsprawniej zrobić:D
Najwiekszą rozkmine zapodaje puszka do gaźnika. Jak ktos ma jakies pomysły albo fotki gotowców to chętnie sie zapoznam:)
W d13 sie pchac w stożek???
http://img294.imageshack.us/img294/470/p8090174.jpg
Tutaj patent kolegi BrzozA , filtr zostaje w "talerzu" a dolot zimnego ze zderzaka ;)
tylko u mnie troche inaczej to pod maską wygląda...http://img843.imageshack.us/img843/5006/beztytuuibi.th.jpg (http://img843.imageshack.us/i/beztytuuibi.jpg/)
wiec mona troche inaczej doprowadzic storzek chyba. aku mam pod szybą. ale ogólnie z org puszki dobrze to działa?
po co ci stozek w d13? dla lansu? 2 filtry powietrza chcesz? brawo...
damian7444
18-10-10, 12:47
uwazam ze nie ma najmniejszego sensu ładowac storzka do d13. ale jak tam chcesz nic ci to nie da i tak.
no niewiem, ja np jeżdząc na gazie, po założeniu stożka i maksymalnej dawki gazu miałem dziwne wrażenie że lepiej się odpychał niż na benzynie bądż tak samo, z tym że spalanie było w granicach 15 litrów, obecnie stozka niemam, i jest git
podbijam wyzej
ludzie stozek a nie storzek
do d13b2 nie ma sensu
skolopendra
19-10-10, 11:12
do d13b2 nie ma sensu
e tam zaraz nie ma sensu
kolega zrobi jeszcze kilka drobnych modów ,i 100KM będzie jak znalazł :)
storzek z racji ze bedzie zakładany blos... i nie wiem czemu twierdzicie ze storzek nic nie daje, ja w clio I miałem storzek przez długi czas i jak zmianiłem go na org puszke to przejeździłem 2 dni i załozyłem storzek bo auto nie miało siły jechać....
storzek z racji ze bedzie zakładany blos... i nie wiem czemu twierdzicie ze storzek nic nie daje, ja w clio I miałem storzek przez długi czas i jak zmianiłem go na org puszke to przejeździłem 2 dni i załozyłem storzek bo auto nie miało siły jechać....
ah to przyzwyczajenie...
nikt nie powiedzial ze stozek nic nie daje, tylko stozek nic nie daje w d13.
Muzyk-Grzes
29-10-10, 15:41
Bo to gaźnik i przepustnice powietrza sa dwie w porywach do trzech (ssanie) a nie jedna jak we wtryskach.
Bo to gaźnik i przepustnice powietrza sa dwie w porywach do trzech (ssanie) a nie jedna jak we wtryskach.
true
chyba ze chcesz zyskac tylko na glosie ;d
a moze i nawet stracic osiagi
Stożek to kolejny problem, bo musisz doprowadzić zimne powietrze (jak nie doprowadzisz będzie muł), osłonić, etc...
Jak chcesz zakładać blos, to zakładaj dolot z d15b2. Można to ładnie zrobić, założyć wkładkę K&N i da Ci to więcej niż stożek który rozpręża za bardzo gazy w gaźniku...
Jak dostanę wypłatę kupuję blosa do siebie i zakładam właśnie taki setup.
Jak potrzebujesz blueprinta na blosa, daj PW ;)
a Ja takie pytanie Jak usunąć tą patelnie w D13B2 ? jeszcze tego nie ruszałem a będe musiał więc pytam ?
a Ja takie pytanie Jak usunąć tą patelnie w D13B2 ? jeszcze tego nie ruszałem a będe musiał więc pytam ?
usunac po co?
mam maske robioną na specjalne zamówienie i delikatnie opiera sie o właśnie tą patele od dolotu. a chciał bym w końcu założyć tą maske żeby auto było inne :P Tak więc jak myślicie Da rade to zrobić ?
Muzyk-Grzes
02-11-10, 05:15
Tak po przerobieniu na mpfi patelnia staje się niepotrzebna....
Muzyk-Grzes
02-11-10, 18:09
Wyjmujesz gaźnik i zakładasz pełny wtrysk w "dużym" skrócie i wtedy rozpórka pasuje i dolot dobrze siada.
-=GrZeSiEk=-
02-11-10, 19:47
Pelny wtrysk a potem z6 :D:D:D:D:D
A poźniej swap na B16A1->B18C4->K20A2 :D
heh to juz lepiej odrazu swap na B18C4 bo o takim czymś marze :P
Muzyk-Grzes
04-11-10, 13:48
Pelny wtrysk a potem z6 :D:D:D:D:D
Ano to już chyba tak naturalnie się samo prosi założyć.
skolopendra
08-11-10, 12:15
>K20A2
kompresor turbo nitro etc ...:D
dj-napster
10-11-10, 23:57
Najlepiej B16A i wtedy jest satysfakcja że to 1.6 a nie większy :P z tego 1.6 da się wykrzesać dużo więcej mocy niż seryjne 170KM.
Najlepiej B16A i wtedy jest satysfakcja że to 1.6 a nie większy :P z tego 1.6 da się wykrzesać dużo więcej mocy niż seryjne 170KM.
chcesz powiedziec ze 1.8 ma mniejszy potencjal od 1.6 ??
wiadomo ze B16 ma moment caly czas rosnacy ale nie wydaje mi sie zeby mialo wiekszy potencja od 1.8 wkoncu nikt by nie pchal gory od B16 na B18 itp tylko zostalby przy B16
dj-napster
11-11-10, 19:30
Ło Bosz.... i tego się spodziewałem
Chodzi o to żeby mieć tylko 1.6 , stare 20 letnie 1.6 !!! i kopać tym 1.6 pojemności o wiele wyższe pojemności innych marek.
Wiadomo że B18 mocniejsze i nowsze
Kwestia gustu,można walczyć z d13 i też coś z tego zrobić... chce dolot stożek-niech chłopak zakłada :)
myśle sobie taak chcesz usunąć patelnie.. zmień jeden gaźnik na dwa od d14a1 tam pucha od filtra jest dużo niżej i mieści sie i rozpórka i twoja maska zapewne, ja mam te gaźniki i jest dużo lepiej mi osobiście chodziło o spory przyrost mocy i te gaźniki mi go dały objeżdżam d15b2 swoim zasranym 1,3 który rzekomo jest doniczego niema takiego spadku mocy na załadowanym aucie jak na zwyklym gaźniku a do tego jak jeżdze spokojnie to mniej pali a jak chcesz zobaczyć to moje 1,3 na przelocie z dualcarbem od d14a1 lata tak : http://www.youtube.com/watch?v=Qly45IDzHw8 a wygląda tak : http://www.youtube.com/watch?v=URsljQSO6vY&feature=related
Nie wiem czy wasze rady komus pomoga, odkopaliscie prawie roczny temat.
@up ale ten licznik to Ci niezle przeklamuje :)
Nie wiem czy wasze rady komus pomoga, odkopaliscie prawie roczny temat.
@up ale ten licznik to Ci niezle przeklamuje :)
tak wiele osób mi mówiło że przekłamuje aż sam w to uwierzyłem i sprawdziłem z nawigacją.. oszukuje "tylko" 3km/h...
Zdziwiony?:)
No zdziwiony i to bardzo...;] W takim razie ile ma d16z6 albo y8 ?
ile roboty jest ze zmiana gaznika na podwujny? czy nie ma on czasem ssania recznego?
Walnuts.inc
06-11-11, 13:18
Może i bym się skusił na dualcarba gdyby nie fakt że ssanie ma manualne.
PAWELEKHONDA
24-12-11, 14:16
tez jestem ciekaw czy duzo bawienia (rzeźbienia) czy sa jakies komplkacjie przy zakłądaniu tego dualcarba ?
Nie sugeruj się tym filmikiem, bo licznik to ma niezle przestawiony :) Ale kolega powyżej ma rację, MPFI i będziesz zadowolony.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.