Zobacz pełną wersję : Zestaw naprawczy drążka zmiany biegów ??? - luzy drążka
Panowie istnieje coś takiego jak zestaw naprawczy drążka zmiany biegów?
Oem drążek lata na boki, short shifter też latał, więc na pewno to nie będzie ta tulejka w drążku.
Pytanie do ludzi którzy już przerobili temat - które nr części należy wymienić żeby drążek nie latał na boki i biegi wchodziły precyzyjnie?
http://img169.imageshack.us/img169/2011/gear01.png (http://img169.imageshack.us/i/gear01.png/)
może gumka nr 16 ?
wygląda na całą i dość sztywno trzyma
ja po cichu sam obstawiam części nr 6, 7, 10... ale czekam na potwierdzenie
Częsci numer 16 i 14 powodują to że drążek jest bardzo sztywny i biegi wchodzą jak nigdy przedtem....
ps. Polecam poliuretan z własnego doświadczenia
dokladnie, ja wymienialem tylko 14ke i bylo duuuzo lepiej, oem w aso jakies 30zl wiec chyba lepiej poliuretanowe kupic
no własnie znalazłem dwie tulejki z poli za 69 zl, ok to chyba pojde w ta strone i zobaczymy jaki efekt bedzie
mam na chandel taki drazek jak chcesz :)
wiecej info pw
mam na chandel taki drazek jak chcesz :)
wiecej info pw
drążki to ja mam, ze dwa się nawet znajdą ;)
a ma ktoś albo robił ktoś zestaw naprawczy samego shortshiftera? bo akurat mi tam się łożyska rozsypały:/
Częsci numer 16 i 14 powodują to że drążek jest bardzo sztywny i biegi wchodzą jak nigdy przedtem....
ps. Polecam poliuretan z własnego doświadczenia
u mnie biegi wchodza masakrycznie ciezko do tego co bylo np rok temu to znaczy ze czas najwyzszy wymienic te gumki 14 i 16 dobrze rozumiem ?:P
dobrze rozumiem ?
generalnie te gumki sa po to zeby luzow na drazku nie bylo, po czesci powinno Ci sie poprawic ale mozliwe ze skrzynia Ci siada jak ciezko biegi wchodza
Coś chyba koledzy pomylili, w zeszłym roku temat przerabiałem u siebie, zestaw naprawczy składa sie z dwóch zasadniczych elementów, tuleja plus nazwijmy to "łoże", czyli elementy widoczne na rysunku oznaczone numerami 14 i 18. Część nr 16 jest tylko mocowaniem drążka reakcyjnego do podwozia właśnie poprzez tuleję nr 14. Także z mojego punktu widzenia nie ma potrzeby jego wymiany, oraz nie jest to element gumowy. Po wymianie, faktycznie drążek przestał latać jak szalony, a czy biegi lepiej wchodzą? Trochę może tak, czasami mam problem ze wstecznym, ale to już pewnie inna historia.
shantillas
05-04-11, 22:07
Polecam ten zestaw, zmieniłem o niebo poprawiła się precyzja wbijania biegów i dodatkowo drążek nie ma już luzu na boki.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Energy-Suspension-16-1102-Shifter-Stabilizer-Bushings-H-/140352291740?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item20ada6039c
Kondraczek
05-04-11, 22:43
Mam u siebie poliuretanowy zestaw drążka z allegro i jestem zadowolony. Drążek też latał mi wcześniej na boki jak w starym autobusie, a po założeniu nowych gumek jest git:)
u mnie biegi wchodza masakrycznie ciezko do tego co bylo np rok temu to znaczy ze czas najwyzszy wymienic te gumki 14 i 16 dobrze rozumiem ?:P
Ja mam do sprzedania jakbyś kolego był zainteresowany ;)
Witam, odświeżam temat. Pytałem o zestaw naprawczy lewarka w Inter Cars, ale nie mają nic i kierują do ASO. Potrzebuję też uszczelniacz wybieraka, ale również niedostępny. Czy wiecie, czy można kupić te części po za ASO?
Michalll_1991
16-03-12, 10:15
Witam, odświeżam temat. Pytałem o zestaw naprawczy lewarka w Inter Cars, ale nie mają nic i kierują do ASO. Potrzebuję też uszczelniacz wybieraka, ale również niedostępny. Czy wiecie, czy można kupić te części po za ASO?
http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-drazka-zmiany-biegow-honda-civic-i2167920019.html
Ten link z allegro to dokładnie to co trzeba kupić żeby biegi precyzyjnie wchodziły i żeby drążek nie latał na boki i nie było misshiftów?
Michalll_1991
16-03-12, 19:00
poprostu drążek nie bedzie miał luzów jak w autobusie, w połączeniu z short shift'erem miodzio ;)
Dzięki za link. Mam jeszcze luz na krzyżaku przy wybieraku, ale to chyba jakaś używke kupie.
Akurat to, że wsadzicie ten zestawik nie gwarantuje poprawy bo w Hondach też często jest problem a mianowicie LUZ w miejscu połączenia patyka ze skrzynią. Lata nie raz jak żyd po pustym sklepie ;) radzę sprawdzić czy tam nie ma luzu. Jak nie ma to kupić zestaw poli i problem z bańki.
Panowie czy jest gdzies dostepny tutorual w jaki sposob w domowych warunkach wymienic zuzyte tuleje na te poliutetanowe?
Tutorial jak odkrecic kilka srubek, zmienic tuleje/gumy i przykrecic spowrotem? No daj pan spokoj :) wchodzisz pod auto patrzysz i od razu wiesz co robic
Sent from my GT-I5510 using Tapatalk
bartkonator
15-05-12, 12:39
Zapytam tutaj żeby nie robić nowego tematu.
Akurat to, że wsadzicie ten zestawik nie gwarantuje poprawy bo w Hondach też często jest problem a mianowicie LUZ w miejscu połączenia patyka ze skrzynią. Lata nie raz jak żyd po pustym sklepie radzę sprawdzić czy tam nie ma luzu
Mam to właśnie u siebie, wymieniłem te gumy na poliuretan i jest dużo lepiej, ale luz jest nadal, tak jak pisze LOZEK przy skrzyni na końcu wybieraka znajduje się takie jakby przeguby na tulejkach "chyba" plastikowych, tylko że są zanitowane. I tam właśnie jest luz jak skurczybyk. Tutaj zdjęcie poglądowe, co prawda nie z bseri ale zasada i wygląd podobny.
http://img100.imageshack.us/img100/6916/2170788293.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/100/2170788293.jpg/)
I tutaj pytanie czy ktoś próbował te nity szlifować i otulejować jakimiś nowymi plastikowymi tulejkami ? Proszę o odpowiedź... pozdrawiam
W mojej Hondzie było tak:
Na końcu elementu nr 2 (lewarka) jest tuleja (nr 11), w której jest sworzeń z czterema pierścieniami gumowymi. U mnie te pierścienie sparciały, wypadły i z 4 został 1. Powstał luz na połączeniu elementów 2 i 12. Po wymianie drążek ma dużo mniejszy luz, a koszt naprawy to tylko kilka zł. Pierścienie gumowe do kupienia w każdym sklepie ze śrubkami, łożyskami, itp.
Pozdrawiam
Ehhhhhhhhh...
Wracając do pytania z pierwszgo posta:
Panowie istnieje coś takiego jak zestaw naprawczy drążka zmiany biegów?
Tak, istnieje coś takiego, sprzedajemy takie zestawy naprawcze na co dzień, dostępne są w naszym magazynie od ręki, kosztują 99PLN.
W ich skład do V oraz VI generacji Civiców wchodzą takie elementy:
http://haparts.com.pl/haparts/CKPL/ZNLSB/ZNLSB-21.jpg
http://haparts.com.pl/haparts/CKPL/ZNLSB/ZNLSB-22.jpg
http://haparts.com.pl/haparts/CKPL/ZNLSB/ZNLSB-2s.png
Te elementy odpowiadają za luzy, drgania oraz rezonans pochodzący od lewarka zmiany biegów.
Twierdzenie, że plastikowe (zwane potocznie poliuretanami) elementy które są gdzieś na końcu drugiego cięgna załatwiają problem jest to naciągactwo producentów poliuretanów oraz kłamstwo, niewiedza lub zwykła chciwość sprzedawców...
Szkoda słów...
Yotomeczek86
28-08-13, 11:03
To już lepiej niż ten zestaw kupić short shiftera który to wszystko posiada w zestawie za niewiele większą kwotę lub nawet i równą ;) Poza tym, poliuretany które sprzedaje olkusz do drążka zmiany biegów poprawiają zdecydowanie wbijanie biegów.
Np:
http://www.tunersports.com/images/products/1355965893-1327696012-7232010_integra-chrome-shifter-x5001.jpg
To już lepiej niż ten zestaw kupić short shiftera który to wszystko posiada w zestawie za niewiele większą kwotę lub nawet i równą ;) Poza tym, poliuretany które sprzedaje olkusz do drążka zmiany biegów poprawiają zdecydowanie wbijanie biegów.
Np:
http://www.tunersports.com/images/products/1355965893-1327696012-7232010_integra-chrome-shifter-x5001.jpg
Taaak, łożyskowany, urywający się (czyli stwarzający realne zagrożenie w ruchu drogowym), nienaprawialny normalnymi częsciami short shifter lepszy od pracy zespołu najlepszych japońskich inżynierów...
Poza tym eliminowanie luzów lewarka zmiany biegów wymiana wymianą go na aftermarketowy short shifter jest jak wymiana amortyzatorów na sportowe tylko dlatego, że zepsuły się seryjne, lub jak wymiana filtra powietrza na stożkowy tylko dlatego, że wymiany wymaga fabryczny.. To nie jest środek, tylko alternatywa. Nie każdy chce tuningi, naprawdę.
A do do poliuretanów Olkusza - sprawna skrzynia biegów, któej cięgna nie posiadają luzów nie potrzebuje "poprawiania" wbijania biegów, rozwiązania stosowane w Civicach IV, V oraz V to naprawde jedne z lepszych rozwiązań stosowanych na swiecie w popularnych autach z tamtych lat jeżeli chodzi o zmianę biegów.
Dokładną alternatywą dla zestawu naprawczego jest dokładnie ta tulejka: http://poliuretany.olkusz.pl/pl/honda-civic-tuleje-shiftera-drazka-zmiany-biegow-2szt.html
Tuleja i poduszka cięgien to inna sprawa.
Zamontowałem ostatnio, jest ok :)
Yotomeczek86
28-08-13, 12:03
Taaak, łożyskowany, urywający się (czyli stwarzający realne zagrożenie w ruchu drogowym), nienaprawialny normalnymi częsciami short shifter lepszy od pracy zespołu najlepszych japońskich inżynierów...
Poza tym eliminowanie luzów lewarka zmiany biegów wymiana wymianą go na aftermarketowy short shifter jest jak wymiana amortyzatorów na sportowe tylko dlatego, że zepsuły się seryjne, lub jak wymiana filtra powietrza na stożkowy tylko dlatego, że wymiany wymaga fabryczny.. To nie jest środek, tylko alternatywa. Nie każdy chce tuningi, naprawdę.
A do do poliuretanów Olkusza - sprawna skrzynia biegów, któej cięgna nie posiadają luzów nie potrzebuje "poprawiania" wbijania biegów, rozwiązania stosowane w Civicach IV, V oraz V to naprawde jedne z lepszych rozwiązań stosowanych na swiecie w popularnych autach z tamtych lat jeżeli chodzi o zmianę biegów.
Nawet się poświęcę i oddam do testu swój short fidanzy który warzy bagatela 2x tyle co normalny shifter i porównamy co wytrzymalsze jest...
Daj po prostu go Kunisowi do auta na tydzień :) (gdyby jeszcze je miał...).
Yotomeczek86
28-08-13, 12:10
Daj po prostu go Kunisowi do auta na tydzień (gdyby jeszcze je miał...).
Wszystko się da uszkodzić nieumiejętną zmianą biegów. Mój shifter był zamontowany w Civicu Sawczena, więc też lekko nie miał
Ta rozmowa do niczego nie prowadzi.
Jak coś to mam do sprzedania taki zestaw naprawczy, za cenę niższą, bo mój drążek miał jeszcze inne wady i wymieniłem go na używany w idealnym stanie. Fakt jednak, że w moim wyrobione były właśnie między innymi te części o których pisze Haparts i ich wymiana była konieczna. Jak coś to pw. :)
Taaak, łożyskowany, urywający się (czyli stwarzający realne zagrożenie w ruchu drogowym), nienaprawialny normalnymi częsciami short shifter lepszy od pracy zespołu najlepszych japońskich inżynierów...
Sam sobie dołki kopiesz a potem w nie wpadasz. Przejadło Ci się, chłopie, podejście do sprawy.
Co Ci się urywa? Takie drążki występują również w stali. Nie tylko aluminium. Jak ktoś holuje auto bokiem za ten drążek, to niech ma pretensje do siebie. bo tylko w takich sytuacjach może to pęknąć. Także nie przesadzaj i nie siej zamętu.
Łożyskowany drążek nienaprawialny normalnymi częściami? Ależ nieprawda - takie łożysko kosztuje. I nie wygląda na inne, niż normalne. Także nie przesadzaj i nie siej zamętu.
Nie trzeba być inżynierem ani urodzić się w japonii, jednocześnie być najlepszym, aby wymyślić drążek, który jest wyłącznie bryłą domyślnie nieodkształcaną, a nie żadnym układem mechanicznym. Także nie przesadzaj i nie siej zamętu.
Nawet się poświęcę i oddam do testu swój short fidanzy który warzy bagatela 2x tyle co normalny shifter i porównamy co wytrzymalsze jest...
Drążek to nie jest rzecz pracująca w ekstremalnych warunkach. Jest na rynku wiele drążków mniej kruchych niż OEM, stąd bardzo łatwo można stwierdzić, że OEM wcale nie jest najlepszy. W dodatku czymś magicznym jest możliwość jego skrócenia - aż chce się zmieniać biegi. Honda nie wypuszcza takich drążków, ale można go kupić za kilkadziesiąt złotych (jako oczywiście zamiennik innego producenta, gdzie zwykły seryjny drążek kosztuje kilka razy tyle).
Dzida, wklejasz posty niezgodne z prawdą, a co gorsza - z rzeczywistością. Siejesz zamęt jak to napisałem i wprowadzasz ludzi w błąd.
Honda nie wypuszcza takich drążków, ale można go kupić za kilkadziesiąt złotych (jako oczywiście zamiennik innego producenta, gdzie zwykły seryjny drążek kosztuje kilka razy tyle).
Albo mozna ruszyc lbem i samemu zrobic cos lepszego od OEM (a tym bardziej aftermarketow), na bazie OEM przy nieduzym nakladzie pracy i pieniedzy.
Swoja droga nie wiem czy wiecie przyczyna zlego wchodzenia biegow moze tez byc poduszka silnika
sacrosaint
28-08-13, 23:20
Ja mam podwójnie gięty shifter B&M z jakiejś kosmicznej nierdzewnej stali :p, z gałką skunka waży z 1,5 kg. Nie wydaje mi się żeby wytrzymał mniej niż patyczek oem. I pasuje do niego ten oem zestaw naprawczy..
http://bmracing.com/?wpsc-product=precision-sport-shifter-for-honda-civic-crx-del-sol-acura-integra
Albo mozna ruszyc lbem i samemu zrobic cos lepszego od OEM (a tym bardziej aftermarketow), na bazie OEM przy nieduzym nakladzie pracy i pieniedzy.
Tyliq tak robi, ale ten temat nie porusza produkcji quickshiftera, a zestaw naprawczy. Temat quickshifterów przylazł, gdy ktoś zaproponował łożysko w miejscu OEM gum :)
Panowie a co w przypadku jak w zeszłym roku zmieniałem gumki 15 i 19 na zestaw ES a teraz dzwignia chodzi mi tak że ledwo co biegi wbijam gdzie mam szukać przyczyny ?
Sam sobie dołki kopiesz a potem w nie wpadasz. Przejadło Ci się, chłopie, podejście do sprawy.
Po prostu w dosyć specyficzny sposób zwracam uwagę na drugą stronę medalu :)
Co Ci się urywa?
Adtermarketowe shortshiftery kiepskiej jakości :)
Łożyskowany drążek nienaprawialny normalnymi częściami? Ależ nieprawda - takie łożysko kosztuje. I nie wygląda na inne, niż normalne. Także nie przesadzaj i nie siej zamętu.
Tak, ale nie pójdziesz do sklepu i nie powiesz, że masz luzy na lewarku w Civicu EJ2 i potrzebujesz do niego części, musisz demontować ten patyk i latać po sklepach z łożyskami albo pytać kogoś "co tam jest", żeby kupić odpowiednią część.
Adtermarketowe shortshiftery kiepskiej jakości
Nooo to jak takie rzeczy ludzie pakują do auto to już inna kwestia. Ale nie jest trudno o dobry shortshifter - to nie korbowód w silniku. Co to znaczy kiepska jakość?
Tak, ale nie pójdziesz do sklepu i nie powiesz, że masz luzy na lewarku w Civicu EJ2 i potrzebujesz do niego części, musisz demontować ten patyk i latać po sklepach z łożyskami albo pytać kogoś "co tam jest", żeby kupić odpowiednią część.
Albo po prostu wiedzieć, co wkładam, montując taki drążek. Nie potrzebuję wyciągać patyka.
Temat długi, tak samo jak z automatu jestem w stanie podważyć Twoje kwestie:
Tylko MTF do skrzyń biegów? Przecież zanim wymyślono MTFa, kazano lać olej do silników. Honda nie mogła się poprawić?
Dlaczego zmienili po 6 genie układ zmiany biegów na linkowy? Może i tu Honda się poprawiła?
Co jak co ale osobiście montowałem w kilku autach najzwyklejsze shorty stalowe z allegro itp. I nigdy nie miałem z nimi problemów, swoją drogą w moich dwóch Hondach mam te najtańsze i mimo nadmiernej eksploatacji nic im się nie dzieję, więc niestety też nie zgodzę się z Dzidą. Nie wiem co trzeba zrobić, żeby je połamać. Nie wiem jak sprawa tyczy się aluminiowych ale te stalowe są bardzo wytrzymałe, więc nie zawsze drogi produkt musi być dobry bo czasem i tani potrafi w pełni spełniać swoje wymagania.
Aluminiowemu zdarzyło się kiedyś pęknąć na moich oczach, sam bym aluminiowego nie założył, jednakże nie określę go jako "musi się popsuć".
Wracając do pytania z pierwszgo posta:
Tak, istnieje coś takiego, sprzedajemy takie zestawy naprawcze na co dzień, dostępne są w naszym magazynie od ręki, kosztują 99PLN.
W ich skład do V oraz VI generacji Civiców wchodzą takie elementy:
http://haparts.com.pl/haparts/CKPL/ZNLSB/ZNLSB-21.jpg
http://haparts.com.pl/haparts/CKPL/ZNLSB/ZNLSB-22.jpg
http://haparts.com.pl/haparts/CKPL/ZNLSB/ZNLSB-2s.png
Te elementy odpowiadają za luzy, drgania oraz rezonans pochodzący od lewarka zmiany biegów.
Twierdzenie, że plastikowe (zwane potocznie poliuretanami) elementy które są gdzieś na końcu drugiego cięgna załatwiają problem jest to naciągactwo producentów poliuretanów oraz kłamstwo, niewiedza lub zwykła chciwość sprzedawców...
Szkoda słów...
Panowie,
Czy ten zestaw z Olkusza http://poliuretany.olkusz.pl/pl/honda-civic-tuleje-shiftera-drazka-zmiany-biegow-2szt.html to jest odpowiednik tego zestawu naprawczego??
Nie, to są tylko zamienniki gumek o numerze 5 na schemacie.
Czyli muszę kupić zestaw naprawczy z Haparts, żeby lewarek nie latal na boki??? A może na początek założyć ten zestaw http://poliuretany.olkusz.pl/pl/honda-civic-crx-del-sol-tuleje-stabilizatora-drazka-zmiany-biegow-2szt.html i sprawdzić, czy coś pomoże?
wejdź po auto poruszaj od dołu tym cięgnem metalowym do zmiany biegów i zobaczysz czy na tych poduszkach masz luzy, ja po zakupie poli z olkusza wymieniłem tylko tą poduszke 1-częściową bo na 2 nie miałem jakichkolwiek luzów.
chudypiter
20-10-13, 12:14
Z rysunku wynika, że ten zastaw mało co ma do latania na boki drążka. Jakaś legenda powstała na forum, że redukuje on luz. Ta okrągła tuleja jest na drazku, który wogole się nie rusza, tylko stabilizuje, a ten "prostokat" trzyma patyk od zmiany biegów.
Wysyłane z mojego Q10 za pomocą Tapatalk 2
Założyłem zestaw z Olkusza (okrągła tuleja i poduszka), jak latało, tak lata.
Założyłem zestaw z Olkusza (okrągła tuleja i poduszka), jak latało, tak lata.
Odkopię temat bo po co zakładać nowy :). Ja zamontowałem ten 8-elementowy zestaw z haparts. Efekt? Drążek nie lata, nie wpada w wibracje, precyzja zmiany biegów na plus - jest miód. Polecam.
Kupielem shorta, przerobiony z ori, i ma wywalona ta dolna "tulejke",
mysle czy by tam nie lepiej bylo wlozyc jakies male lozysko? albo poprotstu u tokarza dorobic tulejke z brazu ?
100 zl za 4 gumki to troche duzo :P
wiesko1261
04-07-15, 22:08
Kupielem shorta, przerobiony z ori, i ma wywalona ta dolna "tulejke",
mysle czy by tam nie lepiej bylo wlozyc jakies male lozysko? albo poprotstu u tokarza dorobic tulejke z brazu ?
100 zl za 4 gumki to troche duzo :P
z brązu przy lekkim luzie będzie dzwonić ;)
ja toczyłem z Poliamid PA ,czarnego (10-20 min spokojnej roboty) :) +4 małe oringi na tulejce
Kupielem shorta, przerobiony z ori, i ma wywalona ta dolna "tulejke",
mysle czy by tam nie lepiej bylo wlozyc jakies male lozysko? albo poprotstu u tokarza dorobic tulejke z brazu ?
100 zl za 4 gumki to troche duzo :P
Ja bym nie kombinował i założył oem zestaw naprawczy. Sam mechanik nie mógł uwierzyć, że parę gumek mogą tak "uspokoić" lewarek. 100zł ale warto.
Czyli rozumiem, że kupie sobie to http://poliuretany.olkusz.pl/pl/honda-civic-tuleje-shiftera-drazka-zmiany-biegow-2szt.html i drążek już nie będzie latał na boki?
Odkopię temat bo po co zakładać nowy :). Ja zamontowałem ten 8-elementowy zestaw z haparts. Efekt? Drążek nie lata, nie wpada w wibracje, precyzja zmiany biegów na plus - jest miód. Polecam.
Bo akurat miałeś to uszkodzone. Fajnym zamiennikiem tego co jest w drążku to dotoczenie tulejki albo 2 lub 5 małych łożysk które pasują idealnie. Ale jak ktoś ma wywalone tulejki na krzyżaku albo tej przy skrzyni to cudów nie będzie.
http://jdmshop.eu/czesci-Honda/czesci-honda-civic/Honda-Civic-6g/Honda-Civic-6g-zawieszenie/poliuretanowy-zestaw-drazka-zmiany-biegow-honda-dseria-519461shiftB
Będę to montowal w tym tygodniu, ta żółta tulejka ma zastąpić to co pokazywaliście z hapartsu- zobaczymy :)
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalk 4
Jak dla mnie bedzie dzialac, mi wujek na warsztacie dorobil tulejke i jest git, za darmola, a nie 100 zl :D
Tylko pytanie czy na długo będziesz miał spokój skoro to ''dorabiane''. To troche tak jak łatanie dziur w wydechu które *******zi po jakimś czasie znów :P
A czym sie rozni zrobiona tulejka przez frezera/ tokarza od tej co mozna kupoic? z tytanu ona jest?
wiesko1261
03-08-15, 20:35
Tylko pytanie czy na długo będziesz miał spokój skoro to ''dorabiane''. To troche tak jak łatanie dziur w wydechu które *******zi po jakimś czasie znów :P
ja mam dorobione PA 6 G + MoS2 i uwierz że kupne się chowają wytrzymałościowo
mam ponad pół roku i zero zużycia ,stuków , czy jakiegoś luzu
To zwracam honor, wsadziłem dziś ów zestaw do którego link podawałem. Chodzi miodzio teraz:) tylko troche zabawy z wymianą tego było
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalk 4
To zwracam honor, wsadziłem dziś ów zestaw do którego link podawałem. Chodzi miodzio teraz:) tylko troche zabawy z wymianą tego było
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalk 4
No to gitara. Jak rozsypią mi się te OEM części, wkładam poliuretan bo po co przepłacać skoro efekt ten sam.
Pozdrawiam.
No to gitara. Jak rozsypią mi się te OEM części, wkładam poliuretan bo po co przepłacać skoro efekt ten sam.
Pozdrawiam.
Co lepsze, najwięcej dała ta żółta tuleja którą można kupić osobno za 30zł :)
Co prawda idealnie w shifterze nie siedziała ale robote swoją robi ;D
Są gdzieś takie zestawy z żółtą tuleją, ale do B-serii? Wstępnie szukałem i nie znalazłem.
Popatrz na jdmshop.eu, jesli w ofercie nie bedzie napisz do nich maila to Ci ogarną :)
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalk 4
Starstruck
21-08-15, 15:57
Są gdzieś takie zestawy z żółtą tuleją, ale do B-serii? Wstępnie szukałem i nie znalazłem.
http://www.strongflex.eu/pl/acura-integra-93-01/779-086058a-zestaw-poliuretanowy-stabilizatora-drazka-zmiany-biegow-sport.html
Żółtą skur*ysyńsko ciężko wsadzić. Drążek jest sztywniejszy, ale i tak największą robotę robią OEM tulejki samego shiftera. Nie lata w ogóle na boki wtedy. Tuleje patyków w B-serii (zwłaszcza ten walec) praktycznie się nie wybijają i nie generują luzów.
http://www.strongflex.eu/pl/acura-integra-93-01/779-086058a-zestaw-poliuretanowy-stabilizatora-drazka-zmiany-biegow-sport.html
Żółtą skur*ysyńsko ciężko wsadzić. Drążek jest sztywniejszy, ale i tak największą robotę robią OEM tulejki samego shiftera. Nie lata w ogóle na boki wtedy. Tuleje patyków w B-serii (zwłaszcza ten walec) praktycznie się nie wybijają i nie generują luzów.
No to że OEM robi robotę w porównaniu z tymi plastikowymi wynalazkami to chyba nie dziwota...
Starstruck
21-08-15, 18:40
No to że OEM robi robotę w porównaniu z tymi plastikowymi wynalazkami to chyba nie dziwota...
Si, ale wiele ludzi żyje w błędzie, że jest inaczej :). Sam tak kiedyś myślałem, ale wymiana tulejek w drążku sprowadziła mnie na dobrą stronę mocy ;).
Czyli zamiast żółtego poliuretanu to:
http://haparts.pl/znlsb-002.html
a czerwone poliuretany tak czy siak można wrzucić? Czy też lepiej coś OEM?
Starstruck
21-08-15, 20:05
Czyli zamiast żółtego poliuretanu to:
http://haparts.pl/znlsb-002.html
a czerwone poliuretany tak czy siak można wrzucić? Czy też lepiej coś OEM?
Ten zestaw wyeliminuje luz drążka, nie będzie latał na boki i będzie precyzyjniejszy. Te poliuretanowe gumy też można wrzucić, dzięki nim jest dodatkowo troszkę sztywniej.
Thx. U mnie problemem są głównie wibracje na drążku które pojawiają się w sumie cholera wie kiedy, jakieś wibracje od silnika. Wymienię kompleksowo, powinno pomóc.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.