Quaki
03-12-06, 12:22
W koncu powstal moj wlasny wskaznik EGT:)
wyglada tak:
http://img223.imageshack.us/img223/5665/1303066imgrt9.jpg (http://imageshack.us)
Dane techniczne :
Wspolpraca z termoparami typu K (najbardziej popularne czujniki tego typu wykorzystywane przez wszytskich producentow tego typu urzadzen)
Mozliwosc podpiecia dwoch czujnikow (w takim wypadku zegar wyswietla naprzemian temp z obu czujnikow) jest to dosc wazne dla silnikow typu V gdyz wazna jest temp na obu czesciach wydechu
Alarm ustawiany co 1C (zegar ma mzoliwosc pokazania do 2000C ale takich wysokich temp raczej nie uzyskamy ;) ) alarm jest akustyczy (brzeczyk) jak i wizualny (zmiana koloru diody na czerwona)
Pozdrawiam
ps.dalsze plany to AFR (juz sie tworzy) Boost juz jest tylko trzeba go podswietlic mozliwe ze bede tworzyl rownierz uklad wide band AFR z logowaniem na kompa i tworzeniem wykresow w funkcji obrotow a moze ktos ma jakies pomysly na uzyteczne wskazniki do autka
wyglada tak:
http://img223.imageshack.us/img223/5665/1303066imgrt9.jpg (http://imageshack.us)
Dane techniczne :
Wspolpraca z termoparami typu K (najbardziej popularne czujniki tego typu wykorzystywane przez wszytskich producentow tego typu urzadzen)
Mozliwosc podpiecia dwoch czujnikow (w takim wypadku zegar wyswietla naprzemian temp z obu czujnikow) jest to dosc wazne dla silnikow typu V gdyz wazna jest temp na obu czesciach wydechu
Alarm ustawiany co 1C (zegar ma mzoliwosc pokazania do 2000C ale takich wysokich temp raczej nie uzyskamy ;) ) alarm jest akustyczy (brzeczyk) jak i wizualny (zmiana koloru diody na czerwona)
Pozdrawiam
ps.dalsze plany to AFR (juz sie tworzy) Boost juz jest tylko trzeba go podswietlic mozliwe ze bede tworzyl rownierz uklad wide band AFR z logowaniem na kompa i tworzeniem wykresow w funkcji obrotow a moze ktos ma jakies pomysly na uzyteczne wskazniki do autka