PDA

Zobacz pełną wersję : Troche więcej mocy ?

greatstar2010
17-10-10, 01:49
Ostatnio zaczyna mi brakować mocy w mojej Hance.
Silnik D15B7, bez lpg, opłaca się coś z nim robić czy tylko SWAP na B16A2 albo TURBO ?

Dodam że nie jestem mechanikiem i przecietnie znam się na samochodach.

tommmmm
17-10-10, 02:10
Możesz zmienić kolektor wydechowy,zwiększyć średnice układu wydechowego,zmienić kolektor ssący i dać jakiś dolot.Dobrym modem jest też mini-me czyli założenie czapki od vteca.Fajne efekty przynosi również skrzynia z krótkim Fd oraz 3,4 od crxa.Najlepiej będzie jak poczytasz sobie tematy na forum i zdecydujesz co będzie dla Ciebie najlepsze ;)

JulekCIVIC
17-10-10, 10:39
no i bylo o tym milion razy na forum wiec jak bys chcial sie dowiedziec to poczytaj a potem nie bedzie wypowiedzi typu ''swamp'' i ''d16a2'' bo raczej chodzilo ci o swap i b16a2 :D pozdro

greatstar2010
17-10-10, 15:07
W każdym innym temacie piszą że było wałkowane milion razy.. i 0 konkretów.
Co do błędów to sorry, pisałem temat w środku nocy :)

Jak wygląda kwestia turbo ?
Wystarczy kupić przykładowo taki zestaw -> http://allegro.pl/zestaw-turbo-kit-greddy-honda-civic-i-crx-d15-d16-i1264288207.html i załozyć, czy wymaga to innych modyfikacji ?
Ile trzeba wydać na turbo ? ile to daje mocy i przy jakich obrotach włącza sie turbina ?

lopi83
17-10-10, 15:47
teoretycznie wystarczy Ci taki zestaw, do tego komp p28 albo przerobka Twojego i strojenie
w jakim stanie masz swoj silnik?

JulekCIVIC
18-10-10, 00:15
kwestia turbo to zalezy co i za ile chcesz robic wiec kosztow do konca nie obliczysz... tak jak kolega pisze sam zestaw nie wystarczy bo pewnie trzeba by zmienic chociaz panewki w twoim silniku a jak ma przebieg powyzej 200tys to bys musial tez i pierscienie bo przy dmuchniciu moze sie przydac :) ale o turbo tez jest wiele tematow... chociaz moze nie ma konkretnych odpowiedzi to i tak nikt ci nie poda co gdzie masz zrobic tylko wiekszosc trzeba samemu ogarniac ;d

TougeRicer
18-10-10, 09:46