Zobacz pełną wersję : Kolektor dolotowy w B18C4 - co z tym fantem zrobić??
Sporo się naczytałem, że kolektor dolotowy w moim silniczku jest delikatnie mówiąc mało wydajny?
Co doradzilibyście, żeby to zmienić? Jakie może dać efekty? Czy znacznie zwiększy się spalanie?
Druga sprawa to to że przy zmianie z 1 na 2 wypadam z vteca, można go obniżyć aby załączał się wcześniej. Tylko czy to ma sens? Nie jest tak, że vtec jest wyliczony do jakiś tam obrotów i załączenie go wcześniej pogorszy sprawe? Jeśli będzie OK to o ile radzicie obniżyć w jaki sposób to zrobić?
najlepiej dorwac kolektor z ITR ale to szukanie igły w stogu siana, moze ewentualnie cos dobierzesz z oferty OBX R, jesli chodzi o schodzenie z vtec-a to norma przy seryjnej skrzyni...najlepiej ja zmienic ale koszta skrzyni z ITR to ok 3TYS takze taniej bedzie zaingerowac w ECU np Hondata s100....apetyt rosnie w miere jedzenia, wszystko zalezy od zasobnosci sakiewki :)
Pozdrawiam
kolektor z B18C6 nie pasuje. trzeba szukać kolektoa Skunk2 TypeR style dedykowanego do Integry GSR.
Orientujesz się Pati jakie to są koszta i na co można liczyć ??
[ Dodano: Sob 02 Gru, 2006 22:48 ]
Znalazłem na Ebayu za 229$.
Tylko teraz pytanie? Co tak naprawde dostane w zamian i czy spalanie wzrośnie jakoś zdecydowanie?
spalanie nie wzrosnie, zapomnij o zakladanieu kolektrora bez ingerencji w ECU, niezbedne jest strojenie zeby to chcialo jechac
spalanie nie wzrosnie, zapomnij o zakladanieu kolektrora bez ingerencji w ECU, niezbedne jest strojenie zeby to chcialo jechac
W takim razie jakie koszty strojenia ECU, są to okolice wartości kolektora czy więcej czy mniej i komu można to polecić?
Mam znajomego, ktory moglby to zrobic niedrogo, ale ile dokladnie to nie wiem. Moge dac Ci namiary na PW. Kolektor mozna kupic uzywany na ebayu za polowe ceny.
Myślisz że taki używany kolektor nie może mieć żadnych wad??
Jak wyglądają wogóle zakupy ze stanów? Mogę liczyć na pomoc kogos kto to już robił? Nie ma w tym najmniejszego doswiadczenia.
Do tej pory nikt nie napisał co to tak naprawde da..
niektórzy potrafia stroic seryjne kompy, ale lepiej zakupic hondate chocby s100 masz wieksze mozliwosci rozwoju...koszt s100 i strojenia to ok 2000pln mysle ze z seryjnych 169ps powinno byc ok 185
ile za s100??? za 2 to rozumiem. i jeszcze troche pewnie zostanie.
Kolektor to kawalek metalu i raczej nie ma tam co sie zuzyc, wiec moim zdaniem warto kupic uzywany
Czy ten kolektor podejdzie:
Klik (http://cgi.ebay.co.uk/CIVIC-INTEGRA-TYPE-R-CRX-SKUNK2-SKUNK-2-INTAKE-MANIFOLD_W0QQitemZ190043493100QQihZ009QQcategoryZ4 0192QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItem)
Ten akurat nie:). Musi byc do B18C1
A ten:
Używany tanio (http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Skunk2-Intake-Manifold-Integra-LS-B18-B20-B18A-B18B-IM_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33614QQihZ001QQitemZ 110065571034QQrdZ1QQsspagenameZWDVW)
bo już nie mogę się połapać
ale ten chyba też nie ;(
Ten tez nie:). Musi byc B18c1 czyli GSR lub GS-R
np.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SKUNK2-SKUNK-2-INTAKE-MANIFOLD-CIVIC-INTEGRA-GSR-B18C1_W0QQitemZ260061320070QQihZ016QQcategoryZ3647 4QQrdZ1QQcmdZViewItem
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.