PDA

Zobacz pełną wersję : Mega przechyla na zakrętach...



Maximus1919
10-10-10, 21:49
Witam, mam taki mały problem gdyż przy wchodzeniu w zakręty/ostre łuki hanka (jajo 95r HB) po zmianie sprężyn na obniżające vogtlanda -30mm auto zamiast być bardziej precyzyjne w zakręcie to je tak przechyla że głowa boli... (momentami mam wrażenie że seryjne springi lepiej dawały radę...). Gdzieś kiedyś wyczytałem że ponoć vogtland robił springi takie, żeby zachować komfory jazdy przy obniżnym aucie... Czyli możliwe że są po prostu za miękkie i dla tego takie jaja są... :rolleyes:
Macie jakieś doświadczenie z doborem sprężyn pod seryjny amor?? Chodzi mi o to żebym nie zgubił zębów przy codziennym użytkowaniu ale żeby w zakręcie się aż tak (a najlepiej w ogóle :p) nie przechylał... (dodam że wszystkie tulejki zostały wymienione na ori, amory przód KYB tył tokico, fela 185/60/14 (felga z tym balonem rozumiem że też na znaczenie ale tu chodzi o to mega przechylanie) a dołożony został ostatnio stab. z przodu 24/22mm) Jakie springi możecie polecić??

lozek
11-10-10, 00:14
Koleżko seria daje rade lepiej niż vogtland? Załóż jakieś dobre amorki i powiedz czy Ci się nadal przechyla :)

Maximus1919
11-10-10, 04:50
A KYB i Tokico są słabe?? ;) To są jak by nie było nowe amory więc nic takiego nie powinno się dziać... :rolleyes: Kumpel ma stare amory i ??? sprężyny obniżające i a w ten sam zakręt może wchodzić o 15-20km/h szybciej niz moja Hanka :rolleyes: Przy ty że on ma 15'/50/195

Gorliś
11-10-10, 11:12
Nie rozumiem jak auto na vogtlandach (nie jest to twardy spring, ale jednak od serii twardszy) i ze stabilizatorem moze tak mocno klasc sie w zakretach. (jezdzielem na takim zestawie na oem amorach)

daveese
11-10-10, 15:10
jak juz zakladasz stab to na tyl tez

Maximus1919
11-10-10, 19:03
Nie rozumiem jak auto na vogtlandach (nie jest to twardy spring, ale jednak od serii twardszy) i ze stabilizatorem moze tak mocno klasc sie w zakretach. (jezdzielem na takim zestawie na oem amorach)

No właśnie ja też nie i dlatego mam teraz taki dylemat... :confused: Jakie springi możecie jeszcze polecić żeby tak się nie uginała w zakrętach??


jak juz zakladasz stab to na tyl tez

No wiadomo że będzie ale to później bo stab na tył tanią inwestycją nie jest... Bynajmniej po wsadzeniu staba na przód różnica była kolosalna ale i tak to nie zmienia faktu że auto się gnie maxxxx ;/