Zobacz pełną wersję : d15b2 ile Wam brał oleju przy przeciekającej uszczelce miski
Witam,
przecieka mi uszczelka od miski, ale nie sądzą by aż tak, bo bierze mi jakieś 0,5 litra na 1000 km. Jestem podłamany, hondzię mam 3 miesiące. W sobotę mam:
- regulację zaworów + plus wymiana uszczeli od pokrywy,
- wymiana uszczelki od miski,
- jakieś tam przeczyszczenie odmy (nie znam się dokładnie).
Samochód nie wiem czy dymi na niebiesko bo teraz ciągle są mgły i duża wilgotność - nic nie widać. Jestem nastawiony pesymistycznie. Jak myślicie ile moje powyższe akcje mogą zmniejszyc zużycie oleju? Jest to możliwe, ze aż tak z miski wali? Moim zdaniem chyba nie, bo nie mam plam na chodniku. Zastanawiam się co robić: swap, remont, jeździć i dolewać?
Jeżdzę na mineralnym Lotos, od wymiany do wymiany wyszło by mi 10 l, więc kupuję dwa baniaki za 90 zł i można dolewać na rok. Ale czy ten samochód w takim stanie przejdzie przegląd?
Wiatraczek
Piotrek Klag
29-11-06, 13:03
Witam,
przecieka mi uszczelka od miski, ale nie sądzą by aż tak, bo bierze mi jakieś 0,5 litra na 1000 km.
Ci nie bierze tylk żre jak smok i jak wyciek to obserwuj auto - ja masz plamy na maxa to tak ale szcerze wątpie - raczej Ci żre olej - pierścenie zużyte wiec remont generalny albo zmiana silnika.
Zreszta niech Ci zobacza silnik to Ci może wiecej powiedza.
Witam,
przecieka mi uszczelka od miski, ale nie sądzą by aż tak, bo bierze mi jakieś 0,5 litra na 1000 km.
Ci nie bierze tylk żre jak smok i jak wyciek to obserwuj auto - ja masz plamy na maxa to tak ale szcerze wątpie - raczej Ci żre olej - pierścenie zużyte wiec remont generalny albo zmiana silnika.
Zreszta niech Ci zobacza silnik to Ci może wiecej powiedza.