nekros
05-10-10, 22:31
witam, przeszukałem forum (możliwe, że coś przeoczyłem) ale nic znalazłem nic konkretnego stąd moje pytanie, jakieś 2-3 miesiące temu miałem przygodę z krawężnikiem, wymieniłem cały dolny wahacz od strony kierowcy, zwrotnicę razem z piastą + nowe łożysko i wsadziłem nowiutkie tarcze nacinane i nawiercane mikody do tego nowe klocki Ferodo Premium jednak po jakimś czasie przy hamowaniu pojawia się pisk, po wymianie wahacza był on taki jakby "pulsujący", tak jakby coś było krzywe, teraz po wymianie zwrotnicy z piastą wydaje się, że jest stały, jak tylko mocniej nacisnę hamulec to zaczyna piszczeć i nie przestaje praktycznie do momentu jak auto zatrzyma się w miejscu. Zaznaczam, że pisk słyszalny jest tylko i wyłącznie z jednej strony (kierowcy). Prosiłbym o jakiekolwiek rady bo nie mam już żadnego pomysłu, tarcza nie miała okazji się skrzywić, jest ładnie, równomiernie dotarta, klocek również wygląda normalnie, znalazłem info, żeby posmarować klocek odrobiną smaru miedziowego, czy to pomoże?