Zobacz pełną wersję : jakie turbo ?? POMOCY
Panowie mam taki problem, pacjent to D16Z6 dmuchane będzie ok. 0,4-0,5 bara jeżdżone na codzień wiec dobrze aby turbo wstawało już powyżej 2-3 tyś obr.
i teraz mam dylemat gdyz nie wiem jaką dmuchawkę zastosować gdyż popularne TD04 pochodzą z silników o pojemności powyżej 2 litrów i wstają powyżej 4 tyś obrotów a to mało przyjemne w jeździe na codzień, macie jakieś inne typy ?? i czy koniecznie musi być turbo z benzyny czy może też być z diesla bo i taką teorię gdzieś przeczytałem :P
z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi
junior20066
04-10-10, 12:18
proponuje turbine T3 ktora obecnie mam u siebie i moge ci ja sprzedac :P
T3 a konkretnie od czego to ??? jakiej pojemnosci ;) mozesz podeslac cene na pw
czytam cały dzień i widze że to wcale nie taki prosty temat ... trzeba policzyć zapotrzebowanie dla silnika, potem poszukać wydajności dla danej turbosprężarki a póki co tych wykresów nie ogarniam .... potrzebuje więcej czasu :P
kolega Fawor śmiga z d16+td04 i powiada że wstaje wcześnie, u mnie co prawda w B18 ale na zamkniętym wg wstawała jak głupia....na seryjnym wg chyba minimalne doladowanie to 0,6b będziesz miał zew wg?
kuba_guzik110
04-10-10, 18:10
wes td04-13g lub td04-14g mala turbinka a do okolo 200km powinna wystarczyc przy sofcie
będziesz miał zew wg?
nie
hmmm wczoraj jeszczę troszkę poczytałem i wpadlem na gt25 podobno nadaje się do D16 tylko według opisu technicznego chłodzenie Olej + Woda, czyli jak to albo to czy oby dwa typy chłodzenia muszą być podłączone ?
junior20066
05-10-10, 13:16
planujesz zakuc silnik ?? moze gt28 ?? proponuje pogadac z burnoutem wszystko ci opowie o tym silniku lub z docentem :)
kucia nie będdzie, ale chcę jeszcze klime upchnąć .... kurde może być ciężko :/
kwestia poszukania kolektora
jak chcesz kuc to zapraszam do mnie po graty, mam na nie smieszna cene
wiem wiem widziałem po 3 szt. :P pisałem, że kucizny nie będzie ;) nadal jestem w kropce jeżeli chodzi o sprężarkę :/ na allegro sam szmelc
zagadaj do Qowaxa (empire racing) ma dużo sprawdzonych suszarek
Zklonuję moją wypowiedź z passworda:
Koszta z przesyłkami:
TD04L-12T - 330zł
IC z Mastera - 180zł
Kolektor żeliwniak - 200zł
Rura 2,25" ~1m - 40zł
BOV - 180zł
Orurowanie IC - 50zł
Mapa do ECU - 50zł
Złączki itp - 60zł
Podkł. pod filtr - 90zł
Zegar boost - 80zł
Zegar EGT - 220zł
Co do przewodów olejowych i wodnych wystarczyło trochę pomyśleć. Za 20zł można to ogarnąć. I nie teoretyzuje, tylko tak właśnie mam zrobione, póki co przelatane ponad 15tyś km i zapowiada się dużo więcej.
330 zł za sprężarke ... niezle
A ważne jest ile kosztowała? Ważne, że nie bierze oleju i nie ma z nią żadnych problemów :)
chyba przesadziłeś z tymi cenami :D
ok policzyłem sobie zapotrzebowanie na powietrze dla mojego silnika i wyszło
na N/A = 0,0806 m3/sek
na doładowaniu 0,5 bar = 0,1209 m3/sek czyli 20,15 lbs
mam teraz taki wykres sprawności garetta gt25, iiii własnie LBS to oś pizonowa tak ?? a co oznacza oś pozioma ?
http://i53.tinypic.com/ojial3.jpg
cisnienie z uwzglednienim cisnienia atmosferycznego (czyli odejmij jeden) i da pol bara patrz na 1.5 na wykresie
czyli dla pol bara suszarka daje ok 22lbs,
w sumie patrz na 1.6-1.7 na wykresie, bo sa spadki na IC, orurowaniu itp
montuje dzis wskaźnik doładowania i mam takie pytanie czy wężyk powinien byc podłączony przed czy za przepustnicą ?????
właśnie przytargałem do domu Garretta T3, dokładne oznaczenie to TB0367 z Fiata Coupe 2.0 16VT, i pytanie czy podoła ?? a/r to tylko 0.48 co może się dziać ????????
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.