PDA

Zobacz pełną wersję : Silniczek Krokowy d13b2 Pomocy !!!



Civic_Zakopane
01-10-10, 00:09
Witam...
mam problem z obrotami na zagrzanym silniku i podejrzewam ten silniczek !!!
sprawa wyglada tak:
na wyłączonych światłach i ogrzewaniu obroty są tak w granicach 900 a po włączeniu spadaja do 400 - 500 ... jak teraz wiece zima nadchodzi i ogrzewanie cały czas hulaaa a takie obroty są drażniące dla słuchu...
jeżeli ma ktoś jakieś foto w którym miejscu ten silniczek dokładnie jest i jak go wyczyscic to bd bardzo wdzieczny...
Pozdrawiam

Muzyk-Grzes
01-10-10, 06:20
A w czym ci pomóc? gaśnie? to co piszesz to normalne zachowanie dla D13B2 a silniczek krokowy to nie to.

Civic_Zakopane
01-10-10, 11:12
do tego żeby zgasł to mu mało brakuje ogolnie silnik jest igła no ale jak czasem potrafi spaść na 250 - 300 to juz kazdym silnikiem szarpie... a z tego co wiem to silniczek krokowy ma wlasnie regulowac doplyw paliwa przy roznych napięciach na alternator...

yautja
01-10-10, 11:19
Ale w D13B2 nie reguluje. Podkręć sobie obroty na jałowym tak, żebyś przy włączonych światłach miał 800 i powinno być OK.

Civic_Zakopane
01-10-10, 11:28
to po co on jest w nim jak nie reguluje ? ???

a w ktorym miejscu jest ta śrubka od jałowego ? ;p

adamLBN
01-10-10, 13:07
Śrubka do regulacji prędkości obrotowej na biegu jałowym znajduje się z tyłu gaźnika - dosyć duża z plastikowym pokrętłem u mnie poprzedni właściciel pomalował ją na żółto także łatwo znaleźć :D

pzdr

Muzyk-Grzes
01-10-10, 16:03
...a z tego co wiem to silniczek krokowy ma wlasnie regulowac doplyw paliwa przy roznych napięciach na alternator...
Tak ,ale alternator w D13B2 nie ma wyprowadzenia na tzw oszczędność prądu (brak jednego pinu w porównaniu w wersjach z wtryskiem) więc komputer nie reaguje na zwiększony pobór prądu i silniczek wtedy nie działa.

Civic_Zakopane
02-10-10, 13:42
aha xD no to nie pozostaje mi nic jak podrasowac troche obroty i powinno byc...